Пак за греенето
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Пак за греенето
бе може и тъпо да ти се стори, но... 1. намери си италиянска помпа с ламаринените ламели /дето всички викат че са менте/ и 2. виж термостат с по-ниско число...
за мен пистовото каране си иска пистови части... не очаквай колата да е една и съща и на писта, и на нормално каране...
колкото до радиатора... аз бих го сменил направо и него, ако ще подлагам колата на това, което ти и причиняваш ...
за мен пистовото каране си иска пистови части... не очаквай колата да е една и съща и на писта, и на нормално каране...
колкото до радиатора... аз бих го сменил направо и него, ако ще подлагам колата на това, което ти и причиняваш ...
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Пак за греенето
А самият радиатор какъв е? За този мотор ли е?
На мен след транспланта ми се наложи да покарам малко с ис-овия радиатор. След почти всички възможни сменени елементи по охладителната система (водна помпа с метални витла, термостат, пресен аитифриз, измиване на радиатора и обезвъздушаване), моторът не загряваше в София в най-голямата жега и трафик, а на високи скорости (съответно обороти), когато се оказва, че въздухът не контактува с охладителната течност на достатъчно голяма площ, за да се извърши качествено охлаждане. Смених ис-овия радиатор с такъв от В28 и всичко заспа.
На мен след транспланта ми се наложи да покарам малко с ис-овия радиатор. След почти всички възможни сменени елементи по охладителната система (водна помпа с метални витла, термостат, пресен аитифриз, измиване на радиатора и обезвъздушаване), моторът не загряваше в София в най-голямата жега и трафик, а на високи скорости (съответно обороти), когато се оказва, че въздухът не контактува с охладителната течност на достатъчно голяма площ, за да се извърши качествено охлаждане. Смених ис-овия радиатор с такъв от В28 и всичко заспа.

- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Re: Пак за греенето
Принципно съм съгласен, но всъщност термостат с по ниско число не е пистов компонент - веднъж като колата е загряла и термостата е отворил на пълно, дали е 60 или 80 не прави много разлика - демек не мисля че е там проблемам.
За помпата, купих си оригианлна от БМВ - витлата изглеждат от някакъв много шукаритетен матерял - няква яка сплав.
Знам че пистата е много натоварване за колата, но има много хора които карат точно тези коли по писти без никакви проблеми - ако охладителната система работи както трябва, стрелката не трябва никога да мърда над средата - дори и на писта.
Грешке, радиатора до колкото знам е оригинален, но няма как да съм сигурен - предишния собственик с 1-2 неща е правил некви мангалии, може и тука да си е показал ромския произход.
Значи ще поръчам на дядо мраз да ми донесе за коледа виско и радиатор.
П.П. Споменавал ли съм колко ме кефи колата ти - просто изряден пример на Е36
За помпата, купих си оригианлна от БМВ - витлата изглеждат от някакъв много шукаритетен матерял - няква яка сплав.
Знам че пистата е много натоварване за колата, но има много хора които карат точно тези коли по писти без никакви проблеми - ако охладителната система работи както трябва, стрелката не трябва никога да мърда над средата - дори и на писта.
Грешке, радиатора до колкото знам е оригинален, но няма как да съм сигурен - предишния собственик с 1-2 неща е правил некви мангалии, може и тука да си е показал ромския произход.
Значи ще поръчам на дядо мраз да ми донесе за коледа виско и радиатор.
П.П. Споменавал ли съм колко ме кефи колата ти - просто изряден пример на Е36

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Пак за греенето
WeiSTD написа:Принципно съм съгласен, но всъщност термостат с по ниско число не е пистов компонент - веднъж като колата е загряла и термостата е отворил на пълно, дали е 60 или 80 не прави много разлика - демек не мисля че е там проблемам.


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Пак за греенето



темата е пак за това, че има проблем с греенето... и все още не ясно къде е проблема...
аз не предлагам решение, а временно закърпване на ситуацията... поне докато си дрифти, да може от време на време да гледа и пътя

а проблема все ще се покаже от някъде, няма начин

Re: Пак за греенето
WeiSTD написа:Принципно съм съгласен, но всъщност термостат с по ниско число не е пистов компонент - веднъж като колата е загряла и термостата е отворил на пълно, дали е 60 или 80 не прави много разлика - демек не мисля че е там проблема.
И аз така мисля. Колата просто ще загрее една идея по-късно, и ще държи малко по-ниска работна температура, т.е не е това причината ...
WeiSTD написа:За помпата, купих си оригианлна от БМВ - витлата изглеждат от някакъв много шукаритетен матерял - няква яка сплав.
Това са новите оригинални помпи и дано сега да са улучили материала ...
WeiSTD написа: радиатора до колкото знам е оригинален, но няма как да съм сигурен
Ако е фабрично монтирания радиатор, като го погледнеш от към двигателя от ляво (шофьорската ама EU не UK страна) трябва да видиш едно кръгло пластмасово кръгче, което се поставя при монтажа и теста и е нещо като марка, че е минал качествен контрол.
Ако радиатора е сменян дори с оригинален от BMW дилър тази "марка" няма да я има, защото тя е заводски знак, а не знак на оригинална резервна част.
Поставена е между ламелите така, че ако се опиташ да я свалиш се къса (като пластмасовите корди за етикетите на дрехите.
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Re: Пак за греенето
Там е работата че като ще карам яко по писти не мога да си позволя временни решения. Мерси все пак за предложението 
Имам време сега през зимата да оправя работата както трябва (заедно със спирачките които вече не траят отлагане) и да може да почна новия сезон с много газ - кой знае, ако се развият 1-2 неща в работата може за новия сезон колата да е с клетка, състезателни седалки и на сликове
tsb_bg, мерси - ще го проверя това - и да е оригинален, след 18 години 100% си е минал най силните години.

Имам време сега през зимата да оправя работата както трябва (заедно със спирачките които вече не траят отлагане) и да може да почна новия сезон с много газ - кой знае, ако се развият 1-2 неща в работата може за новия сезон колата да е с клетка, състезателни седалки и на сликове

tsb_bg, мерси - ще го проверя това - и да е оригинален, след 18 години 100% си е минал най силните години.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани