Помощ спря да пали
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- ivanov_tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 24.04.2009
- Местоположение: popovo
- Пол: Мъж
Помощ спря да пали
Здравейте колеги проблема ми е следния оня ден ми сложиха обикновенна аларма колкото да заключвам колата и на другия ден едвам запали а беше много топло, днес проверих подгряващите свещи и работят всички проверих дали стига ток до тях и там не е проблема и сега се чудя какво да правя. колата пали от ряз но когато е топъл мотора когато истине трябжа да въртя мн за да запали BMW-то е 318 TDS Е 36 седан 97 година . благодаря предварително.
Последна промяна ivanov_tds на 11 Юли 2009, 19:18, променена общо 1 път
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
- jibo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 24.12.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
- Мечтае да кара: BMW X5
- kiret0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 2.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325 тдс
- Мечтае да кара: M3 e92
еее и при мене е почти така ама тая помпа е доста пари и не искам да я гледам за сега ... ти по принцип чакаш ли я да изключи след даване на контакт?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Щом проблема се е появил след монтаж на алармата, то е логично да си помислим, че алармата не е сложена както трябва.
Най верочтно седи в някакъв режим в който консумира повечко ток и ти изтощава акумолатора.Както знаете за дизелите стартовия ток при студен старт е много важен и ако е слаб акумолатора колата не пали
Най верочтно седи в някакъв режим в който консумира повечко ток и ти изтощава акумолатора.Както знаете за дизелите стартовия ток при студен старт е много важен и ако е слаб акумолатора колата не пали


- jibo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 24.12.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
- Мечтае да кара: BMW X5
да 4акам си не паля от раз ем помпата е около 300-350 лв нова ама ми сложиха една джиджавка да регулира подаването на нафта от резервоара и не карам под 10 литра щото ще угасне:)kiret0 написа:еее и при мене е почти така ама тая помпа е доста пари и не искам да я гледам за сега ... ти по принцип чакаш ли я да изключи след даване на контакт?
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
vld написа:Щом проблема се е появил след монтаж на алармата, то е логично да си помислим, че алармата не е сложена както трябва.
Най верочтно седи в някакъв режим в който консумира повечко ток и ти изтощава акумолатора.Както знаете за дизелите стартовия ток при студен старт е много важен и ако е слаб акумолатора колата не пали

- ivanov_tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 24.04.2009
- Местоположение: popovo
- Пол: Мъж
vld написа:Щом проблема се е появил след монтаж на алармата, то е логично да си помислим, че алармата не е сложена както трябва.
Най верочтно седи в някакъв режим в който консумира повечко ток и ти изтощава акумолатора.Както знаете за дизелите стартовия ток при студен старт е много важен и ако е слаб акумолатора колата не пали
сигурен съм че не е от акумолатора защото снощи и топла не запали беше си загряла а на 30 минута нештеше, а днес на пистата истина и то много, запали докато завъртя ключа мисля да не би да има някакви грешки или нещо по електрониката знам ли утре мисля да я закарам да я закачат на компа да видя той дали щте каже нешто. а колата си върви без никакви проблеми ражоти като часовник само дето се магарясва и не пали
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани