прекъсва ми когато загрее !!!!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Neeky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: СофиJah
- Пол: Мъж
- Кара: го на М3мицин
- Мечтае да кара: Е36 М3
прекъсва ми когато загрее !!!!!!
Ето го и проблема момчета. Купих си Е36 М52 97г.Всичко си беше нормално но като загрее започва да прекъсва.Реших,че е от несменените свещи, филтри и други консумативчета, но не е от тях.А и не го прави винаги. Карам си и всичко си е ОК. Задържам я на високи обороти за известно време и като спра на светофар изгасва.
Паля си я без проблеми и започва да прекъсва все едно прехвърля тоци някаде.Спирам си като пичага пред нас (естествено леко
от какво ми прекъсва така) гася си я и се качвам горе.........След малко тръгвам да излизам паля и никакви проблеми.Карам си, ръчкам си и нищо!!!
Спирам пред кафето гася! Излизам от кафето-паля.Всичко ток. Пак си я ръчкам като пич държа си я в обороти спирам на светофар-ЗАГАСВА
Запалвам я -прекъсва.Ако някой има представа от какво може да е да драсне едно мнение.




Последна промяна Neeky на 07 Мар 2009, 16:31, променена общо 1 път
- kriso_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 8.01.2009
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Е36
Re: прекъсва ми когато загрее !!!!!!
Пи4 здр.аз имам са6тия проблем,както го описва6.Само 4е аз сам с М40-мотор но мисля ,4е няма голяма разлика.Да ти кажа 4естно миналата год.от окт.месец ходих по някои сервиизи уж били мн. добри но явно не са запознати с баварците и сас сигорност нямат софтуер.И заради тях по4нах да сменям 1 по 1 4асти сварзани с палене и гаснене това са:палец,капа4ка,све6ти,кабели(но без импулсния дат4ик,които варви с него),дат4ик колянов вал(но тои си бе6е заминал така и така),бобина са6то макар 4е старата си работи но пред свар6ен факт заради умните ни маистори по някои серв.>>>Neeky написа:Ето го и проблема момчета. Купих си Е36 М52 97г.Всичко си беше нормално но като загрее започва да прекъсва.Реших,че е от несменените свещи, филтри и други консумативчета, но не е от тях.А и не го прави винаги. Карам си и всичко си е ОК. Задържам я на високи обороти за известно време и като спра на светофар изгасва.Паля си я без проблеми и започва да прекъсва все едно прехвърля тоци някаде.Спирам си като пичага пред нас (естествено леко
от какво ми прекъсва така) гася си я и се качвам горе.........След малко тръгвам да излизам паля и никакви проблеми.Карам си, ръчкам си и нищо!!!
Спирам пред кафето гася! Излизам от кафето-паля.Всичко ток. Пак си я ръчкам като пич държа си я в обороти спирам на светофар-ЗАГАСВА
Запалвам я -прекъсва.Ако някой има представа от какво може да е да драсне едно мнение.
Zdraveite manqci
Колега аз съм е39 със същия мотор като твоя и имам маи почти същия проблем , значи паля до като не загрее няма никакви проблеми вече като покарам малко към 20 км и изведнъж прекъсне така по силно и след това почва да прекъсва в ниските обороти и не иска да върви така както си трябва да варви . А когато сам на сфетофат и реши да прекъсне направо ми гасне , при мен това прекъсване се оправя като загася колата и я запаля от ново и се оправя за определено време . Значи до сега ходех на 5 диагностики немогат да ми кажат от какво е .
Аз претполагам че може да е от бобините аз вече смених 2 сега се чудя дали да не смена и другите 4 , щото като е трагнала 1 много е вероятно и другите да са тръгнали , може и от кабелите на датчиците на разпределителния и коленовия да са се скапали знам ли сега в понеделник ще хода пак на диагностика и сигорно ше сменя и другите бобини . Ако решиш проблема обезателно напиши какво му беше .
Ако някои друг може да помогне ще сам много благодарен .
Аз претполагам че може да е от бобините аз вече смених 2 сега се чудя дали да не смена и другите 4 , щото като е трагнала 1 много е вероятно и другите да са тръгнали , може и от кабелите на датчиците на разпределителния и коленовия да са се скапали знам ли сега в понеделник ще хода пак на диагностика и сигорно ше сменя и другите бобини . Ако решиш проблема обезателно напиши какво му беше .
Ако някои друг може да помогне ще сам много благодарен .
- kriso_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 8.01.2009
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Е36
Re: прекъсва ми когато загрее !!!!!!
Само ламбда сондата не сам сменил но както е трагнало и нея 6те сменя 4е не си знае год.може от нея да ми прави мизерии?Ако има6 време препора4вам ти каде има дат4ик да извади6 буксата и да напраска6 с ВД-40 са6то и голямата за диагностиката.При мен няма да ти кайа за каква оксидация става за вапрос.А нали се се6та6 4е при кофти контакт това рико6ира в компа.и трупа гре6ки и саответно колата си показва разли4ни аварии които може да те доведат до полуда.А в краина сметка вси4ко си работи.Ако ре6и6 пробл. дрсни някои ред.Аз са6то ако си го открия проблема 4ао засегаkriso_bmw написа:Пи4 здр.аз имам са6тия проблем,както го описва6.Само 4е аз сам с М40-мотор но мисля ,4е няма голяма разлика.Да ти кажа 4естно миналата год.от окт.месец ходих по някои сервиизи уж били мн. добри но явно не са запознати с баварците и сас сигорност нямат софтуер.И заради тях по4нах да сменям 1 по 1 4асти сварзани с палене и гаснене това са:палец,капа4ка,све6ти,кабели(но без импулсния дат4ик,които варви с него),дат4ик колянов вал(но тои си бе6е заминал така и така),бобина са6то макар 4е старата си работи но пред свар6ен факт заради умните ни маистори по някои серв.>>>Neeky написа:Ето го и проблема момчета. Купих си Е36 М52 97г.Всичко си беше нормално но като загрее започва да прекъсва.Реших,че е от несменените свещи, филтри и други консумативчета, но не е от тях.А и не го прави винаги. Карам си и всичко си е ОК. Задържам я на високи обороти за известно време и като спра на светофар изгасва.Паля си я без проблеми и започва да прекъсва все едно прехвърля тоци някаде.Спирам си като пичага пред нас (естествено леко
от какво ми прекъсва така) гася си я и се качвам горе.........След малко тръгвам да излизам паля и никакви проблеми.Карам си, ръчкам си и нищо!!!
Спирам пред кафето гася! Излизам от кафето-паля.Всичко ток. Пак си я ръчкам като пич държа си я в обороти спирам на светофар-ЗАГАСВА
Запалвам я -прекъсва.Ако някой има представа от какво може да е да драсне едно мнение.
Zdraveite manqci
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
колега ,ти и автора на темата прочетете тази тема щото мисля че проблема ви е подобен и моита така прекъсваше ама се оправи http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... highlight= УспехRFBM написа:Колега аз съм е39 със същия мотор като твоя и имам маи почти същия проблем , значи паля до като не загрее няма никакви проблеми вече като покарам малко към 20 км и изведнъж прекъсне така по силно и след това почва да прекъсва в ниските обороти и не иска да върви така както си трябва да варви . А когато сам на сфетофат и реши да прекъсне направо ми гасне , при мен това прекъсване се оправя като загася колата и я запаля от ново и се оправя за определено време . Значи до сега ходех на 5 диагностики немогат да ми кажат от какво е .
Аз претполагам че може да е от бобините аз вече смених 2 сега се чудя дали да не смена и другите 4 , щото като е трагнала 1 много е вероятно и другите да са тръгнали , може и от кабелите на датчиците на разпределителния и коленовия да са се скапали знам ли сега в понеделник ще хода пак на диагностика и сигорно ше сменя и другите бобини . Ако решиш проблема обезателно напиши какво му беше .
Ако някои друг може да помогне ще сам много благодарен .

- Neeky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: СофиJah
- Пол: Мъж
- Кара: го на М3мицин
- Мечтае да кара: Е36 М3
ами момци според мене клоня повече към ламбда сондата (а се има в предвид 4е са 2 при мен) защото и друго ми BMW има подобен проблем,но то само трудно пали.А ходих при един познат и мина на диагностика и имаше проблем само с дат4ика на дросела.Но пък то пали само трудно и после никакви проблеми.А това сега някои път пали трудно и запо4ва да прекусва,някои път си пали перфектно и след тоси праи кво си иска
.И аз ве4е незнам.Но ще видя със сигурност какво е и ще го оправя.Когато стигна до някакво развитие със сигурност ще пиша за да ви помогна и на вас.Но ще отнеме време защото в момента съм зле с китити.Щото все пак са 2 сонди да ги такоам у такоата.О4акваите включване.А до тогава ако някой успее да драска аз ще следя 


- man4ev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 17.02.2007
- Местоположение: Пловдив///Кърджали
Neeky написа:ами момци според мене клоня повече към ламбда сондата (а се има в предвид 4е са 2 при мен) защото и друго ми BMW има подобен проблем,но то само трудно пали.А ходих при един познат и мина на диагностика и имаше проблем само с дат4ика на дросела.Но пък то пали само трудно и после никакви проблеми.А това сега някои път пали трудно и запо4ва да прекусва,някои път си пали перфектно и след тоси праи кво си иска.И аз ве4е незнам.Но ще видя със сигурност какво е и ще го оправя.Когато стигна до някакво развитие със сигурност ще пиша за да ви помогна и на вас.Но ще отнеме време защото в момента съм зле с китити.Щото все пак са 2 сонди да ги такоам у такоата.О4акваите включване.А до тогава ако някой успее да драска аз ще следя
Тези сонди, които те плашат няма как да накарат колата ти да прекъсне и угасне! Поправете ме ако греша. Провери си буксите на датчиците и клапите както те посъветваха по-горе, като само ме притеснява буксата за диагностиката, по-добре не я пипай! И наистина попрочети линка с темата от petio_bmw - няколко човека имахме този проблем!
Мore pride to building an engine than to swap a better one!
- Neeky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: СофиJah
- Пол: Мъж
- Кара: го на М3мицин
- Мечтае да кара: Е36 М3
А бе мисля, че са те защото нали служат за преценка според изгорелите газове, каква гориво-въздушна смес е влязла в цилиндъра.Предвид това,че са две (повтарям се вече
) за всеки 3 цилиндъра мисля,че една от двете бърка информацията и спира 3 цилиндъра,започва да прекъсва и после загасва.А когато върнеш ключа за да запалиш пак хваща информация и спира да прекъсва за малко.Все пак ще проверя и датчиците, за да видя дали не са хванали от оная зелена гняз.Важното, е че яко им се кефя и на двете
и ще си продължавам да си пея заедно с тях на 5999 оборота за да си живея както трябва живота 



- ВаНко
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 7.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ...320ка...
- Мечтае да кара: M5 e39
- Детайли за колата: Bostongreen metallic, M-тех окачване, 17" М Contour (styl.23)
При мен е същия проблем и се оказа датчик на коляновия вал като я закарах на диагностика. Човека видя и датчика на разпределителния вал и се оказа, че скоро и той ще даде фира. Така, че ми предстои покупка на 2 датчика......
Забравих да спомена, че съм с М52
Ако гледате схемата на realoem единия се казва crankshaft - на коляноеия вал, а другия - camshaft - на разпределителния вал.
Забравих да спомена, че съм с М52
Ако гледате схемата на realoem единия се казва crankshaft - на коляноеия вал, а другия - camshaft - на разпределителния вал.
Power is nothing without control...


- Neeky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: СофиJah
- Пол: Мъж
- Кара: го на М3мицин
- Мечтае да кара: Е36 М3
То си стана ясно,че ще се ходи първо на диагностика и тогава ще се заемам с някакво действие
.Благодаря на всички за мненията и когато намеря решението на проблема ще напиша много точно какво, как и за колко пари се сменя, прави и т.н. Форумчето си е страшна работа. Много ме кефи.

- dobri02 bmw
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: kazanlak
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320
- Neeky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: СофиJah
- Пол: Мъж
- Кара: го на М3мицин
- Мечтае да кара: Е36 М3
ЧЕ








12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани