е36 328 кабели,скорости...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
е36 328 кабели,скорости...
здравейте ,интересува ме
1.буксите с пиновете на инсталацията на 328 ,дали се разминават по някакъв начин от 325цовите букси,в смисъл местоположение и брой на кабелите там
(за кръглите куплунги отпред говоря)
2.Каква е процедурата за да се мине от автомат към ръчка,понеже имам комп за скоростите отделен,дали като махна скоростите и махна компа им няма да има проблем?
1.буксите с пиновете на инсталацията на 328 ,дали се разминават по някакъв начин от 325цовите букси,в смисъл местоположение и брой на кабелите там

2.Каква е процедурата за да се мине от автомат към ръчка,понеже имам комп за скоростите отделен,дали като махна скоростите и махна компа им няма да има проблем?
Последна промяна KIM на 24 Апр 2009, 20:54, променена общо 1 път
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Кажи коя година е 2,5цата?за да кажа дали ще трябва да напасваш кабелите.Те повечето съвпадат по местоположени и по цвят,но ако 2,5цата е нямала евс,ще трябва да се преправя малко.
А за да ти работи без проблем от автомат към ръчка,просто махаш компа на автоматичната скоростна кутия и е необходимо да се пренастрои ЕКУ-то щот ще ти търси автомата и ще работи в авариен режим.
А от къде знам....и аз си прехвърлих М52В28 от автомат на М50В20 ръчка.
А за да ти работи без проблем от автомат към ръчка,просто махаш компа на автоматичната скоростна кутия и е необходимо да се пренастрои ЕКУ-то щот ще ти търси автомата и ще работи в авариен режим.
А от къде знам....и аз си прехвърлих М52В28 от автомат на М50В20 ръчка.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
На първо време,можеш да караш и без да го пранастройваш.Но на 5000обр./мин.ще ти бие прекъсвач а не 6500обр.
Има и друг вариант,ако си намериш еку-от кола без автоматик.
Човек,който е "ти" с електрониката може да ти го направи.Необходимо е да се смени един чип вътре.
Услугата е от 70лв.до към 100лв.
Колата на която ще слага двигателя коя година е?
Има и друг вариант,ако си намериш еку-от кола без автоматик.
Човек,който е "ти" с електрониката може да ти го направи.Необходимо е да се смени един чип вътре.
Услугата е от 70лв.до към 100лв.
Колата на която ще слага двигателя коя година е?


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Оправи си заглавието на темата, то трябва да подсказва съдържанието и.
И е добре да е така написано, че темата да е лесна за намиране.
Напоследък често се пита за тази процедура, няма да е лошо да се направи една тема и в нея всичко да е разяснено
И е добре да е така написано, че темата да е лесна за намиране.
Напоследък често се пита за тази процедура, няма да е лошо да се направи една тема и в нея всичко да е разяснено


- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
vld написа:няма да е лошо да се направи една тема и в нея всичко да е разяснено
Еми аз се опитах, точно поради тази причина - заради доста повтарящите се теми, ама никой не пише в нея. Явно на хората които наистина разбират им е дошло до гуша от такива дето пускат теми от сорта: Как да си сменя крушката в жабката и т.н. и не обръщат внимание вече, дори някой не посещават не само този раздел, ами и форума като цяло. И са си прави хората. Гледам какво се случва в раздел продава. Един пич продава един V8-мак незнам от колко време и то на доста разумна цена според мен и още не е продаден сигурно. А като стане въпрос за тЮнинг - брони, огледала, прагове и т.н. се продават като топъл хляб. Е как - нали трябва да е "пичеловка". И докато си купува тЮнинг частите в същото време в раздел Е36 пуска теми от сорта: Мени ми обороти, Не върви, Нещо ми тропа.
Айде стига толкова, че се отклоних доста от темата. За което се извинявам на автора

Ето я и въпросната тема: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... t=#1550281
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
joreto_88 написа:vld написа:няма да е лошо да се направи една тема и в нея всичко да е разяснено
Еми аз се опитах, точно поради тази причина - заради доста повтарящите се теми, ама никой не пише в нея. Явно на хората които наистина разбират им е дошло до гуша от такива дето пускат теми от сорта: Как да си сменя крушката в жабката и т.н. и не обръщат внимание вече, дори някой не посещават не само този раздел, ами и форума като цяло. И са си прави хората. Гледам какво се случва в раздел продава. Един пич продава един V8-мак незнам от колко време и то на доста разумна цена според мен и още не е продаден сигурно. А като стане въпрос за тЮнинг - брони, огледала, прагове и т.н. се продават като топъл хляб. Е как - нали трябва да е "пичеловка". И докато си купува тЮнинг частите в същото време в раздел Е36 пуска теми от сорта: Мени ми обороти, Не върви, Нещо ми тропа.
Айде стига толкова, че се отклоних доста от темата. За което се извинявам на автора.
Ето я и въпросната тема: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... t=#1550281
Твойта тема няма общо с тази.
Ти се интересуваш от конверсия автомат-ръчка, а автора на темата го интересува инсталацията на Б28цата барабар с ЕВС-а което си е специфично и ако някой не ти отвори очите има да се луташ....

eто малко схема от чуждите тунинг форуми,надявам се да помага в трудни случаи като моя занапред
схемата за евс-а(първата) може да се ползва в случай че някой минава да речем от кола без евс към мотор със евс
Втората е за такъв мотор към е30ковата инсталация
за автомата или еку от кола без автомат(м52сименс) или препрограмиране

схемата за евс-а(първата) може да се ползва в случай че някой минава да речем от кола без евс към мотор със евс
Втората е за такъв мотор към е30ковата инсталация
за автомата или еку от кола без автомат(м52сименс) или препрограмиране

Последна промяна KIM на 25 Апр 2009, 22:28, променена общо 2 пъти
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Дано съм ти бил от полза..


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани