Въпрос за ръжда и преборването с нея.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос за ръжда и преборването с нея.
Здравейте колеги.Нов съм в вашия форум /отдавна имам бмв/ Колата е е36 в отлично техническо състояние като изключим ръждата. Трябва да се смени целия праг от ляво/шофьорския/ и заден капак.Прага целия с колонката ли върви и това само външната част ли се сменя?Или се "разпоява" прага от купето и се взема друг праг?Въпрос за пода може ли да се направи за него нещо?Мисълта ми е дали ще излезе скъпо ако всичко от долу по купето се смъкне да се изкърпи? Дали не е по добре друго купе или да я забравям тая кола така както е?Аз съм Русенец и ако има някой в Русе който се занимава с тия работи ... и ако може да дадете координати.
- vasildavid
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: BMW318i 93г М40
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: BMW318i 93г М40
бах тая бима да не си я паркираш в дунава та толкоз ръжда
,виждал съм отблизо над 30-40 бмв-ета на 2 само съм виждал по малко ръжда 4-5 сантиметра.твоята работа е доста сериозна.успех




- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колега не се плаши ...първо иди на автомивка да измият хубаво колата , огледай я хубаво (или някой разбирач да я огледа ) и след това ще се прецени , ако е само прага не е страшно , сменя се .... Всичко се прави , зависи колко усилия и пари си готов да вложиш , но щом колата е в добро техническо състояние , защо да не си заслужава да кърпиш купето..... Един колега в по преден коментар каза , че двигател се прави , аз пък ще кажа , че ламарини се правят ... и то какво стана ... че май всичко се прави 

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Има надежда, ако я обработиш сега прага се изрязва и на негово място слагат друг има доста голяма вероятност да стане супер
- Deadgame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 573
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: м50б20
- gazi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: е34
)_)
най добре сменяш детайлите с нови и пръскаш пък нова ако вземеш трябва тепърва да се чудиш кво и е и кво и е сменяно
Ерес е название, с което Баварската църква характеризира религиозните учения, отклоняващи се от официалната догма .

http://www.vbox7.com/play:241b3c6f22
http://vbox7.com/play:ed73114c
http://vbox7.com/play:9e8a99595c
http://youtube.com/watch?v=ZsBCzDFWO5E
http://www.vbox7.com/play:241b3c6f22
http://vbox7.com/play:ed73114c
http://vbox7.com/play:9e8a99595c
http://youtube.com/watch?v=ZsBCzDFWO5E
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Не си дал никакви данни за колата.Лично мое мнение-ако е над 15 годишна,то по добре я продай!Разчовъркаш ли я-ще си отвориш повече работа(съответно разходи),отколкото си очаквал!Няма вариант да ти е изгнил само левия праг и капака на багажника,освен ако не е удряна на точно тези места.Обикновенно на кола,която не е кърпена до момента,първо изгнива от дясната страна(за коли с ляв волан).Причината е,че десните гуми вървят от външната страна на пътната настилка близо до банкета(съответно до калта и боклуците в мокро време).Аз бих го освежил и продал.Като сложа към парите от него и парите дето ще отидат за ремонта му-качвам се на друго-мааалко по-ново!Но...както си прецениш!Успех! 

ned_gm28 написа:Не си дал никакви данни за колата.Лично мое мнение-ако е над 15 годишна,то по добре я продай!Разчовъркаш ли я-ще си отвориш повече работа(съответно разходи),отколкото си очаквал!Няма вариант да ти е изгнил само левия праг и капака на багажника,освен ако не е удряна на точно тези места.Обикновенно на кола,която не е кърпена до момента,първо изгнива от дясната страна(за коли с ляв волан).Причината е,че десните гуми вървят от външната страна на пътната настилка близо до банкета(съответно до калта и боклуците в мокро време).Аз бих го освежил и продал.Като сложа към парите от него и парите дето ще отидат за ремонта му-качвам се на друго-мааалко по-ново!Но...както си прецениш!Успех!
То за това, а и по-др. причини не се кара до банкета, не му верваи ти на инструктора и даяджията дет са ти викали плътно в дясно

Но си прав до някъде, ако е тръгнала много на зле от долу, да я привежда в някъв приличен вид и да я шитне някъде извън форума

Само треа си прецени кви са му възможностите ИИИИ Колега, много внимателно си избери тенекеджията и бояджията и бъди готов да фърлиш пари поне като за друга кола ако е прекалено зле (всъщност може и да не е чак толко скъпо ма няма да е евтино, ти ше си прецениш де, те ше ти кажат кат я видат).
П.с. Не знам как е при БМВ но мисля че ги има и двата варианта - само праг и праг със се колонка. - Това за нови детайли, каквито ти препоръчвам да изпозваш при "реставрацията"

- Exilemancer
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 10.07.2008
- Местоположение: София
Здравейте!
Извинявам се, че пиша в темата, но мисля, че няма нужда да пускам нова за подобен проблем.
Става въпрос, че и при мен започва да се появява ръжда по калниците - засега е малко, около 1-2 см по веждите на три от тях. Положението не е толкова зле като при колегата, но на там отива. Иначе самите калници не са изгнили, няма дупки. Може ли тази ръжда да се свали някак, да се боядисат само местата и да се спре процеса? Ако да, къде в София да отида, за да ми направят тази манипулация и горе-долу колко ще струва?
Разбира се варианта "сменяй целите калници и боядисвай новите в цвета на колата" не е за предпочитане.
Извинявам се, че пиша в темата, но мисля, че няма нужда да пускам нова за подобен проблем.
Става въпрос, че и при мен започва да се появява ръжда по калниците - засега е малко, около 1-2 см по веждите на три от тях. Положението не е толкова зле като при колегата, но на там отива. Иначе самите калници не са изгнили, няма дупки. Може ли тази ръжда да се свали някак, да се боядисат само местата и да се спре процеса? Ако да, къде в София да отида, за да ми направят тази манипулация и горе-долу колко ще струва?
Разбира се варианта "сменяй целите калници и боядисвай новите в цвета на колата" не е за предпочитане.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Exilemancer написа:Здравейте!
Извинявам се, че пиша в темата, но мисля, че няма нужда да пускам нова за подобен проблем.
Става въпрос, че и при мен започва да се появява ръжда по калниците - засега е малко, около 1-2 см по веждите на три от тях. Положението не е толкова зле като при колегата, но на там отива. Иначе самите калници не са изгнили, няма дупки. Може ли тази ръжда да се свали някак, да се боядисат само местата и да се спре процеса? Ако да, къде в София да отида, за да ми направят тази манипулация и горе-долу колко ще струва?
Разбира се варианта "сменяй целите калници и боядисвай новите в цвета на колата" не е за предпочитане.
Еми щом е малко хващаш флекса , пилиш до здраво , мажеш след това със преобразувател за ръжда (за там където флекса не е успял да стигне , ако е имало по дълбоки участци с ръжда) , изчакваш около час , пак мажеш , пак изчакваш час ,след това измиваш хубаво, подсушаваш и беж при бояджията ......
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани