проблем с перка 325 тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- milenski_83
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 23.10.2008
проблем с перка 325 тдс
Колеги помогнете в4ера на прибиране от морето спрях за малко през цалия път нямах проблеми но като тръгнах от към двигателя се чу странен шум оказа се че е перката между двигателя и радиатора има някакъв лагер който е сдал багажа.Въпроса ми е за какво е тая перка и сменя ли се само лагера или трябва цялата перка




- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
първата ти работа утре сутрин е да закараш леко и внимателно колата до сервиз, препоръчително без да загрява... друго няма каво да те посъветвам в твоя случай...
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Владо написа:първата ти работа утре сутрин е да закараш леко и внимателно колата до сервиз, препоръчително без да загрява... друго няма каво да те посъветвам в твоя случай...


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Владо написа:първата ти работа утре сутрин е да закараш леко и внимателно колата до сервиз, препоръчително без да загрява... друго няма каво да те посъветвам в твоя случай...
Уникален си ... ама ти си го знаеш ...


Към колегата пуснал темата :
Колега , как така знаеш , че колата има радиатор , също че има двигател , а не знаеш , че това е перката за охлаждане на радиатора






- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
О.К. колега....Виждам,че се нов и разбирам,че нищо не разбираш от коли.Ще се опитам само на кратко да хвърля яснота,а за повече инфо-търсачката
Та значи,тази перка е сложена да охлажда двигателя,когато колата е спряна,но работи,или когато се движи,но бавно.Това,което наричаш лагер в същност се казва "вискозитетен съединител", или за краткост "виско".Щом мотора започне да загрява над нормалната си работна температура (която варира при различните двигатели,но общо взето при ДВГ с водно охлаждане е 80 С- 95 С),виското започва да зацепва перката към оста на водната помпа.При това се чува яко бучене като подадеш газ.Ако не бучи-чайника кипва и става лошо
Вместо виско,някои (повечето) коли са с ел.перка,което лично според мен е по-добър вариант.

Та значи,тази перка е сложена да охлажда двигателя,когато колата е спряна,но работи,или когато се движи,но бавно.Това,което наричаш лагер в същност се казва "вискозитетен съединител", или за краткост "виско".Щом мотора започне да загрява над нормалната си работна температура (която варира при различните двигатели,но общо взето при ДВГ с водно охлаждане е 80 С- 95 С),виското започва да зацепва перката към оста на водната помпа.При това се чува яко бучене като подадеш газ.Ако не бучи-чайника кипва и става лошо

- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Колегата в горния пост добре ти е обяснил нещата.
Ако имаш и климатик, значи имаш и ел. перка,която помага с охлаждането дори с изключен климатик(естествено при голямо натоварване или тропически градуси 35+)- намира се пред радиаторите.
По темата - тази перка(виско) се сменя
Ако имаш и климатик, значи имаш и ел. перка,която помага с охлаждането дори с изключен климатик(естествено при голямо натоварване или тропически градуси 35+)- намира се пред радиаторите.
По темата - тази перка(виско) се сменя

- milenski_83
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 23.10.2008
Мерси колега за инфото ще ми бъде полезно дано повече хора пи6ат като теб това което питаме аматъорите и ние да научим нещо мерси още веднъжned_gm28 написа:О.К. колега....Виждам,че се нов и разбирам,че нищо не разбираш от коли.Ще се опитам само на кратко да хвърля яснота,а за повече инфо-търсачката![]()
Та значи,тази перка е сложена да охлажда двигателя,когато колата е спряна,но работи,или когато се движи,но бавно.Това,което наричаш лагер в същност се казва "вискозитетен съединител", или за краткост "виско".Щом мотора започне да загрява над нормалната си работна температура (която варира при различните двигатели,но общо взето при ДВГ с водно охлаждане е 80 С- 95 С),виското започва да зацепва перката към оста на водната помпа.При това се чува яко бучене като подадеш газ.Ако не бучи-чайника кипва и става лошоВместо виско,някои (повечето) коли са с ел.перка,което лично според мен е по-добър вариант.
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
milenski_83 написа:Мерси колега за инфото ще ми бъде полезно дано повече хора пи6ат като теб това което питаме аматъорите и ние да научим нещо мерси още веднъжned_gm28 написа:О.К. колега....Виждам,че се нов и разбирам,че нищо не разбираш от коли.Ще се опитам само на кратко да хвърля яснота,а за повече инфо-търсачката![]()
Та значи,тази перка е сложена да охлажда двигателя,когато колата е спряна,но работи,или когато се движи,но бавно.Това,което наричаш лагер в същност се казва "вискозитетен съединител", или за краткост "виско".Щом мотора започне да загрява над нормалната си работна температура (която варира при различните двигатели,но общо взето при ДВГ с водно охлаждане е 80 С- 95 С),виското започва да зацепва перката към оста на водната помпа.При това се чува яко бучене като подадеш газ.Ако не бучи-чайника кипва и става лошоВместо виско,някои (повечето) коли са с ел.перка,което лично според мен е по-добър вариант.
За нищо колега,затова сме тук.От този форум можеш да научиш много неща,дори и само търсейки и четейки теми (най-вече се насочи към "полезни")

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани