трудно палене при 318тдс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 2.11.2009
Пол: Мъж

трудно палене при 318тдс

Мнение от pifonsky » 04 Ное 2009, 10:11

Прочетох доста от темите по този въпрос за трудното палене на студено 318ТДС. Аз имам същият проблем още от миналата зима, когото паднат температурите не иска да пали. Въртиш, претриса отначало и после продължаваш да подгряваш и въртиш докато не запали или не падне акумулатора. Тогава я занесох на т.н. майстор да ми провери свещите, той ги провери и ми замерил компресията като свещите си работели нормално, а компресията ми е била около 10-12 на цилиндър. Не съм и правил ремонт защото колата си върви много добре и не и доливам масло. Проблемът е сходен с другите теми за паленето само че вчера си проверих свещите една по една ги изкарах и токовете към тях. Сложил съм си и клапън м/у нафтения филтър и ГНП, чух мнение, че тово можело да се дължи на помпеният елемент, но за него знам, че като е износен колата пали трудно топла и не държи обороти, което при моята го няма. Ако някой се е сблъсквал с тоэи проблем моля да ми пише какво е решението.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: gr, Samokov
Кара: e39 520

Re: трудно палене при 318тдс

Мнение от kobrata55 » 04 Ное 2009, 10:17

колега 10-12 комресия за дизел май е малко незнам точно но мисля че трябва да е от 18-22 на цилидър тя затова в студеното не пали,лятото няма ядове маи двг е чао.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 30.01.2008

Re: трудно палене при 318тдс

Мнение от sevosevo1 » 04 Ное 2009, 10:20

смяна верига или центровка на гнп

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 2.11.2009
Пол: Мъж

Re: трудно палене при 318тдс

Мнение от pifonsky » 04 Ное 2009, 10:30

Благодаря за отговорите, но колата си върви доста добре и се съмнявам, че компресията е измерена вярно, при условие че не ми бута масло. А за центровка на ГНП ходих Август месец тази година. Там ми казаха, че помпата е добре за сега и че малко ми се е разтегнала веригата, но са и прехвърлили зъб и са я наместили. Също така още като я закупих я носих на дизел сервиз и ми мериха там компресията също като там имах около 25 на първия и около 34-35 на другите, стикера с показанията още стои в мен. Тази сутрин реших да и слагаам колекторите, но я пробвах да видя дали ще запали без тях. Подгрях 1 път и запали. Не я сглобих защото имах малко работа, но после пак я пробвах не искаше и така няколко пъти без успех. Сглобих я и запали. Незнам въобще какво става.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook