Набира на етапи..
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Набира на етапи..
От няколко дена забелязах,че колата като я настъпя понякога набира на етапи(тласаци),все едно нещо я бута отзад!После се оправя и пак така.
Гледам и на скоростомера скороста се вдига пак така,на етапи!Къв е тоя филм направо незнам!?

Гледам и на скоростомера скороста се вдига пак така,на етапи!Къв е тоя филм направо незнам!?


- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
нещо може би е свързано с дифа щотто то от там ти идва и инфото за скоростомера и от там ти се прадава движението от двигателя към пътя
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
PNR написа:нещо може би е свързано с дифа щотто то от там ти идва и инфото за скоростомера и от там ти се прадава движението от двигателя към пътя

- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
мисля че проблема може да е от към диференцяла защотот попринцип колометража взима информация от него а и чрез него се предава движението на колата на пътя
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Колега тази кола колкото по-скоро я продадеш, толкова по-скоро ще се "родиш".
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=148043
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=147299
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=147024
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=139283
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=146459
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=146350
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=144179
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=143836
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=148043
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=147299
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=147024
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=139283
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=146459
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=146350
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=144179
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=143836
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Ааа , не се отказвай , ти почти я направи
.Лошото е че вече всичко е пипано по тая кола и дори несмея да дам предположение по проблема...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Аз колата ще си я карам!Не питам какво да я правя,а как да я поправя!;)
Или по-точно какво може да и има,понеже от всеки един ремонт тя става все по-зле!Та накрая реших да си я правя сам,може да не разбирам,ама поне като разваля нещо ще знам,че не си плащам за него!
Или по-точно какво може да и има,понеже от всеки един ремонт тя става все по-зле!Та накрая реших да си я правя сам,може да не разбирам,ама поне като разваля нещо ще знам,че не си плащам за него!

- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Nasko_325TD написа:Аз колата ще си я карам!Не питам какво да я правя,а как да я поправя!;)
Или по-точно какво може да и има,понеже от всеки един ремонт тя става все по-зле!Та накрая реших да си я правя сам,може да не разбирам,ама поне като разваля нещо ще знам,че не си плащам за него!
Поне това е единственото правилно решение което си взел


- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Набирането на тласъци при турбо моторите най-често се дължи на прекалено голям аксиален луфт, между компресорните перки в турбокомпресора и корпуса.
По принцип, валът с турбинките си има фабричен аксиален луфт. Той си има допустими граници.
Мисля, че при твоят тип компресор, ограничители на луфта се явяваха едни пластини (шайби) на вала.
Когато ограничителните елементи се износят прекалено много, аксиалният луфт се увеличава. По време на работа валът с турбинките почва да се разхожда прекалено много по оста си и ту обира от едната страна луфта, ту от другата.
Така създаденото налягане в компресора се мени на тласъци и съответно с него и мощността на мотора. От тук и набирането на тласъци.
Ако съм прав за твоят случай, ще трябва да ти ремонтират турбината. Само на специализиран сервиз, за да и направят после задължителният баланс като хората.
Можеш да провериш дали съм прав с един бууст метър. Монтира се на тръбата след компресора, преди всмукателният колектор. Ако и неговата стрелка подскача в такт с набирането - ясна работа
Успех!
По принцип, валът с турбинките си има фабричен аксиален луфт. Той си има допустими граници.
Мисля, че при твоят тип компресор, ограничители на луфта се явяваха едни пластини (шайби) на вала.
Когато ограничителните елементи се износят прекалено много, аксиалният луфт се увеличава. По време на работа валът с турбинките почва да се разхожда прекалено много по оста си и ту обира от едната страна луфта, ту от другата.
Така създаденото налягане в компресора се мени на тласъци и съответно с него и мощността на мотора. От тук и набирането на тласъци.
Ако съм прав за твоят случай, ще трябва да ти ремонтират турбината. Само на специализиран сервиз, за да и направят после задължителният баланс като хората.
Можеш да провериш дали съм прав с един бууст метър. Монтира се на тръбата след компресора, преди всмукателният колектор. Ако и неговата стрелка подскача в такт с набирането - ясна работа

Успех!
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани