кофти работа
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
кофти работа
мерси за съвета от колегите за проблема с капачката на парното смених я както казахте тва става в разград тръгвам никви проблеми попътно спрях за 5 часа пок сичко ок стигам в габрово паркирам отивам да ям връщам се след 2 часа и отдолу локва
доливам вода пала загрява и пак изхвърля пок доливам махам капачката и пак изхвърля
оттам викам майстор който разбира от бмв доливаме пали на отворена капачка циркулира си сичко ок вика не е гарнитура на главата и аз щастлив
пала тръгвам след 20км парното духа студено спирам доливам и тръгвам до софия са 200 км спирах 2 пъти сичко ок докато карах ми направи впечатление че от двете духалки срещу водача парното се губи от време на време стигам в софия спирам за 5 мин и изтече пак
дайте съвет от кво може да е докато работи не тече загасиш ли я протича и не всеки път е не знам вече кво е
стрелката не преминава 12 часа





- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Re: кофти работа
спукано казанче на парното или някой от пръстените,в които влизат маркучите в радиатора
Re: кофти работа
изтича много бързо за да е от тях и не всеки път тече не съм сигурен но пак тече през капачката ама само кат е изгасена а със старата секи път///MapTo написа:спукано казанче на парното или някой от пръстените,в които влизат маркучите в радиатора
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: кофти работа
///MapTo написа:спукано казанче на парното или някой от пръстените,в които влизат маркучите в радиатора
Както ти споменах в предишната ти тема и аз имах проблеми с парното и охладителната система преди около 3-4 седмици.Тогава смених и капачката с нова за да ми е мирна главата.Преди това имах същият проблем като теб.Карам-няма проблем,спирам- тече!
Смених О-пръстените м/у казанчето и радиатора - N3 ,N4 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
и всичко се оправи!Съвет: вземи си оригинални О-пръстени от представител на БМВ,за да ти е мирна главата,като за отдолу N3 си вземи 2бр.Това е по съвет на колегата Metodi80,защото с 1 може и да няма ефект.Ще му потърся темата/мнението и ще ти го пусна да прочетеш малко.
Относно капачката ти вече си я сменил,надявам се с оригинална ,както те посъветвах.Също така си смени и винта за обезвъздушаване.Него може и от Ауто+ да го вземеш!
Успех!

- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: кофти работа
nazo1976 написа:изтича много бързо за да е от тях и не всеки път тече не съм сигурен но пак тече през капачката ама само кат е изгасена а със старата секи път///MapTo написа:спукано казанче на парното или някой от пръстените,в които влизат маркучите в радиатора
Да не тече сега от винта за обезвъздушаване или просто капачката я взе от обикновен магазин за авточасти???

- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: кофти работа
jbankov написа:nazo1976 написа:изтича много бързо за да е от тях и не всеки път тече не съм сигурен но пак тече през капачката ама само кат е изгасена а със старата секи път///MapTo написа:спукано казанче на парното или някой от пръстените,в които влизат маркучите в радиатора
Да не тече сега от винта за обезвъздушаване или просто капачката я взе от обикновен магазин за авточасти???
поръчаха я от русе


- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: кофти работа
Tака е, кофти работа... при такова заглавие на темата - катинар 

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани