Проблем с корите на вратите на 318и
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- AVALON
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 13.08.2008
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i - 97g
Проблем с корите на вратите на 318и
Здравейте
Искам да се допитам до Вас относно корите по вратите на 318 и.
Значи на всичките ми врати корите не прилепват плътно към вратата.
Най вече от моята страна на водача единия край на кората винаги се отделя и то при затваряне и отваряне на вратата.
В най-скоро време ще кача и снимки.
Моля Ви за съвет как да го отстраня този проблем, че скоро може да ме приемат в нерво-хирургията.
Благодаря Ви предварително.

Искам да се допитам до Вас относно корите по вратите на 318 и.
Значи на всичките ми врати корите не прилепват плътно към вратата.
Най вече от моята страна на водача единия край на кората винаги се отделя и то при затваряне и отваряне на вратата.
В най-скоро време ще кача и снимки.
Моля Ви за съвет как да го отстраня този проблем, че скоро може да ме приемат в нерво-хирургията.
Благодаря Ви предварително.
















Зад дръчката с която си дърпаш вратата да се затвори има 2 тапички - сваляш ги и ако не са ти сменямни болтчетата отвиваш 2-те болтчета който са за звезда.Издърпваш лайсната която стой пред вътрешната дръжка за отваряне на вратата - на ляво и тя също излиза ... от там на татък цялата кора се държи на щипки.Със зрава отвертка пъркащ зад кората и имаш по 3 щипки от ляво(страната която граничи със задната врата),3 щипки от дясно(страната която граничи с калника) и 3 или 4 щипки от долу.Щипките са разположени на равни разстояния и се разкачат като бръкнеш с некоя отвертка и я ползваш за лост.разкачашбуксите и си ти... Ако нямаш дунапреново уплътнение между ламарината на вратата и кората може да ползваш стъклена вара - има някъде тема за това много хора казват,че става много добре.Пълниш от долу с някакъв уплътнител,отиваш до Дару Кар да си набавиш липсващите щипки и сглабяш по обратен ред.Не са много скъпи тия щипки...
П.С. има и по-лесен и мурдарски вариант който срещнах преди няколко дена при един познат ... с дълги и дебели види с малки глави от кората и направо във желязото на вратата...Пак става много прибрано и здраво,но си е гадно с тия види.При него е направено тарикатски под ъгъл и се крият по корите и отдолу,но ти си решаваш...Горния вариант е правилния за решаване на проблема.
П.С. има и по-лесен и мурдарски вариант който срещнах преди няколко дена при един познат ... с дълги и дебели види с малки глави от кората и направо във желязото на вратата...Пак става много прибрано и здраво,но си е гадно с тия види.При него е направено тарикатски под ъгъл и се крият по корите и отдолу,но ти си решаваш...Горния вариант е правилния за решаване на проблема.
- AVALON
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 13.08.2008
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i - 97g
проблем с корите
Много ти благодаря за съвета колега. Ще се възпозвам задължително от това което ми препоръча 1 вариант.
Благодаря
Благодаря
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
само да добавя и аз нещо...
кето купуваш целия набор копчета и тн гледаи да са оригиналните. като хванат всиччки на местата си няма да имаш проблеми с дрънчене и тн
продават няккави по 5 ст. но изпускат лесно и се чупят. поне при мен се изпочупиха като пробвах с тях
кето купуваш целия набор копчета и тн гледаи да са оригиналните. като хванат всиччки на местата си няма да имаш проблеми с дрънчене и тн
продават няккави по 5 ст. но изпускат лесно и се чупят. поне при мен се изпочупиха като пробвах с тях
TUZara` написа:П.С. има и по-лесен и мурдарски вариант който срещнах преди няколко дена при един познат ... с дълги и дебели види с малки глави от кората и направо във желязото на вратата...Пак става много прибрано и здраво,но си е гадно с тия види.При него е направено тарикатски под ъгъл и се крият по корите и отдолу,но ти си решаваш...Горния вариант е правилния за решаване на проблема.
Този вариант трябва да стои в тема със заглавие "Неща, които НЕ ТРЯБВА да правите по
Вашето БМВ!"

Driver's Racing Team
- AVALON
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 13.08.2008
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i - 97g
кори
Ами ок мерси този уикенд ще се възползвам от вашите съвети.
Че като оправя вратата трябва да оправя и тавана че и той иска внимание и опресняване.
Мани мани от както взех колата за пръв път ще види ремонт след 47000 км изминати по българсите каньони или така наречените пътища.


Че като оправя вратата трябва да оправя и тавана че и той иска внимание и опресняване.
Мани мани от както взех колата за пръв път ще види ремонт след 47000 км изминати по българсите каньони или така наречените пътища.

Добре де,вие ма нахранихте от всякъде ... чел съм тази тема която пуснахте по-нагоре и помня,че слагаха някаква вата,ма съм казал стъклена по инерция ...
а за втория вариант,казах,че не е правилно решение,но и това съм срещал...Знам ли какъв човек стой срещу мен..Има всякакви мурдари с голфаджийско мислене който предпочитат да го оправят по за 3 мин с дрелката,сместо да си отделят 1 час време ходене по магазини,търсене на щипки,редене,и така на татък 


11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани