Автопилот не работи
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Автопилот не работи
Здравейте олеги преди около месеце су купих автопилот от колега от форума (няма да споменавам кой е засега) който ми каза че всичко е точно всико работи и няма проблем даже го е и пробвал та така него обвинчвам докато не се докаже че вината е в чвто пилота а не в мене ...
Така оня ден реших да го монтирам свалих си BMW EBA от там си свалих инструкция са монтиране на авто пилот и так започва монтажа който да отбележа не е нищо особенно защотот трябва дасе сваржат само 4 кабела по инсталацията на колата и всичко друго си отива кам модола за управление кам бутона за управление на таблото и кам самия автопилот отпред в двигателния отсег ааа да и да не забравя масата коят осе закача на калника.
та вапроса ми е следния сварзах всичко:
- кафяво/оранжевото кабелче което излиза от пин 17 на буксата на управлението го сварзах в конектора под жабката в който влизаха сащите по цвят кабели точно както пише и в описанието
- черно/бял кабл го сварзах пак в такав конектор обаче от страната на шофьора в който влизаха сащоте по цвят кабели (който по опатване трябва да се сварже кам кабела подаващ информация на таблото с каква скорост се движи колата (демек сензора за скороста))
- виолетово/жалтия кабел който излиза от пин 1 на управлението и от парво краче на ключето за управление) ги сварзах в буксата на ключето на педала на спирачката в която в еднто краче влиза вилетово/жалт както е и по схема и от там отива в бушон номер 49 - 15А точно така и сам направил
- кабел синьо/кафяв който излиза от пин 18 на управлението и от пин 2 на буксата за моторчето ги сварзах кам другата страна на ключето на спирачките кадето е сащия кабел и както е описано по схемата
- кафевия кабел маса който излиза от пин 8 от буксата на моторчето го сварзах кам калника кадето е болта на койт оса хванати всички маси
по така описания по горе начин по който сам сварзал самата схема моя авто пилот не пожела да трагне та вапроса ми е следния дали някой колега знае как се вразва и да погледне дали правилно сам го направил (според мен е правилно) и да ми каже от каде може да идва проблема
или пак ако някой има авто пилот (в София ) примерно да разкачим моторчета и на неговия да пробва моето моторче а може ако му се занимава сас сваляне на жабката и моето управление искам да разбера каде е проблема
защото си гокупих с такова желание а то тцтцтцт не ме чд за парите дето дадох е не че и за тях млко не мие криво но просто цял ден се изкривих да си го направя както си е по заводски му с кабелчета да си минават както трябва да бадат през всяка щипка и накрая никой
МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ МИ АКО МОЖЕТЕ
или поне яко може да замери само какво пристига вав вашите букси

Така оня ден реших да го монтирам свалих си BMW EBA от там си свалих инструкция са монтиране на авто пилот и так започва монтажа който да отбележа не е нищо особенно защотот трябва дасе сваржат само 4 кабела по инсталацията на колата и всичко друго си отива кам модола за управление кам бутона за управление на таблото и кам самия автопилот отпред в двигателния отсег ааа да и да не забравя масата коят осе закача на калника.
та вапроса ми е следния сварзах всичко:
- кафяво/оранжевото кабелче което излиза от пин 17 на буксата на управлението го сварзах в конектора под жабката в който влизаха сащите по цвят кабели точно както пише и в описанието
- черно/бял кабл го сварзах пак в такав конектор обаче от страната на шофьора в който влизаха сащоте по цвят кабели (който по опатване трябва да се сварже кам кабела подаващ информация на таблото с каква скорост се движи колата (демек сензора за скороста))
- виолетово/жалтия кабел който излиза от пин 1 на управлението и от парво краче на ключето за управление) ги сварзах в буксата на ключето на педала на спирачката в която в еднто краче влиза вилетово/жалт както е и по схема и от там отива в бушон номер 49 - 15А точно така и сам направил
- кабел синьо/кафяв който излиза от пин 18 на управлението и от пин 2 на буксата за моторчето ги сварзах кам другата страна на ключето на спирачките кадето е сащия кабел и както е описано по схемата
- кафевия кабел маса който излиза от пин 8 от буксата на моторчето го сварзах кам калника кадето е болта на койт оса хванати всички маси
по така описания по горе начин по който сам сварзал самата схема моя авто пилот не пожела да трагне та вапроса ми е следния дали някой колега знае как се вразва и да погледне дали правилно сам го направил (според мен е правилно) и да ми каже от каде може да идва проблема
или пак ако някой има авто пилот (в София ) примерно да разкачим моторчета и на неговия да пробва моето моторче а може ако му се занимава сас сваляне на жабката и моето управление искам да разбера каде е проблема
защото си гокупих с такова желание а то тцтцтцт не ме чд за парите дето дадох е не че и за тях млко не мие криво но просто цял ден се изкривих да си го направя както си е по заводски му с кабелчета да си минават както трябва да бадат през всяка щипка и накрая никой
МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ МИ АКО МОЖЕТЕ
или поне яко може да замери само какво пристига вав вашите букси









1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани