немога да разбера термостат ли е или температурен датчик. по
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- EDS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 10.03.2008
- Местоположение: Варната
- Пол: Мъж
- Кара: X3 3.0SD
- Мечтае да кара: Koenigsegg
- Детайли за колата: X3 3.0.SD стокова.. засега ;)
И така настъпи края на филма ! Вчера смених термостат (който така и така трябваше да се смени щото не беше наред) , закачихме я и отново 46-47 градуса
.И сега развъзката - оказа се температурен датчик на инжекцията - намирал се под колектора някъде(разкачал се колектора за да се стигне до него )
.Този който смених по рано не е за това - той просто дава показания за включване на перката и за темепературата на таблото - добре че не беше скъп
.Новият струвал 30 лева и е ключа за решаване на проблема .Ще помоля някой ако е сменял такъв датчик да сподели и евентуално някаква схемичка ако ви се намира 






- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
EDS написа:И така настъпи края на филма ! Вчера смених термостат (който така и така трябваше да се смени щото не беше наред) , закачихме я и отново 46-47 градуса![]()
.И сега развъзката - оказа се температурен датчик на инжекцията - намирал се под колектора някъде(разкачал се колектора за да се стигне до него )
.Този който смених по рано не е за това - той просто дава показания за включване на перката и за темепературата на таблото - добре че не беше скъп
.Новият струвал 30 лева и е ключа за решаване на проблема .Ще помоля някой ако е сменял такъв датчик да сподели и евентуално някаква схемичка ако ви се намира
Добре каква схема какви работи... две страница са изписани точно за теб и ти пак не си разбрал за кой датчик става дума... аз от това в момета си вадя извода, че ти изобщо не си чел какво ти е писано...
Нищо лично ама прочети малко и ще ти стане ясно... никой никъде не споменава нищо за температурния датчик на радиатора, който отговара за включването на перката... всичко изписано е единствено и само за този температурен датчик на двигателя.
Един съвет ако още не си го купил... купи си оригинален, а не от буклуците на febi или тем подобни. Не за друго ами да не го сменяш после пак... разлика в цената мисля че няма или е минимална.
- EDS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 10.03.2008
- Местоположение: Варната
- Пол: Мъж
- Кара: X3 3.0SD
- Мечтае да кара: Koenigsegg
- Детайли за колата: X3 3.0.SD стокова.. засега ;)
vld написа:EDS написа:Извинявам се за неточността. На М44 температурния датчик е един и отговаря за двете неща. Значи проблема е на друго място.
Хм ..много странна работа тогава - как тогава ако е един на таблото ще показва че е наред точно в средата а на компютъра ще показва 46 градуса ??? Да не би да е нещо двоен (два в един)Ако е от термостат пък защо ще си загрява нормално и парното ще топли на мах
Датчика е двоен![]()
Part: 13621703993 (DOUBLE TEMPERATURE SWITCH)
29лв. струва в камор и дарукар,съветвам те да го вземеш от там
Zlobil написа:Няма значение че датчика е един, то е един но са два (две в едно).. аз съм с същия проблем и ако искате вярвайте, но точно днес сутрента го разбрах това. При мен обаче е забил на 107 градуса и си седи там, паля трудно предполагам от бедна смес и така... този на таблото си работи перфектно, но другия не. Грешки на компа не излизат и така.... Аз също съм с един датчик, това за М43 новия.
На момчето предполагам, че му гори повечко ?
И къде видя че всички са отговорили точно по темата ? Има един единствен пост за този датчик че се намира под всмукателния колектор и явно там е станала грешката защото до него е и другия който също се води температурен но няма кой да ги уточни конкретно тези неща нали ?В случая излиза че и 2-та датчика са поставени в блока на двигателя (този за перката на радиатора и показанието на таблото(двойния за който се писа масово че бил той а НЕ Е) , и другия температурен за инжекцията за който става дума и трябва да се свали самия колектор за да се стигне до него). Дори и след пуснати снимки никой не каза че не е този датчика . Е аз го написах вече да не стават други такива грешки - нека знаят колегите .Между другото си карам е36-цата само с оригинални части колега

Последен едит - все пак се оказа че съм сменил правилния датчик .При М44 няма друг датчик освен посочения на скицата !Майсторчето което е от реномиран иначе сервиз се заблуди смятайки че мотора е М42 а моя е М44 - разликата е че при първия са 2 отделни датчика а при втория (моя) е един двоен .След като проблема остана тези дни ще се гледа еку-то за проверка на стойности ,а също така и за конденз ,влага получаваща се доста често на това място (най често при пропуски на уплътненията).Нямаше да пиша толкова по тази тема ако проблема не беше сериозен - получвайки грешни стойности за температурата на охлаждащата течност в случая 46-47 градуса (непроменливи) компютъра се бърка и подава богата смес .Ламбда сондата не работи правилно - при тази температура волтажа ми е 0 волта и най вероятно е необходима по висока температура за правилни коректни стойности .От тези 2 неща колата е спъната и дава преразход - в случая 16-17-18 на 100 с бензин 98 или супер 100 омв!



Последна промяна EDS на 27 Фев 2009, 1:24, променена общо 2 пъти

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Е тва ти е схемата , то други датчик там няма , не та знам кво си правил но никой няма да доиде , да вдигне капака и да гледа вместо тебе...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани