за диференциала на 320

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 12.11.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: M52B20
Мечтае да кара: самолет

за диференциала на 320

Мнение от nafurfory » 10 Май 2009, 15:25

здравеите колеги чупи ми диф за 2-ри път дали да не сложа от 25-ца или просто ми трябва шпер защото колата си я напъвам бая ПОМАГАИТЕ :help:
NE STAVA samO S QDENE TRQBVA i pIENE
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 10 Май 2009, 15:27

колега да не би да има нещо криво в задния мост че така за 2-ри път се чупи този диф. ? :roll:
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Квото намери

Мнение от kalobrana » 10 Май 2009, 16:06

От 325 само предавателното число е друго 320-3.45
325-3.15 за мех.кутия.Като здравина на елементите няма разлика.
Много я въртиш със 17-ки явно :mhihi:
Бирата е доказателство че Бог съществува!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 12.11.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: M52B20
Мечтае да кара: самолет

Мнение от nafurfory » 12 Май 2009, 2:36

:arrow:
NE STAVA samO S QDENE TRQBVA i pIENE
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1708
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Мнение от Biogame » 12 Май 2009, 9:33

:OT: явно повера на двг-то идва в повече на дифа
:driving: :dunno: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Мнение от BMWRACING » 12 Май 2009, 15:12

ако питаш мене,сложи се пак 20-сков диф там шпер ли ще е няма ли ти си решаваш,ма като туриш здравия диф вече сложиси един по лек маховик да няма тоя удар,който се получава ся като пуснеш съединителя(когато се гавриш де,защото ако си я караш като хората нема да чупи дифове) и си мисля,че ще има резултат :)

а иначе колата ти въри на убийство как нема да чупи диф :mhihi:
браво за колицата :) :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Квото намери

Мнение от kalobrana » 12 Май 2009, 22:00

Само не разбирам какво общо има теглото на маховика с (да няма тоя удар,който се получава ся като пуснеш съединителя) Дизелите като им е по тежък маховика и кол.вал и вс.друго данеби да трошат пстоянно дифове :mhihi:
Натоварването в/у дифа зависи при какви обороти ще зацепи съединителя и в/у каква настилка са колелата на колата.поне така мисля аз :roll:
Ако му е прекалено мощен мотора на колегата ще чупи и др.части ако не внимва :mhihi:
Бирата е доказателство че Бог съществува!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 23.10.2008
Местоположение: Казанлък/София
Пол: Мъж
Кара: Ford Galaxy
Мечтае да кара: ///M

Мнение от djvisage » 12 Май 2009, 22:05

kalobrana написа:Само не разбирам какво общо има теглото на маховика с (да няма тоя удар,който се получава ся като пуснеш съединителя) Дизелите като им е по тежък маховика и кол.вал и вс.друго данеби да трошат пстоянно дифове :mhihi:
Натоварването в/у дифа зависи при какви обороти ще зацепи съединителя и в/у каква настилка са колелата на колата.поне така мисля аз :roll:
Ако му е прекалено мощен мотора на колегата ще чупи и др.части ако не внимва :mhihi:

А аз мисля че и до голяма степен зависи и от въртящия момент и от триенето в дифа а и от много други работи...
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL!!!

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Квото намери

Мнение от kalobrana » 12 Май 2009, 22:13

djvisage написа:
kalobrana написа:Само не разбирам какво общо има теглото на маховика с (да няма тоя удар,който се получава ся като пуснеш съединителя) Дизелите като им е по тежък маховика и кол.вал и вс.друго данеби да трошат пстоянно дифове :mhihi:
Натоварването в/у дифа зависи при какви обороти ще зацепи съединителя и в/у каква настилка са колелата на колата.поне така мисля аз :roll:
Ако му е прекалено мощен мотора на колегата ще чупи и др.части ако не внимва :mhihi:

А аз мисля че и до голяма степен зависи и от въртящия момент и от триенето в дифа а и от много други работи...

:yes:
Бирата е доказателство че Бог съществува!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 12.11.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: M52B20
Мечтае да кара: самолет

Мнение от nafurfory » 13 Май 2009, 21:10

а на шпера номера трябва ли да завършва с S
NE STAVA samO S QDENE TRQBVA i pIENE
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 13 Май 2009, 22:49

nafurfory написа:а на шпера номера трябва ли да завършва с S

Трябва да почва с S :winky:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 12.11.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: M52B20
Мечтае да кара: самолет

Мнение от nafurfory » 14 Май 2009, 1:35

а тая работа с голями и малки прасета каква е каква е разликата
NE STAVA samO S QDENE TRQBVA i pIENE
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 12.11.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: M52B20
Мечтае да кара: самолет

Мнение от nafurfory » 14 Май 2009, 19:37

:arrow:
NE STAVA samO S QDENE TRQBVA i pIENE
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook