Проблем със заряда на акумулатора

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Проблем със заряда на акумулатора

Мнение от ned_gm28 » 26 Яну 2009, 22:09

Ето какво ми се случи днес:Както си карах в дъжда,лампата за заряда н акумулатора започна да мъждука и по оборотите на парното усетих,че вече няма заряд.Ремъкът е добре.След покачване на оборотите до към 2800 об/мин. проблемът изчезва!Изгасих и като дадох "на контакт" ,лампата на таблото светеше доста слабо.След запалване продължава да свети слабо мъждукайки.Щом повиша оборотите-лампата угасва(без значение,дали има включени консуматори и колко).Паднат ли оборотите-същият проблем.
След няколко часа престой,като дадох "на контакт",въпросната лампа си светна нормално,но акумулаторът беше клекнал и не успя да завърти.Дадоха ми ток с кабели и всичко беше нормално-след като запалих,лампата си угасна и всичко беше наред!Е да,ама за 2-3 минути.После-същият проблем.....Някой имал ли е подобен проблем?В час съм с електротехниката,в момента се опитвам да разбера от схемата къде отиват трите пина на даденият син кабел.Просто не съм се занимавал с ел.инсталация на BMW и не знам кое как и на къде точно е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 26 Яну 2009, 22:23

колега виж мисля че е заминало динамото :roll:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Мнение от Игнатов » 26 Яну 2009, 22:52

Колега, аз не съм специалист, ама щом акумулатора не е успял да завъти що търсиш проблема другаде....... вземи един здрав акумулатор и пробвай!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E36 M40 1.8 metan

Мнение от buny_boy11 » 26 Яну 2009, 23:09

В задната част на алтрнатора на два болта е закрепено релето с четките.Смени го

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 26 Яну 2009, 23:10

Динамото не зарежда добре акомулатора и за това е станало така ... с течение на времето акомулатора ти се е разредил и проблема е на лице ..... Не е изключено и проблема да ти е само от акомулатора , ако си му е дошло времето . Провери дали динамото ти зарежда ... нормално акомулатора ... щом си в час със ел .техниката , значи намя да е проблем за теб ... да не влизам в излишни подробности как става (връзваш мултицета последователно на и мериш какъв ток се връща в акомулатора .... ).Ако все пак не ти е ясно за какво говоря ...отиди на електричар.....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Семейното комби
Мечтае да кара: M5 touring

Мнение от dinkomg » 27 Яну 2009, 0:25

Възможно е колега да е от късите разстояния, да няма време акумулатора да въбуди и ако е старичък и го караш на малки разстояния и ден след ден той отслабва. Зимата е тежък период за акумулаторите ни
Има много коли и ....BMW
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 27 Яну 2009, 1:51

Едва ли е акумулатора,ако са здрави връзките и не е мокрено динамото залагам на прекъснат диод или износени четки :!:

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 9.08.2008
Местоположение: София

Мнение от Uliqnn » 27 Яну 2009, 2:18

Колега изчисти си хубаво клемите,иамах същият проблем с предишната ми кола и се оправи така,въпреки че не вярвах че е там проблема.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Мнение от shengi » 27 Яну 2009, 2:35

Най добрия вариант.Зареждаш твоя акумулатор менкате ги с на някой приятел акумулатора и карай така 2 дни. Ако е от твоя акумулатор приятеля ти ще го усети ако е от динамото ти ти ще усетиш как неговия кляка. Межу другото ако ти е клекнал акумулатора след като компа си "чек"-не всичко и лампичките изгаснат на накладки абс и прочие и след завъртането на мотора ако светнат имаш слаб акумулатор :) Принципно е добре от време на време да се разрежда и да се зарежда напълно акумулатора. Виж си четките как са ти и виж с мултицет какви стойности вади когато е на обороти колата. Трябва да са около 13.8 .... на обороти при включени светлини подгреви парно не трябва да е много под това.Ако отива към 12в значи си за четки :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.02.2008
Местоположение: гр.Тутракан
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525D 2001г.седан

Мнение от johnni_b » 27 Яну 2009, 8:34

Колега,четките на алтернатора са се износили.Преди седмица и аз имах същия проблем.И моята лампа за акумолатора мъждукаше дори и след като запалех колата.След като ги смених сега всичко е ок.Сменят се заедно с плочката.Аз дадох 22 лв. за тях.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 27 Яну 2009, 16:40

Що не вземаш един мултицет,и мерни колко ти зарежда.
Ако е 14,4V си Ок.Ако е 12v лошо....сменяш четките.така има да гадаеме.....уреда струва 10лв.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 27 Яну 2009, 22:12

Борис_Малинов написа:Що не вземаш един мултицет,и мерни колко ти зарежда.
Ако е 14,4V си Ок.Ако е 12v лошо....сменяш четките.така има да гадаеме.....уреда струва 10лв.

Уред имам,колега и то от доста години....Аз не питах според вас дали зарежда,или не!Не зарежда-дори съм го написал!Въпросът ми беше,някой имал ли е същите симптоми на моите и нормално ли е при неработещ двигател "на контакт" лампата за заряда да свети слабо,ако са свършили четките на алтернатора?Аз лично смятам,че е или омичен контакт по клемите към алтернатора,или четки.Утре ще зарежа всякакви ангажименти и ще видя,какво става.Просто времето много ме притиска извън дома,а у дома сме с бебе на 2 месеца......Да,ама не обичам да си карам колата в сервиз за нещо,което мога и сам.Като го оправя,ще пиша какъв е бил проблема.Благодаря на отзовалите се :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 27 Яну 2009, 22:31

Еми като се занимаваш с подобни неща,почни от най лесното към по трудното.
Четки,регулатора на напржението,статор на алтернетора,ротор може и той да е износен и т.н.
Това,че не ти остава време е кофти занам го...
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 31 Яну 2009, 2:44

Крайният резултат-освен четки + нови медни пръстени на ротора и лагери.Сега е ток и жица ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 31 Яну 2009, 11:34

И колко ти излезна в пари ремонта, щот моя стъпи на 20 лв. с бирата. :have one:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook