Симптоми за прескочил зъб на ангренажната верига на 325 тдс?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 18.01.2008
Пол: Мъж
Кара: `97 528i; '01 W220

Симптоми за прескочил зъб на ангренажната верига на 325 тдс?

Мнение от kasa_bira » 13 Мар 2009, 0:10

Здравейте колеги, Първо да кажа, че клавиатурата ми се прецака и общо взето пише когато и каквото си иска та да ме извинявате ако има много грешки :uups:

Сега за проблема: Закарах колата за реглаж на ГНП-то понеже ми се струваше, че не върви хубаво. Майстора направи реглажа и положението остана общо взето същото и той ми каза, че това било защото ми била много разтегната ангренажната верига и била прескочила 1 зъб, ако прескочи още 1 буталата щели да започнат да се бият в клапаните и да става драма. Обясни ми че ми сложил помпата много на аванс (каквото и да означава това) за да компенсира веригата. Общо взето в хубав филм ме вкара.

Сега за колата да обясна: Докарах си я лично от Австрия и вървеше страхотно. Масло и антифриз не харчи грам, даже като я закарах в КАТ понеже номера на двигателя не отговаряше на това което пише по документи ми направиха някаква проверка и ми казаха, че двигателя е сменен с чисто нов през 2004г. (това не тварда, че е така защото може да са ме излъгали). Все пак се усамних, че може да и има нещо на веригата, защото общо взето всяка тема дето я има за тдс в този форум съм я чел и знам че ако ми е разтегната веригата ще пали трудно като е топла, а тя как помирише ключа и пали. В крайна сметка сложих 1 добавка за почистване на дюзите и варвежа на колата се оправи. От тогава само V-power и Alpine дизел сипвам и нямам проблеми с варвежа или каквото и да било, но все пак тая верига ме притеснява зарасди това което каза майстора, та вапроса ми е: Как би трябвало са се държи колата ми ако наистина е прескочила зъб на ангренажа?
Извинявам се за дългият пост и благодаря предварително на отзовалите се :)

П.С. Ако е прескочила зъб и мина 30000км не би ли трябвало да прескочи още 1 ако е толкова хлабава веригата и да е станала голямата беля?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 13 Мар 2009, 3:51

Някъде четох,че не е възможно това!Амам сега не се сещам къде точно!
В този форум беше със сигурност! ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 13 Мар 2009, 6:27

Колега при объркано газоразпределение(неправилна центровка) колата е тромава и пуши доста :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 13 Мар 2009, 9:28

За първи път чувам,за прескочил зъб на верига :shock: :shock: :shock: ...От чисто любопитство ще следя темата,защото това за мен е адски объркващо,което казваш колега.. :conf: Успех ти желая с отстраняването на проблема.. :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 28.11.2007
Местоположение: София
Кара: 530dA E39 M-pack
Мечтае да кара: E30 S50 на широко

Мнение от Bullet_1 » 13 Мар 2009, 10:58

Колега ако по някакъв начин тая верига се растегне толкова че да се срещат бутало и клапан така би трябвало да тропа тая верига че ще го осетиш няма начин :confused:
И щом ти пали добре и си върви колата не го мисли много много.
По принцип не е лошо след определени км. да се смени веригата щот и тя има живот някакъв все пак а като си представиш какъв жмел ще стане ако се скъса и лошо ти става и ти се вие свет :lol:
Който се стиска после яко писка

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 13 Мар 2009, 13:03

Не може да прескочи зъб :!: Това не е ремък.За да скъса верига незнам какво трябва да стане...
В други коли същата роля играе ремък , който кара 50-60к , а веригата ще изкара 10 пъти повече...
Ако са разбутали центровката върви на добър сервиз да я оправят и си карай колата спокойно :winky:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 13 Мар 2009, 13:52

Едва ли е възможно да прескочи , много по вероятно е първо да се скъса ;)
Та ако е разтегната би трябвало да пали кофти топла, а и няма да върви хубаво.
Иди на читав сервиз да ти погледнат центровката на ГНП и ако потвърдят че е хлабава веригата я сменяй и това е ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 18.01.2008
Пол: Мъж
Кара: `97 528i; '01 W220

Мнение от kasa_bira » 13 Мар 2009, 20:06

Колеги много благодаря за бързите отговори, много ме успокоихте :)
Ще закарам колата на сервиз да видят дали е добре центрована помпата и ще си я карам вече без да се притеснявам :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
Мечтае да кара: МИГ–29
Детайли за колата: И двете с чип...

Мнение от sebulba1 » 13 Мар 2009, 21:03

И аз да добавя нещо... Беше ми разтегната веригата.Един ден реших да сменя виското и като напънах да развартя перката и нещо прещрака.Беше прехварлила зъб на веригата. Почна да пали трудно.Както си варвеше и изведнъж забиваше муцуна.После ми казаха,че компа отчитал грешка и влизала колата в сервизен режим. Така че щом колата си ти върви и пали добре и не е по шумна от обикновено,си караи и не слушаи всички там измислени маистори.Вече на всякъде разбирачи от bmw та :yes:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook