Как се свързват нивомера с помпата?Помощ!!!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Как се свързват нивомера с помпата?Помощ!!!!!
Значи става дума как са свързани помпата с поплавъка!?
Понеже чета различни мнения.На мойта беше с някакви тройници от там където е помпата отиваше в двигателя и от един тройник се разклоняваше тръбичка и за отдясно.Другата и тя се разклоняваше,обратната се връщаше и в 2-те половини,доколкото си спомням пак с тройник!
Сега я направихме да тегли от там където е помпата,да връща където е поплавъка и накрая с един мъркуч са свързани и 2-те!И поплавъка и помпата.
Така ли трябва да са или нещо сме объркали?
Другият ми въпрос е дали вътре в резервоара има някакви процепи тръбички и т.н.Понеже четох мнения че имало тънък процеп и отделно тръбичка м/у двете половини.
Така аз на бъркане с един кабел я оцелих пролуката(която е доста широка) в най горната част по средата на резервоара.
Обаче незнам дали е само този отвор,понеже наляхме в едната половина(дясната с нивомера само която е) към 20литра нафта,а в другата нямаше никой.Този отвор който уцелих явно е при пълнене догоре да преливат една в друга.Обаче като падне под това ниво как се изравняват двте половини?С друг процеп по-малък или чрез помпата!?
Понеже чета различни мнения.На мойта беше с някакви тройници от там където е помпата отиваше в двигателя и от един тройник се разклоняваше тръбичка и за отдясно.Другата и тя се разклоняваше,обратната се връщаше и в 2-те половини,доколкото си спомням пак с тройник!
Сега я направихме да тегли от там където е помпата,да връща където е поплавъка и накрая с един мъркуч са свързани и 2-те!И поплавъка и помпата.
Така ли трябва да са или нещо сме объркали?
Другият ми въпрос е дали вътре в резервоара има някакви процепи тръбички и т.н.Понеже четох мнения че имало тънък процеп и отделно тръбичка м/у двете половини.
Така аз на бъркане с един кабел я оцелих пролуката(която е доста широка) в най горната част по средата на резервоара.
Обаче незнам дали е само този отвор,понеже наляхме в едната половина(дясната с нивомера само която е) към 20литра нафта,а в другата нямаше никой.Този отвор който уцелих явно е при пълнене догоре да преливат една в друга.Обаче като падне под това ниво как се изравняват двте половини?С друг процеп по-малък или чрез помпата!?

Последна промяна Nasko_325TD на 13 Апр 2009, 11:31, променена общо 2 пъти
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Ето го нагледно резервоара http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=05 а от тук нататък си Ти
Ето и поплавъците http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15

Ето и поплавъците http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
St.Dilov написа:Ето го нагледно резервоара http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=05 а от тук нататък си Ти
Ето и поплавъците http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15
Пич аз го знам това!Ама каккво се разбира от него!?

Кажи ми отвор 1(по-тънкия) на помпата и поплавъка с кое се свързва?
И отвор 2(по-широкия) с кое?
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Значи аз мисля че трябва да има тройници и двигателя да смуче от двете половини и същевременно да връща в двете!
При мен обаче винаги едната(лявата с помпата) остава празна преди другата!
Въпроса ми е как да стане идеален цикъла!?
Според мен помпата отзад работи постоянно(поне докато е на контакт) на моята кола,а не за 5-6 сек.
Значи може би на това се дължи изпразването на едната половина по-бързо от другата.
Помагайте хора!!!
Двата дебели отвора на нивомера и помпата как трябва да са свързани с тройник към обратната нафта на двигателя ли?
И тънките как трябва да са,с тройник към двигателя и някакъв възвратен клапън ли към този който се отделя към нивоера,понеже помпата като не е запалена колата хвърля към нивомера и към двигателя двигателя.Обаче като запали нали трябва ГНП-то деа си дърпа от двата и така би трябвало по този начин да се празнят и двата.Като с този клапън не допуска на помпата до запалването да хвърля към нивомера,а след да позволява на ГНП-то да дърпа.
Дано ви е станало ясно,че аз сега го мисля!
При мен обаче винаги едната(лявата с помпата) остава празна преди другата!
Въпроса ми е как да стане идеален цикъла!?
Според мен помпата отзад работи постоянно(поне докато е на контакт) на моята кола,а не за 5-6 сек.
Значи може би на това се дължи изпразването на едната половина по-бързо от другата.
Помагайте хора!!!
Двата дебели отвора на нивомера и помпата как трябва да са свързани с тройник към обратната нафта на двигателя ли?
И тънките как трябва да са,с тройник към двигателя и някакъв възвратен клапън ли към този който се отделя към нивоера,понеже помпата като не е запалена колата хвърля към нивомера и към двигателя двигателя.Обаче като запали нали трябва ГНП-то деа си дърпа от двата и така би трябвало по този начин да се празнят и двата.Като с този клапън не допуска на помпата до запалването да хвърля към нивомера,а след да позволява на ГНП-то да дърпа.
Дано ви е станало ясно,че аз сега го мисля!

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани