М50 гърми в смукателите - РЕШЕН...с продължение
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- rocki1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: софия 0888515697
- Пол: Мъж
- Кара: е 39 530д
- Детайли за колата: Е 39 530д комби 2000г
чудя се каде..дали да не отида при БАТ КОЛЬО...някаде в люлин му е сервиза,,а и чета в форума че са доволни колегите от него
- EnthusiasT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 Touring M50
колеги и аз имам що годе подобен проблем като е студен к като смачкам се задавя докато ка4и над 2000 ...
Alfa 75 Turbo -- Е36 Touring M50B30++ -- E36 Coupe M50 -- Rover Tomcat 216 coupe
прясно инфо от днес
смених гарнитура капак на клапаните, защото влизаше малко масло при лулата-почистихме отлюпената боя и сложихме и спец. силикон за гарнитурки
сложих 6 нови лули/тази с маслото при нея беше видимо зле/
проверихме свещите - идеални НГК на 2-3хил км
паля и се усеща подобрение, прая едно кръгче и колата се набира по-добре от преди, особенно в ниските, НО си остана лекото притръпване на тихи обороти, припукването и по-неравномерната работа при смачкване на газта
припукването идва някъде във филтърната кутия или около дебитомера/МАS-а/ дано да не се прецака
тествахме с някакво спец. спрейче да хванем някой спукан маркуч, но греда. всички изглеждат ОК
айде на компютъра:
няма грешки в паметта
МАS-а е ОК
бобините са ОК
според газ анализатора ламбдата е ОК и колата с по-добра смес няма как да бъде
момчетата снимаха монитора, защото не бяха виждали друга е36 с такива показатели
колата няма газ и никога не е имала
дайте идея за това припаткване, че ме е страх за дебитомера!
възможно ли е да е от въздушния ми филтър-Бош, но сякаш е малко по-къс и не уплътнява хубаво ръба на рамката
какво може да е- маркучи, вакууми, степ мотора
смених гарнитура капак на клапаните, защото влизаше малко масло при лулата-почистихме отлюпената боя и сложихме и спец. силикон за гарнитурки

сложих 6 нови лули/тази с маслото при нея беше видимо зле/
проверихме свещите - идеални НГК на 2-3хил км
паля и се усеща подобрение, прая едно кръгче и колата се набира по-добре от преди, особенно в ниските, НО си остана лекото притръпване на тихи обороти, припукването и по-неравномерната работа при смачкване на газта


припукването идва някъде във филтърната кутия или около дебитомера/МАS-а/ дано да не се прецака
тествахме с някакво спец. спрейче да хванем някой спукан маркуч, но греда. всички изглеждат ОК
айде на компютъра:
няма грешки в паметта
МАS-а е ОК
бобините са ОК
според газ анализатора ламбдата е ОК и колата с по-добра смес няма как да бъде

колата няма газ и никога не е имала
дайте идея за това припаткване, че ме е страх за дебитомера!
възможно ли е да е от въздушния ми филтър-Бош, но сякаш е малко по-къс и не уплътнява хубаво ръба на рамката

какво може да е- маркучи, вакууми, степ мотора

- rocki1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: софия 0888515697
- Пол: Мъж
- Кара: е 39 530д
- Детайли за колата: Е 39 530д комби 2000г
свалих датчика на разпределителния вал да го разгледам,,оказа се наистина чисто нов, сименс..абе супер..когато го развивах като че ли не беше добре стегнат.защото трагна много лесно...след това си го вьрнах на мястото. стегнах,до скарцане..като преди това сложих малко червен силикон...и....колата трагнаааааааааааааааааааа...ходих до русе с нея...самолет бре..6така си е 6так,както казва един колега......сега остава да я чипнем при бате льчко.......
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Смени бензина! На мен така ми менеше оборотите, смених бензиновия фитър, чистих моторчето на двапъти и нема бе, започнах да слагам 98 и се пооправи защото преди това е карах с 95 и сега е карам със 100 октана е за момента няма проблем. Така че пробваи ако искаш с друг бензин!
- svetoslavned
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: гр.Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 83 /2.0d /2006
- Мечтае да кара: M 3
- Детайли за колата: Тайна
Колега доста работи си проверил, което е добре... от старите майстори знам за една добавка която върши работа и е много проста става ? за прочистване на цялата горивна система ...та купи си газ за осветление и налей на 10 -15л. бензин едно шише (около 700грама е)върши чудеса ...каза ми го познат работещ във сервиз на БМВ в Англия, лично съм го изпробвал и има добър ефект (само за инфо..80% от всичко което се садържа в добавките е газ за осветление)....Късмет...ако и това не помогне виж си бензиновата помпа 

свн
бях чул за спирт технически/май и той е за горене синьо-лилав на цвят/ че смесва водата с бензина и миналата зима слагах един литър на 30-40литра бенз просто профилактично.
за газта сега чувам
тия дни ще проверя пак бобините, съмняват ме че не ги хваща диагностиката и ако са ОК остава да е нещо по снабдяването с бензин-дюзи, машинката за налягане, бенз филтър...помпа
за газта сега чувам
тия дни ще проверя пак бобините, съмняват ме че не ги хваща диагностиката и ако са ОК остава да е нещо по снабдяването с бензин-дюзи, машинката за налягане, бенз филтър...помпа

- muk_83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 28.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 2-ка Б и BMW E46 2-ка Д
.
с нетарпение чакам да видя какво ще излезне аз сам така от 7-8 м. и така пляка вьв ваздушния филтьр че имам чуството че ще ми изфьрка предния капак ама аман от маистори като при теб диагностика всичко е на 6 добавки слагах сьщо и спирт но няма оправия но пак чесно от 15-20 дни нее гармяло но като дам газ в ниските се мисли после като загрее няма проблем абе караи и не го мисли като си купим нови тогава ще го мислим и аз сменях филтри дебитомер и пак сьщото да но този датчик на вала не сам го пипал но тук получавам страшно много вариянти и чесно да ти кажа не ми се занимава като не се знае на 100% какво е
- kalobrana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Квото намери
Имах подобен проблем,първо смених горвен филтър,после се оказа не достатъчно налягане от горивната помпа.Смехих и помпата и за сега е ок.
Бирата е доказателство че Бог съществува!
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
- svetoslavned
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: гр.Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 83 /2.0d /2006
- Мечтае да кара: M 3
- Детайли за колата: Тайна
Колеги за прочистване на горивната система съм написал ГАЗ ЗА ОСВЕТЛЕНИЕ това е много важно не ТЕХНИЧЕСКИ СПИРТ или нещо такова....да сме наясно(газта за осветление е по чиста фракция от дизеловото гориво но с по високо октаново число 700г. е на цена 2,8 - 3,0лв.)
Сега за проблема.... да неби да имаш някой клапан да е нагорял и от там да се получава тези детонации...(да не затваря ..отваря добре)като ходиш по майстори нека да проверят и това.Успех
Сега за проблема.... да неби да имаш някой клапан да е нагорял и от там да се получава тези детонации...(да не затваря ..отваря добре)като ходиш по майстори нека да проверят и това.Успех

свн
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани