110 км или 2000 оборота или нагоре и климатика спира??
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
110 км или 2000 оборота или нагоре и климатика спира??
Когато вдигна над 110 км или 2000 оборота или нагоре и климатика спира??
Някои има ли идея???
Някои има ли идея???
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
От ЕКУ-то отива команда за спиране към компресора, когато рязко подаваш газ и двигателя е натоварен - например при изпреварване. Значи има нещо нередно в тази верига. Утре ще разпитам знаещите хора и ще видим какво ще кажат
.

да при рязко дигане на оборотите тожа е една от причините
но днес излезе и другаКогато колата е натоврена и загрее или когато от нещо загрее лмало и защитен гежим които спира климата и пуска винтилатора на климатика на 2-степен(например преебано виско)за да не прегрее може някои датчик да не ми е кат хората???
но днес излезе и другаКогато колата е натоврена и загрее или когато от нещо загрее лмало и защитен гежим които спира климата и пуска винтилатора на климатика на 2-степен(например преебано виско)за да не прегрее може някои датчик да не ми е кат хората???
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Единствения датчик за температура, който спира компресора (по моето скромно мнение) се намира върху самия компресор и когато температурата на корпуса му стане 70 градуса, тогава датчика го спира. Но ако той спира веднага като минеш 2000 оборота, според мен не е от температура, защото това са бавни процеси и дори и после да изключеш и пак да пуснеш двигателя пак не би трябвало да тръгва, защото няма да е изстинал.
Датчика е на двигателя някаде и не следи компресора а температурата на двигателя според мен ??
то не е точно датчик а би-метална пластина на схемата когато тиа сработи изключва компресора и дава на късо 2-степен с цел охлаждане на двигателя.
утре ще потърсим този дат4ик и може да се окаже с изменени параметри.
Как си обясняваш факта 100 километра карам с 80-90 средна скорост и няма проблеми реша да изпреваря и ................. краи
нещо не се вързва
то не е точно датчик а би-метална пластина на схемата когато тиа сработи изключва компресора и дава на късо 2-степен с цел охлаждане на двигателя.
утре ще потърсим този дат4ик и може да се окаже с изменени параметри.
Как си обясняваш факта 100 километра карам с 80-90 средна скорост и няма проблеми реша да изпреваря и ................. краи
нещо не се вързва
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Този датчик, за който ти говориш следи не само температурата, но и налягането на водата. И когато ел. перката мине на 2-а степен компресора не се изключва. Отделно си има и датчик за температурата на компресора, както и такъв за налягането на фреона (той изключва компресора ако налягането мине 27 атмосфери). Консултирах се със специалистите и казаха, че е изключено това да е от температурни процеси и датчици. Посъветваха да се насочиш към следните неща:
- филтър (дехидратор) - намира се зад десния фар
- въпросния датчик за налягането на фреона
- електрониката (най-вече
)
- филтър (дехидратор) - намира се зад десния фар
- въпросния датчик за налягането на фреона
- електрониката (най-вече

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани