Проблем с 320 автоматик - моля за съвет!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Проблем с 320 автоматик - моля за съвет!
Имам 320ка купе '97ма Автоматик,колата е на жена ми ,но тя нея кара много много,и колата еи така
си седи по няколко дена пред нас,...Днеска решихме да я раздвижиме и с изненада установих че нещо лоста за смяна на предавките се е*е...първо не искаше да включи на скорост,после с много зор и напъване включи но пък не иска да исключи или да застане на неутрална,досега не съм разглабял е36 и нямам идея как и къде може да е проблема,може би избирача на предавките,но маи просто налучквам....Бих се радвал ,ако някои се е сблъсквал с подобен проблем да даде съвет,обичаините тъпотии и малоумния спам не са препоръчителни,благодаря ви предварително!

си седи по няколко дена пред нас,...Днеска решихме да я раздвижиме и с изненада установих че нещо лоста за смяна на предавките се е*е...първо не искаше да включи на скорост,после с много зор и напъване включи но пък не иска да исключи или да застане на неутрална,досега не съм разглабял е36 и нямам идея как и къде може да е проблема,може би избирача на предавките,но маи просто налучквам....Бих се радвал ,ако някои се е сблъсквал с подобен проблем да даде съвет,обичаините тъпотии и малоумния спам не са препоръчителни,благодаря ви предварително!

Последна промяна Mecho Puh на 08 Фев 2009, 0:47, променена общо 1 път
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
Ебаси,51 човека са погледнали темата и никои не се е престрашил да даде разумно предложение... 

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1680
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Този превключвател не е ли само един плъзгач с ел.контакти,за да се определя желаната скорост?Т.е. би трябвало само механично да запъва самия той,а не някакви лостови предавки както при другите ск.кутии.Или бъркам нещо?
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Май и жило има....но не съм сигорен.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Shider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: touring 318tds
ildivvy написа:Този превключвател не е ли само един плъзгач с ел.контакти,за да се определя желаната скорост?Т.е. би трябвало само механично да запъва самия той,а не някакви лостови предавки както при другите ск.кутии.Или бъркам нещо?
Не е! Има си жило.
Карал съм известно време и Рено-автомат. Там си беше проблем като го оставя на сравнително голям наклон на Р без да е опъната ръчната (или не до края), Доста трудно изключваше от "паркинг". Сега на БМВ-то пак забелязвам такъв (д)ефект, но е толкова слабо изразен, че е трудно да се усети от лаик. Но това е само при преместване на лоста от Р до R - няма логика при обратното или всякакви други движения на лоста да се проявява.
Понеже приводът е с жило и подобни симптоми са се случвали зимата - ако въжето замръзне, както се случва и с ръчната, и със съединителите и скоростите при други марки...
Та евентуално самото жило да се движи трудно - освен замръзнало, може и да е: закъсано; неестествено пречупено някъде (не че е много дълго, но все пак...); пълно с кал или други боклуци...
Ако е това - смятам, че е малкия дявол!
- Банго
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 6.05.2006
- Местоположение: София-владая
- Пол: Мъж
със жило е избирача имам и жилото и всичко останало ако не си се еправил обадисе може да го оправиме няма проблеми 0899104840
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
///sasho написа:На компакта в подписа ми преди време лоста на автоматика се плъзгаше по трудно от P към R , N , D и другите степени , и той повече стои паркиран отколкото да се кара , и след смяната на жилото , лоста се плтъга с лекота.




9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани