Проблем с охлаждането
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Проблем с охлаждането
Петък на път за банско колата започна да прегрява. Като един тъп инат (пък и бях минал половината път) реших да спирам и да доливам вода но да стигна. Е доста трудно но стигнах.
Събота сменихме термостата който беше заминал с нов. Водата започна да тече по големия кръг и всичко изглеждаше наред. Да, ама не. Неделя при опит да се върна към софия колата започна да заграва веднага. Върнах я обратно и в момента си е там а аз без кола
Симптомите от неделя са:
запалване -> нормална работна температура -> прегряване -> включва термостата -> нормална температура -> прегряване -> никаква вода в системата.
След това гледахме (с майстора) че докато се запали колата и водата започва да бълбука и да се изпарява. маркучите стават на камък.
Въпроса ми е с тия мехурчета във водата кое може да е заминало?
Глава, гарнитура, водна помпа? Гледах из другите теми и май това са възможните проблеми. Майстора залага на гарнитура.
Мерси и на Явор за консултациите по телефона в петък. Пък като успея да я докарам до софия и посещение ще има.
Събота сменихме термостата който беше заминал с нов. Водата започна да тече по големия кръг и всичко изглеждаше наред. Да, ама не. Неделя при опит да се върна към софия колата започна да заграва веднага. Върнах я обратно и в момента си е там а аз без кола

Симптомите от неделя са:
запалване -> нормална работна температура -> прегряване -> включва термостата -> нормална температура -> прегряване -> никаква вода в системата.
След това гледахме (с майстора) че докато се запали колата и водата започва да бълбука и да се изпарява. маркучите стават на камък.
Въпроса ми е с тия мехурчета във водата кое може да е заминало?
Глава, гарнитура, водна помпа? Гледах из другите теми и май това са възможните проблеми. Майстора залага на гарнитура.
Мерси и на Явор за консултациите по телефона в петък. Пък като успея да я докарам до софия и посещение ще има.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Почнете от помпата,след това гарнитурата.Няма други причини.
Аз обаче залагам на помпата-счупено витло.Ако е така сложете помпа
с чугунено,а не с бакелитово витло.
Аз обаче залагам на помпата-счупено витло.Ако е така сложете помпа
с чугунено,а не с бакелитово витло.
bmwdriver написа:Почнете от помпата,след това гарнитурата.Няма други причини.
Аз обаче залагам на помпата-счупено витло.Ако е така сложете помпа
с чугунено,а не с бакелитово витло.

на по-ранните Е36-ци водната помпа им е слабо място... ако не си я сменил 100% ще е заминала или ще замине скоро .. гарнитуррата остави за накрая
виж си и силиконовия съединител в какво състояние е
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
По темата с помнпите, искам да попитам ... кое е по хубаво водна помпа с плствмасови витла или такава с желязни .. защото на 320-ката .. беше с пластмасови ... аз я с смених с желяна ? да не съм се преебал сам 



R.I.P Landikar
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
колко пари струва с чугунено витло?
сори за офтопика ма и аз имам проблем с водната помпа
сори за офтопика ма и аз имам проблем с водната помпа

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Преди малко говори с майстора - изкривена глава
Някой да има представа колко кинти може да ми излезе оправянето?

Някой да има представа колко кинти може да ми излезе оправянето?
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Проблема с водните помпи (при 6 цилиндровите мотори) е следния - в по-ранните години са слагали водна помпа с пластмасова турбина, която с течение на времето старее и се пука. Вседствие, на което турбинката неможе да осигури необходимия дебит на водата и се получава прегряване. След това помпата е сменена със такава със метална турбина (аз съм виждал и ламаринена, не само чогунена). Проблема при тях пък е, че са сменили само турбинката и вече се нарушава баланса на вала и в тоя случай пък заминава лагера на водната помпа. Сега може да има и някои дето са решени всички проблеми, но това е което аз знам
.

- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
до колкото знам проблема си седи точно както Димитър го описа, но въпреки това масово се слагат помпи с метално, явно това се възприема като по-малкия от двата проблема.

- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Ибаси оффтопика дето ми направихте темата
Иначе ако проблема с водната помпа седи за шестаците аз съм на далавера

Иначе ако проблема с водната помпа седи за шестаците аз съм на далавера

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Е 1000 лв за ремонт ако са далавера,здраве му кажи.
И главата не се е изкривила без причина,все от нещо е станало
И главата не се е изкривила без причина,все от нещо е станало

аз съм смених с метална 6 месеца след като купих колата и вече три години карам така. Не знам дали ще се разбие някой лагер обаче помня, че карах с 160км/ч и забелязах как стрелката за температурата отива към червената зона и секунди след това течеше антифриз от всякъде
... за щастие без последствия. Така че, който иска /или по-скоро който не го е преживял това/ да продъжлава да кара с пластмасови водни помпи ... 


15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани