Инфо за маховик

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 2.04.2008

Инфо за маховик

Мнение от jekichan » 21 Дек 2009, 16:57

Здр колеги получи ми се едно тресена на колата и всичко сочи, че е от маховика. Колата е Е36 М40 Б16 93год. с демферен маховик ми казаха че е. Въпроса ми е дали може да се сложи обикновен маховик тъй като разбрах, че той е значително по издръжлив или трябва да търся демпферен. Ако някой е за познат нека да ми каже по колко пари горе долу вървят нови и двата модела? Благодрая ви предварително и весели празници на всички!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Re: Инфо за маховик

Мнение от Mpower84 » 21 Дек 2009, 17:12

По принцип на колите с климатик демферните пружини са на маховика (има и изключения до колкото знам).Ако колата ти е с климатик/климатроник не се занимавай с преправяне, а си вземи какъвто трябва.Относно издръжливостта какво ти пука то докато дойде време пак да се сменя колата вероятно няма да е твоя.Относно цената можеш сам да си направиш справка има достатъчно информация в интернет!!!


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Инфо за маховик

Мнение от sonny » 22 Дек 2009, 0:02

Няма проблем да си сложиш обикновен маховик, без значение, дали колата е с 1 или с 8 климтроника или с цела чилър система.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 2.04.2008

Re: Инфо за маховик

Мнение от jekichan » 23 Дек 2009, 10:24

А имали някакъв начин да разбера дали моя моховик е демпферен?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 14.04.2007
Местоположение: София
Кара: '95, 320i, Touring

Re: Инфо за маховик

Мнение от avox76 » 23 Дек 2009, 12:31

Ето малко инфо от друга подобна тема:

viewtopic.php?f=8&t=130165&hilit=%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D0%BF%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD

По спомен, от това което съм чел във форума, демпферния маховик се сменя на всяка втора смяна на съединителя. Ако съединителя е хубав, при нормално каране, би трябвало да изкара около 150 000 километра, т.е. маховика би трябвало да изкарва 300 000 км. Това обаче е на теория, тъй като на практика има редица фактори, които могат да съкратят много тези километри...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Инфо за маховик

Мнение от metodi80 » 23 Дек 2009, 16:21

На скоро коментирахме точно това в една тема .. мисля че беше на Makarov 2 .... , а не че няма и десетки други теми по тоя въпрос ....
Става да смениш маховика с обикновен (даже ако ме питаш мене е по -добре) ... има обаче някои особености , които трябва да съобразиш .... има писано , потърси ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 18.05.2008

Re: Инфо за маховик

Мнение от vzm » 25 Дек 2009, 1:18

Демферния(двумасов) маховик е по-тежък от обикновенния(едномасов). С лек маховик мотора ще се развърта значително по-лесно, но е възможно мотора да не работи така плавно като с по-тежкия маховик. Ти прецени какво е по-важно за теб.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook