Аксиален лагер
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Аксиален лагер
Колеги, знаете ли цената на аксиалния лагер- за Е36 318i `92. Много ручи като загрее и като спра на сфетофар е ужас
Все едно е някой Голф дизел
Като подам газ и оборотите станат кам 800 това изчезва. Дали да не вдигна оборотите. Сега са към 600.Кажене цени за лагер и има ли някой марки за предпочитане?


- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража
За лагер не знам, но оборотите се регулират автоматично от стъпковия мотор и не можеш сам на ги вдигнеш, ако не е така сподели как ще ги вдигаш?
- Gancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
- Мечтае да кара: M6 разбира се
Нормалните обороти за твоето четирицилиндрово БМВ е около 850.Незнам защо работи на 600.Но и при мен го има това тракане когато загрее колата,изчезва само когато натисна съединителя или вдигна оборотите над 1000.Така че и аз да попитам колко ще стува смяната на този лагер?
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Забравих да спомена, че съм на газ.И този шум се появи като я поставиха. Склонен съм да вярвам, че донякъде е от оборотите.Утре ще го пробвам на бензин как е и дали се чува шума.Иначе си бачка на 600 и не гасне, не знам как става.И на мен ми казаха, че трябва да работи на 850+ оборота и ще взема да врътна джаджата на газта, от там май могат да се вдигат
Колега Gancho, лагера струва към 50-60 лв. казаха.

Колега Gancho, лагера струва към 50-60 лв. казаха.
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Това тракане е от първичния лагер на скоростната кутия сменянето му е трудна работа и по важно скъпа самия лагер е евтин но достигането му е трудно (терсене място)
.
Оборотите ти те са ниски по книга трябва да са по книга 760-840 или нещо такова, вдигни ги малко от врътката на изпарителя(пластмасовата) защото стъпковия ти мотор най-вероятно е изключен когато работи на газ(така се прави).
Аз спрях тракането като смених маслото с по-гъсто MOTUL GEAR и една добавка на STP за скоростна кутия.

Оборотите ти те са ниски по книга трябва да са по книга 760-840 или нещо такова, вдигни ги малко от врътката на изпарителя(пластмасовата) защото стъпковия ти мотор най-вероятно е изключен когато работи на газ(така се прави).
Аз спрях тракането като смених маслото с по-гъсто MOTUL GEAR и една добавка на STP за скоростна кутия.

- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Да това е масло за скоростна кутия и е доста добро има и резултат във вклщючването на скоростите става по-лесно, по-гъсто е, зимата докато загрее по трудно се включват скоростите но поне тракане няма.
- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража
Стъпковия мотор не се изключва именно защото трябва да регулира оборотите, а от врътките на изпарителя се регулира само сместа дали е по бедна или по богата!Ако има проблем със сътпковия мотор чак тогава той се изолира и се слага реле, защото нов е скъп (газаджииски приом).Виж как са оборотите на бензин ако са нормални, моторчето е ОК.Оборотите ти те са ниски по книга трябва да са по книга 760-840 или нещо такова, вдигни ги малко от врътката на изпарителя(пластмасовата) защото стъпковия ти мотор най-вероятно е изключен когато работи на газ(така се прави).
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Вдигнах обаратите, сега са към 900.То не зная дали е точно такова вдигане де
Направих го от плачката, кодето влиза жилото на газта. Махнах капачето и с една отверка ..и хоп готово. Ще видя дали ще трака сега.

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани