Тежка хидравлика

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 3.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: като тъпанар ... Е61 530D
Детайли за колата: Параход

Мнение от Nikkie » 21 Апр 2009, 8:22

И аз имам тоя проблем със това маркуче то е със един железен накрайник накрая .. пада се десното маркуче като погледнеш отгоре на казанчето за хидравличната течност .. струва 56лв. ако е то не се притеснявай не е скъпо мойто цялото е омаслено но не се знае дали капе от рейката или самия маркуч е здал тва е въпроса :confused:

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 19.04.2009

Мнение от bavarkata325 » 22 Апр 2009, 2:35

колега и моито е така и сам сас 225/60 от гумите е :D
Жена и БМВ не си ли вартът гъза не ми ги фали!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 3.04.2008

Мнение от krasman » 23 Апр 2009, 13:06

мойто при пълен ляв примерно ,отскоро ми присвирва хидравликата,преди не беше така(знам че не е хубаво на пълен,ма са случва),туи от кво ще е?течност?ремък?
BMW-"Шофирай с удоволствие"
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Мнение от ceno83 » 23 Апр 2009, 15:18

И при мен е така само че на 320-ките Казанчето от което мисля че е проблема е под колекторите и едвам сипвам хидравлична течност камо ли да си сменя помпата :(
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 3.01.2008
Местоположение: pazardjik
Кара: 318is

Мнение от stoian3 » 23 Апр 2009, 23:01

и мота е тягава сравнвние с други е36 кадет съм карал ама нее от гумите щото сам карал е36 с 17ки и го няма тоя проблем мисля че е от помпата при мен

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 24 Апр 2009, 2:16

при мен като тръгвам понякога и маневрирам в двора на блока нещо прескача>??? възможно ли е да само от хлабав ремък на хидравличната помпа или е друго? Има си достатъчно течност

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Мнение от vanci88 » 24 Апр 2009, 11:16

да не пускам нова тема ще питам тука... проблемат е следният- когато паркирам на заден и като е навъртян волана се чува в един определен момент едно тропкане. Най- вече като натисна спирачката и колата спре. Трудно ми е да определя от къде идва защото се чува само при самото спиране. За сега хидравликата ми не свири и при покой въртейки волана нямам проблеми. Като завивам в движение или като правя маневри на първа нямам проблем. Тропането е глухо и ритмично. Дали са симптоми на заминаваща си рейка? Преди 2 седмици ми сменяха един семеринг и тампони и сваляха корите отдолу.Може ли да е от тях защото звука е като от пластмаса??
36436
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 27.06.2007
Местоположение: около Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW след BMW
Мечтае да кара: Само служебни 730-ки IS-ки
Детайли за колата: Гориво+нафта=тракторче

Мнение от kinazo2000 » 26 Апр 2009, 11:34

Smoocki написа:А като отвори капачката за хидравличната течност вътре на боза ли беше ?
Първоначално и най евтино ще е да си смениш казанчето със течността ,понеже е филтър ...вариянта да е запушен този филтър и дефакто да не може да преминава течност въпреки че ти на макс .


Моята течност когато е запалена колата и е в покой волана е бистра и червена на ниво, но когато завия пълен десен или ляв в казанчето става на пяна и нещо поскърцва . Едно "майсторче" ми каза че скърцането идва от хидр. помпа и трябва да смени а течността да става на пян по време на въртене на волана наляво и надясно е нормално защото помпата при самото въртене си била правила маслото на пяна ???
това нормално ли е според вас? И ако сменя казанчето и маслото дали ще изчезна това скърцане?
В Света има само три букви за автомобил: B M W

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 27.06.2007
Местоположение: около Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW след BMW
Мечтае да кара: Само служебни 730-ки IS-ки
Детайли за колата: Гориво+нафта=тракторче

Мнение от kinazo2000 » 27 Апр 2009, 18:53

Alexi написа:ако се чува леко виене като въртиш волана на място - особено се чува на студен двг ,помпата е тръгнала - можа да кара така много време ,може и да не кара .Част от симптомите е и помътняла течност в казанчето . Трябва да е бистра и червена .Шофирането със 17ки с широчки гуми бързо скапва хидравликата ,а може да и дойде времето и от самосебе си .


Има ли значение ако сложиш хидравл помпа от 318 бензина на 318 tds или хидр помпи са едни и същи ???
В Света има само три букви за автомобил: B M W

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 27 Апр 2009, 21:58

виж им парт номерата ,в realoem примерно .. не знам дали са същите .. някои имат разлика в захвата ,май от шестак на 4 цилиндъра и обратно не става

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: '93 318 IS COUPE
Детайли за колата: '93 318 IS COUPE
M42B18

Мнение от Gerch » 28 Апр 2009, 11:06

kinazo2000 написа:
Smoocki написа:А като отвори капачката за хидравличната течност вътре на боза ли беше ?
Първоначално и най евтино ще е да си смениш казанчето със течността ,понеже е филтър ...вариянта да е запушен този филтър и дефакто да не може да преминава течност въпреки че ти на макс .


Моята течност когато е запалена колата и е в покой волана е бистра и червена на ниво, но когато завия пълен десен или ляв в казанчето става на пяна и нещо поскърцва . Едно "майсторче" ми каза че скърцането идва от хидр. помпа и трябва да смени а течността да става на пян по време на въртене на волана наляво и надясно е нормално защото помпата при самото въртене си била правила маслото на пяна ???
това нормално ли е според вас? И ако сменя казанчето и маслото дали ще изчезна това скърцане?


Едно от основните свойства на хидравличното масло е то да не се пени. Иначе става голяма мазало в хидравличната система.
Още не съм запознат с хидравликата в БМВ, но според мен не е нормално да се пени. Може да е от некачествено масло - смени го.
Изображение
Един път закрастиш ли се, няма оттърване !!!!

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook