DEPO angel eyes реглаж къси-дълги!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 1.09.2006
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E36 320 coupe

DEPO angel eyes реглаж къси-дълги!!!

Мнение от Konov » 29 Май 2009, 14:28

Здравейте, вчера си монтирах нови фарове DEPO с ксенон на късите и на дългите и се оказа, че дългите светлини светят по-ниско от нивото на късите. Някой знае ли вариант за регулиране на дългите светлини спрямо късите със или без разглабяне на фаровете. Доколкото погледнах вътре във фаровете има лостче за промяна на положението на лупите в зависимост от това дали колата е с десен или ляв волан, но никъде не видях през отворите на капачетата дали има и вариант за други настройки освен стандартните шестограми: нагоре/надолу и наляво/надясно.
Венци!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 29 Май 2009, 14:35

Рефлектора е общ- за къси и дълги и се регулира на две места отгоре на фара-с шестограм/визирам фар DEPO/ ;)
Последна промяна laviatan на 29 Май 2009, 14:41, променена общо 1 път
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

ентусиаст
Аватар
Мнения: 956
Регистриран на: 17.11.2007
Местоположение: Pyce
Пол: Мъж
Кара: 97' E36 m43b18 sedan
Мечтае да кара: E34

Мнение от svilgg » 29 Май 2009, 14:36

абе да ти кажа и аз незнам дали има такива работи но ще е много добре някой да разясни
аз имам долу горе подобен проблем пак с Депо с лупи
само че проблемът е че дългите бият доста по нависоко от късите и се получава че имам или много високи дълги или много ниски къси след като се опитам да ги регулирам
чак вземам да се замисля вече дали да не си върна старите фарове на ЗКВ дето бяха само с рефлектори ... :roll:

някой ако знае как да се направи някъв по точен реглаж ?

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 29 Май 2009, 15:09

Принципно ако фаровете са здрави, дългите светлини не се настройват. Т.е. когато настроите късите перфектно, дългите също са настроени така. Рефлектора на дългите и лупата на късите се държат на една обща ламаринена основа, която се регулира чрез врътките извън фара.

Да допълня, че трябва да се внимава къде се слагат трафовете на ангелите. И аз съм с фарове депо с ccfl ангелски очи. На десния фар трафовете са сложени във фара и е невъзможно да се регулира във височина. Трябва да се разглоби и коригира тоя проблем.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 1.09.2006
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E36 320 coupe

Мнение от Konov » 29 Май 2009, 15:14

Аз съм съгласен, че реглажа се прави от двете външни врътки - шестограми. Проблема е, че при настроени къси светлини както трябва, дългите светят по-ниско от късите и на дълъг път все едно не са светнати.
Венци!

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 29 Май 2009, 15:17

Да няма дефект на ламарината, върху която лежат рефлектора и лупата?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 29 Май 2009, 15:30

Да не е проблема от реглажа на самия фар-нали знаеш че има мегдан за реглаж на фара от двете втулки горе на ушите на фара? :roll:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от fedoracore » 29 Май 2009, 15:47

Konov написа:Аз съм съгласен, че реглажа се прави от двете външни врътки - шестограми. Проблема е, че при настроени къси светлини както трябва, дългите светят по-ниско от късите и на дълъг път все едно не са светнати.




явно ти не можеш да си ги оправиш и ,моят съвет е да помолиш някои компетентен от Плевен от форума да види за кво иде реч
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 29 Май 2009, 17:20

err0r написа:
Да допълня, че трябва да се внимава къде се слагат трафовете на ангелите. И аз съм с фарове депо с ccfl ангелски очи. На десния фар трафовете са сложени във фара и е невъзможно да се регулира във височина. Трябва да се разглоби и коригира тоя проблем.


:OT: На приятел му изгърмяха и двата монтирани във фаровете. Когато слагах първите ми ангели също мислех да ги монтирам вътре за по-компактно изпълнение, но реших да не го правя, впоследствие се убедих , че отделяната топлина е сериозна и се иска добра вентилация.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 956
Регистриран на: 17.11.2007
Местоположение: Pyce
Пол: Мъж
Кара: 97' E36 m43b18 sedan
Мечтае да кара: E34

Мнение от svilgg » 29 Май 2009, 17:54

още нещо да питам само
купих си фарове на Депо от колега от форума
на някой от вас случвало ли му се е след монтажа на фаровете ,след като си ги регулирате буксата която е за крушката на късите да опира отзад в капачката на фара и тя да не може да се затвори
или ако опира съвсем леко , то след като коригирате височината на фаровете от врътката в купето и капачката от зор да се отваря ?


на колегата с фаровете Депо дето кофти му бият надолу мога да му дам само 1 съвет
след като монтирах моите фарове имах странни проблеми с късите и дългите - всеки си светеше в различна посока , звучи малко невероятно но е такаа
почнах да търся проблема и установих че на новите фарове ( САМО ДА ПОЯСНЯ че моите са на ДЕПО с Лупи и крушки Н1 ) отзад където се слага кръшката има едно като краченце и една пъпка на крушката където трябва да се намести точно
та въпросното краче малко избутва крушката леко в страни и тя не успява да застане в центъра на рефлектора вътрешно
просто отстраних крачетата и работата заспа ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 286
Регистриран на: 10.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36, E87, F25

Мнение от xts » 30 Май 2009, 9:55

С този ксенон на къси и дълги, не е ясно какви крушки са ти дали. Има такива нарочно направени да светят надолу за монтаж на къси светлини при фарове без лупи. Пробвай с нормални крушки, за които е проектиран фара и тогава кажи как е.
По принцип всичко е най-добре да се прави поетапно, за не се чудиш после от къде ти идва проблема. Също така освен реглажа с шестограм, фара може да се измества и от дубелите с резба, на който се завива.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 1.09.2006
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E36 320 coupe

Мнение от Konov » 01 Юни 2009, 0:49

Колеги, проблема се оказа във проклетите фарове. Първо пробвах с оригиналните лампи Philips, с които си дойдоха фаровете в кашона.... същата работа - дългите светят под нивото на късите. после като се позагледах се оказа, че гнездата за лампите на късите и на дългите светлини са в различна посока т.е. едните са нагоре, а другите надолу с крачето, което се намира в основата (на старите ми фарове и двете светлини са с крачето нагоре). Освен това самите гнезна са толкова кофти изработени, че се наложи с макетно ножче да премахвам излишните стърчащи пластмаси и да пиля със шкурка. Сега нещата се пооправиха и утре отивам в някой сервиз за реглаж както си трябва.
Да ви кажа честно, разочарован съм от DEPO ... много некачествена изработка излезнаха.... освен всичко друго лостчето на машинката за ел. регулиране на фаровете е с около 1 см по-късо и не мога да си ползвам машинките от старите Bosch фарове........иначе пък са доста ефектни де :D
Венци!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook