Помощ за грешка при диагностика на 318 ТДС
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- lucifer_bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 14.07.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каките да се нервят :+)
- Мечтае да кара: трошки!
колега проблема не е от най-типичните
колега уреда те насочва да провериш така нареченият mass-positioner как работи дали стои включен 20 секунди след изключване на контакта ако е така трябва да провериш захранващият му механизъм който също така има общо и с инжекциона и накрая съобщението посочва че може и компютъра на мотора да е дал ФИРА като не може да си зададе адаптацийте (горивните) за това и трудно пали и незнае къде се намира нормално е да дигне разход да пуши и много неприятни неща общо поздрави от мен да се надяваме че не е нищо сериозно насочи се към този mass-positioner дано всичко да бъде наред 

BAYERISCHE MOTOREN WERKE може и да не са перпето мобиле но по-добри просто все още не са измислени!!!
- lucifer_bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 14.07.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каките да се нервят :+)
- Мечтае да кара: трошки!
re
колега до колкото успях да прочета в моята колекция от BMW софтуер става въпрос за дебитомера съкращението идва от mass air flow sensor дебитомера колега се намира се намира на тръбата след въздушният филтър (може и малко след него) на входният колектор ще го видиш за него единствено има жици и букса има логика да е той щом уреда ти казва защото пропорционалността на горивната смес е нещо много важно в баварците ако незнае с колко въздух обогатява горивната смес компютърът не може да направи адаптаций и изчисления и сега държи някакви ненормални стойности пробвай да го смениш с друг обаче гледай да има възможност да е и от следващите посочени проблеми ако имаш под ръка дуга TDS-ka откачи и дебитомера и го сложи само за проба
BAYERISCHE MOTOREN WERKE може и да не са перпето мобиле но по-добри просто все още не са измислени!!!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Vanelino написа:къде се намира този mass positioner
В твоя случай въпросното mass positioner се намира на горивния филтър.
Едно малко квадратно пластмасово, в него влиза един вакум и една букса с кабели.
Свали го и го почисти и си смени вакума, той идва от колектора до него, в много от случаите при тази грешка проблема е в запушен маркуч за вакума.

19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани