M50 маркучи и вакууми
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
M50 маркучи и вакууми
имам проблем с тихите и ниските обороти.
справка тук----> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 43#1228543
не можах да открия дупка в дебелото гофре след дебитомера, другите и те ми изглеждат ОК, само на стъпковото моторче не мога да ги огледам...
ако може да дадете съвет кой маркучета се прецакват най-често за да ги сменя профилактично?
в ОЕМ програмите намирам само 2-те на стъпковото и гофрето м/у дросела и дебитомера. този за картерните газове също го има на друга схема
има ли други освен тези? под вакууми за какво става на въпрос
благодаря
справка тук----> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 43#1228543
не можах да открия дупка в дебелото гофре след дебитомера, другите и те ми изглеждат ОК, само на стъпковото моторче не мога да ги огледам...

ако може да дадете съвет кой маркучета се прецакват най-често за да ги сменя профилактично?
в ОЕМ програмите намирам само 2-те на стъпковото и гофрето м/у дросела и дебитомера. този за картерните газове също го има на друга схема
има ли други освен тези? под вакууми за какво става на въпрос

благодаря
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Колега иди да ти изчистят моторчето за празния ход и трябва да се оправи,ако не си го чистил от него е.

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
днес разчастих всичко
гофрето след дебитомера е ОК-няма дори и микропукнатини
2-та маркуча на стъпковото и те така
от капака на клапаните излизат 2 за газовете-един по-тънък отива в кривия маркуч след стъпковото, другия по-дебел отива с гофрето след дебитомера. и те са ОК
продухах всичките и не са запушени както и от никъде не изпуска
стъпковот имаше черен пепел напръсках го с чист спирт от аптеката, забърсах колкото мога, пръсках още, разклащах го и излезе гнязта. сега свети. клапичката му се движи свободно с лекота, не е запекла никъде.
почистих и дросела, както и гофрето/имаше малко мазно от картерните газове/
паля колата и ГРЕДА както преди 2 часа-глъхне в ниските и не спъва
гофрето след дебитомера е ОК-няма дори и микропукнатини
2-та маркуча на стъпковото и те така
от капака на клапаните излизат 2 за газовете-един по-тънък отива в кривия маркуч след стъпковото, другия по-дебел отива с гофрето след дебитомера. и те са ОК
продухах всичките и не са запушени както и от никъде не изпуска
стъпковот имаше черен пепел напръсках го с чист спирт от аптеката, забърсах колкото мога, пръсках още, разклащах го и излезе гнязта. сега свети. клапичката му се движи свободно с лекота, не е запекла никъде.
почистих и дросела, както и гофрето/имаше малко мазно от картерните газове/
паля колата и ГРЕДА както преди 2 часа-глъхне в ниските и не спъва

- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Ми колега иди на една диагностика,просто вече си за там май
Щом си изчистил всичко,ще е нещо датчик или някво си реленце.Така само може да гадаем вече 



изчисти пак моторчето на празен. Използвай спрей за карбуратори и накисвай, клати бърши и ще падат,падат още много гняз и боклуци. Чистил сам го няколко пъти и знам от опит. Спирта нищо не прави. На края го прасни с ВД40, задължително иначе пак нищо. Така се оправи при мен, е смених и въздушния филтер, че бях купил някъв гаден. Успех, а аха чистенето ми отне около 2 часа. Клапичката я движех с дървен шиш. Аре и кажи какво е станало, ако си ме послушал.
вчера бях на диагностика.
според компа няма грешки
дебитомер, ламбда, бобини, датчици са ОК
на газ анализатора сместта е добра и няма грижи с катализатор или гърнета
свещи и лули са нови
мисля си дали не може да е бобина, а да не се лови от компа
от бобина вкарва ли се грешка в компа?
ако не е бобина остава да е от дюзи, бенз филтър/на няма 10к км е/
карам с 98 от лукойл от година и половина, май да зема да пробвам пак на ОМВ 100
склонен съм да мисля, че не е от стъпковото, защото оборотите не ми мърдат на свободна само се усеща леко неравномерно тупкане, а при подаване на газ идват проблемите
според компа няма грешки
дебитомер, ламбда, бобини, датчици са ОК
на газ анализатора сместта е добра и няма грижи с катализатор или гърнета
свещи и лули са нови
мисля си дали не може да е бобина, а да не се лови от компа

от бобина вкарва ли се грешка в компа?
ако не е бобина остава да е от дюзи, бенз филтър/на няма 10к км е/
карам с 98 от лукойл от година и половина, май да зема да пробвам пак на ОМВ 100
склонен съм да мисля, че не е от стъпковото, защото оборотите не ми мърдат на свободна само се усеща леко неравномерно тупкане, а при подаване на газ идват проблемите
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Колега на диагностика показва всичко,зависи от маисторите и дали им е хубава програмата.Смени си бенз.фил. и изчисти дюзите,дюзи и моторчето трябва да се чистят 1 път в годината,че нашия бензин е супер.Аз карам само с 100 октанов и на М40 и на М50,и съм доволен от ОМВ и ЕКО.След чистене на дюзи,и смяна на филтъра вече трябва да се оправи(след такова почистване къде си направил).Да те питам,да не я караш само до 2000 оборота и да се е запушила нещо? 


8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани