M50 маркучи и вакууми

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

M50 маркучи и вакууми

Мнение от Hellrider » 30 Окт 2008, 22:10

имам проблем с тихите и ниските обороти.
справка тук----> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 43#1228543
не можах да открия дупка в дебелото гофре след дебитомера, другите и те ми изглеждат ОК, само на стъпковото моторче не мога да ги огледам... :confused:
ако може да дадете съвет кой маркучета се прецакват най-често за да ги сменя профилактично?
в ОЕМ програмите намирам само 2-те на стъпковото и гофрето м/у дросела и дебитомера. този за картерните газове също го има на друга схема
има ли други освен тези? под вакууми за какво става на въпрос :roll:
благодаря

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 31 Окт 2008, 0:09

Колега иди да ти изчистят моторчето за празния ход и трябва да се оправи,ако не си го чистил от него е.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 31 Окт 2008, 12:16

Нови маркучи за 10 лв. общо и си готов. Как става - лесно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 31 Окт 2008, 14:13

днес разчастих всичко
гофрето след дебитомера е ОК-няма дори и микропукнатини
2-та маркуча на стъпковото и те така
от капака на клапаните излизат 2 за газовете-един по-тънък отива в кривия маркуч след стъпковото, другия по-дебел отива с гофрето след дебитомера. и те са ОК
продухах всичките и не са запушени както и от никъде не изпуска
стъпковот имаше черен пепел напръсках го с чист спирт от аптеката, забърсах колкото мога, пръсках още, разклащах го и излезе гнязта. сега свети. клапичката му се движи свободно с лекота, не е запекла никъде.
почистих и дросела, както и гофрето/имаше малко мазно от картерните газове/
паля колата и ГРЕДА както преди 2 часа-глъхне в ниските и не спъва :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 31 Окт 2008, 19:33

Ми колега иди на една диагностика,просто вече си за там май :confused: Щом си изчистил всичко,ще е нещо датчик или някво си реленце.Така само може да гадаем вече :confused:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мнение от Mileitiii » 31 Окт 2008, 19:49

изчисти пак моторчето на празен. Използвай спрей за карбуратори и накисвай, клати бърши и ще падат,падат още много гняз и боклуци. Чистил сам го няколко пъти и знам от опит. Спирта нищо не прави. На края го прасни с ВД40, задължително иначе пак нищо. Така се оправи при мен, е смених и въздушния филтер, че бях купил някъв гаден. Успех, а аха чистенето ми отне около 2 часа. Клапичката я движех с дървен шиш. Аре и кажи какво е станало, ако си ме послушал.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 31 Окт 2008, 19:51

вчера бях на диагностика.
според компа няма грешки
дебитомер, ламбда, бобини, датчици са ОК
на газ анализатора сместта е добра и няма грижи с катализатор или гърнета
свещи и лули са нови
мисля си дали не може да е бобина, а да не се лови от компа :roll:
от бобина вкарва ли се грешка в компа?
ако не е бобина остава да е от дюзи, бенз филтър/на няма 10к км е/
карам с 98 от лукойл от година и половина, май да зема да пробвам пак на ОМВ 100

склонен съм да мисля, че не е от стъпковото, защото оборотите не ми мърдат на свободна само се усеща леко неравномерно тупкане, а при подаване на газ идват проблемите

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 31 Окт 2008, 21:28

Колега на диагностика показва всичко,зависи от маисторите и дали им е хубава програмата.Смени си бенз.фил. и изчисти дюзите,дюзи и моторчето трябва да се чистят 1 път в годината,че нашия бензин е супер.Аз карам само с 100 октанов и на М40 и на М50,и съм доволен от ОМВ и ЕКО.След чистене на дюзи,и смяна на филтъра вече трябва да се оправи(след такова почистване къде си направил).Да те питам,да не я караш само до 2000 оборота и да се е запушила нещо? :mhihi:
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook