относно хидравликата

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: София
Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
Мечтае да кара: По пистите :)

относно хидравликата

Мнение от nthnl » 14 Дек 2009, 16:58

Здравейте колеги,

Проблема беше, че ми беше много тежък волана и по тази причина взех ново масло и го сменихме. След смяната волана олекна значително. Проблема сега е, че на място или с много ниска скорост когато се върти волана се чува едно скърцане. С повече от 10км/ч спира да се чува. Въпроса ми е, ако отново източа това масло и пак налеем ново ще има ли някакъв положителен ефект?

ПС: Скърцането не се чува от волана а някъде от двигателния отсек идва. Предполагам, че е от помпата на хидравликата, но интересното е, че преди не го правеше?


Поздрави,
Михаил Великов

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 19.08.2008
Местоположение: СОФИЯ*ПАВЛИКЕНИ

Re: относно хидравликата

Мнение от JORO_86 » 14 Дек 2009, 18:57

Ако това свирене се появява когато си близко до пълен обратен е нормално, това означава че ти се отваря клапанчето за намаляване на налягането. Ако ли не имаш проблем. Когато се изто4ва маслото от хидравликата винаги остава определено коли4ество в рейката, което е старо и замърсява новото масло, т.е. и твоето ново масло ве4а е позамърсено, другото нещо е че задължително се сменя и казанчето за маслото когато се сменя и маслото тъй като то е също консуматив. Като заключение ревизирай си хидравличната помпа която сигурно се е позадръстила.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: София
Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
Мечтае да кара: По пистите :)

Re: относно хидравликата

Мнение от nthnl » 14 Дек 2009, 19:30

Колега, това за маслото в рейкато го знам, затова си мисля, че и ако сложа още веднъж ново масло може да се оправи? Интересното е, че със старото масло не е свирила изобщо хидравликата. Проблема се появи след като го смених. Казанчето не съм го сменил, тъй като не знаех че и то се сменя. Засега мисля да покарам така, че няма кога да го сменя. Другото което ми направи впечатление е, че пое много малко масло - може би към 200-250 грама, нормално ли е това?

ПС: Скърцането се появява дори при малко навиване на волана.

Поздрави,
Михаил Великов

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 19.08.2008
Местоположение: СОФИЯ*ПАВЛИКЕНИ

Re: относно хидравликата

Мнение от JORO_86 » 14 Дек 2009, 23:17

Щом е поело 200-300 гр значи нищо не си източил, трябва около 1 литър да се налее след смяна на маслото. Другото нещо сигурен ли си че си налял ATF масло, щото ако си налял хидравлично което е много гъсто със сигурност ще свисти помпата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: относно хидравликата

Мнение от Борис_Малинов » 15 Дек 2009, 0:02

Май не е обезвъздушена системата.На мен на това ми намирисва,пък и щом е поела толкова малко ново масло.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: София
Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
Мечтае да кара: По пистите :)

Re: относно хидравликата

Мнение от nthnl » 15 Дек 2009, 0:06

източихме го маслото, аз не видях точно колко изтече, проблема е че когато наливахме пое само около 300 грама. Системата е обезвъздушихме или поне така ми се стори? Имам предвид, че волана започна да се върти в пъти по леко отколкото преди това. Ако има въздух в системата не вярвам това да стане? Утре пак ще я погледнем, че така много не искам да я карам, че доколкото знам тея рейки хич не са евтини.

ПС: Системата се обезвъздушава като просто се върти волана от пълен ляв до пълен десен продължително време нали?

Поздрави,
Михаил Великов

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: относно хидравликата

Мнение от Борис_Малинов » 15 Дек 2009, 0:12

nthnl написа:
ПС: Системата се обезвъздушава като просто се върти волана от пълен ляв до пълен десен продължително време нали?

Поздрави,
Михаил Великов

Точно :yes: провери до къде ти е нивото утре,по принцип ако падне малко пак започва едно виене.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: София
Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
Мечтае да кара: По пистите :)

Re: относно хидравликата

Мнение от nthnl » 15 Дек 2009, 0:22

човек въртял съм го тоя волан като гламав и не падна нивото.. не знам какво става.. утре пак ще сменим течността и ще видим. И да АТФ е маслото..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Re: относно хидравликата

Мнение от dangerous » 15 Дек 2009, 0:55

в полезни има една много хубава тема на колегата metodi80 за смяна на хидравлично масло със всичките му манипулаций ама нейсе.....
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Re: относно хидравликата

Мнение от dangerous » 15 Дек 2009, 1:06

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: София
Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
Мечтае да кара: По пистите :)

Re: относно хидравликата

Мнение от nthnl » 15 Дек 2009, 1:31

благодаря ти колега, аз ги бях гледал преди време важните теми, но не ми е направило впечатление, че има такава тема.

Поздрави,
Михаил Великов

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: относно хидравликата

Мнение от Le Transporteur » 15 Дек 2009, 5:21

Нали се твърди , че в казанчето има филтър, възможно е да е позапушен и когато е в обороти двигателя в помпата да има недостиг на течност. Може да се прибави и поизносена помпа и нещата се сумират. :idea:

Изображение
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: относно хидравликата

Мнение от metodi80 » 15 Дек 2009, 14:26

nthnl написа:човек въртял съм го тоя волан като гламав и не падна нивото.. не знам какво става.. утре пак ще сменим течността и ще видим. И да АТФ е маслото..


Колега , огледай дали нямаш пробка на самата помпа (понеже има помпи с пробка и такива - без...) източи от там цялото количество масло , трябва да изтече 1.1л ... Прежали една бутилка ново масло и направи хубава промивка на системата с ново масло ... Сипваш караш малко с новто масло , след това източваш същото това ново масло . След това наливаш друга нова бутилка и би трябвало всичко да е 6. Вярно ще дадеш около 30 лв за две бутилки хидравлично масло , но поне ще направиш хубава профилактика на системата ... Ако обаче нямаш пробка на помпата ... тогава филма е малко по дълъг ... Преди време колеги казваха , че на рейката има пробка и честно казано тогава си рекох , щом казват , значи има ..но днес при случаен коментар с колегата Мишо стигнахме до извод , че такава пробка - няма .... Ако някой знае къде е нека я покаже на снимка ... понеже и рейка , пък и схема на рейка съм гледал много и пробка не откривам ...

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook