Проблем с педала да газта!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 27.10.2008

Проблем с педала да газта!!!

Мнение от MrProper » 13 Юли 2009, 0:38

От близо година карам 318i бензин(двигателя с веригата) ,но когато се качих на една друга 318 и една нова 320,също така и на още няколко други коли,си дадох сметка че когато натискам педала на газта,не ми подава както трябва газ! При другите коли им е нужно съвсем леко натискане на педала,а при моята трябва почни до долу и чак тогава върви както трябва и това е при всички предавки!!!! ако някой може да помогне и да каже какъв е проблема ще съм му благодарен!!!! и се извинявам предварително,ако има пусната тема или ако не съм бил много изчерпателен!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Мнение от jakson » 13 Юли 2009, 12:11

колега , според мен трябва да си натегнеш жилото на газта . нз с какъв двигател си но на м40 има 1но капаче черно и под него влиза жилото на газта и може да се натяга като там където влиза жилото на самата броня на жилото има 1на '' гайка '' като я отвиваш се натяга жилото и педала на газта става много чувствителен . съветвам те да го натягаш при запален двигател за да го натягаш с мярка ако го натегнеш много двигателя ще повиши оборотите си но ти ще го чуеш ако стане това . успех .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 13 Юли 2009, 13:28

Това вдига и коне, между другото
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 13 Юли 2009, 14:40

същата работа и при мен, но внимавай с натягането, да не стане после олеле и оборотите да ти падат 30 минути (като при мен) хахахах :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Re: Проблем с педала да газта!!!

Мнение от Игнатов » 13 Юли 2009, 15:02

MrProper написа:..... При другите коли им е нужно съвсем леко натискане на педала,а при моята трябва почни до долу и чак тогава върви както трябва и това е при всички предавки!!!! ......


досегашните мнения по темата май нещо не са на място въобще......... четете бре колеги - :idea: тука не става въпрос за обиране на луфта на жилото!!!
MrProper написа:.... почни до долу и чак тогава върви както трябва ...


Колега, много са причините за такова поведение, и най-вероятно мотора е "уморен" вече!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от (bubsa) » 13 Юли 2009, 15:27

Маи ти не си прочел вимателно ;)
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Мнение от Игнатов » 13 Юли 2009, 15:31

(bubsa) написа:Маи ти не си прочел вимателно ;)


MrProper написа:.... почни до долу и чак тогава върви както трябва ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от (bubsa) » 13 Юли 2009, 15:33

Ами именно,ако е хлабаво жилото трябва да натискаш педала до долу за да започне да се опъва,а колкото е по-стегнато толкова е по-чувствителен педала :idea:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Мнение от Игнатов » 13 Юли 2009, 16:09

(bubsa) написа:Ами именно,ако е хлабаво жилото трябва да натискаш педала до долу за да започне да се опъва,а колкото е по-стегнато толкова е по-чувствителен педала :idea:


ами не е точно така...... вярно че се обира луфта на жилото за да нямаш "празен" ход на педала на газта ..... обикновено в повечето случаи този ход не е голям и в най-лошия случай е дразнещ, ама чак да натискаш педала до долу за да върви както трябва :?: ............ както и да е, то така само с гадаене няма как да стане .............. дано да се оправи само с обиране на луфта ........................... и накрая за ресурса на един мотор (или за това, което е останало от него) се съди именно по това - как мотора реагира на педала на газта (ако трябва да се натиска чак до долу за да върви както трябва, значи нещата нещо не са в ред ..............

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 27.10.2008

Мнение от MrProper » 13 Юли 2009, 16:58

Благодаря колеги за помощта,ще я закарам да ми го натегнат това жило, или някой познат ще го направи,пък да видим какво ще стане!! Че количката ме радва и съм решил да я направя да е перфектна,поне до толкова до колкото го позволяват финансите!!!! :yes: :lalala: :bgflag:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 13 Юли 2009, 17:00

Колега , за да не гадаеме дали мотора е "уморен" или жилото е хлабаво...... правиш следното сваляш пластмасовата капачка дето крие жилото и буташ с пръст механизма , ако като бутнеш леко механизма и мотора се форсира както трябва , значи жилото ти е за натягане .... ако обаче трбва да даваш механизма чак до края и мотора реагира чак тогава , значи работата ясна - мотора е "уморен" както се изрази колегата "Denev".

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1665
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Кукерландия
Пол: Мъж
Кара: Тъпата кака да маа с черпака
Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....

Мнение от saleen » 15 Юли 2009, 11:55

metodi80 написа:Колега , за да не гадаеме дали мотора е "уморен" или жилото е хлабаво...... правиш следното сваляш пластмасовата капачка дето крие жилото и буташ с пръст механизма , ако като бутнеш леко механизма и мотора се форсира както трябва , значи жилото ти е за натягане .... ако обаче трбва да даваш механизма чак до края и мотора реагира чак тогава , значи работата ясна - мотора е "уморен" както се изрази колегата "Denev".

Точно :!:
Никой не мое ма връне на селу!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook