М50 гърми в смукателите - РЕШЕН...с продължение

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: софия 0888515697
Пол: Мъж
Кара: е 39 530д
Детайли за колата: Е 39 530д комби 2000г

Мнение от rocki1 » 26 Окт 2008, 0:57

чудя се каде..дали да не отида при БАТ КОЛЬО...някаде в люлин му е сервиза,,а и чета в форума че са доволни колегите от него

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 Touring M50

Мнение от EnthusiasT » 26 Окт 2008, 14:16

колеги и аз имам що годе подобен проблем като е студен к като смачкам се задавя докато ка4и над 2000 ...
Alfa 75 Turbo -- Е36 Touring M50B30++ -- E36 Coupe M50 -- Rover Tomcat 216 coupe

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 30 Окт 2008, 16:04

прясно инфо от днес
смених гарнитура капак на клапаните, защото влизаше малко масло при лулата-почистихме отлюпената боя и сложихме и спец. силикон за гарнитурки :)
сложих 6 нови лули/тази с маслото при нея беше видимо зле/
проверихме свещите - идеални НГК на 2-3хил км
паля и се усеща подобрение, прая едно кръгче и колата се набира по-добре от преди, особенно в ниските, НО си остана лекото притръпване на тихи обороти, припукването и по-неравномерната работа при смачкване на газта :confused: :(
припукването идва някъде във филтърната кутия или около дебитомера/МАS-а/ дано да не се прецака
тествахме с някакво спец. спрейче да хванем някой спукан маркуч, но греда. всички изглеждат ОК
айде на компютъра:
няма грешки в паметта
МАS-а е ОК
бобините са ОК
според газ анализатора ламбдата е ОК и колата с по-добра смес няма как да бъде :) момчетата снимаха монитора, защото не бяха виждали друга е36 с такива показатели
колата няма газ и никога не е имала
дайте идея за това припаткване, че ме е страх за дебитомера!
възможно ли е да е от въздушния ми филтър-Бош, но сякаш е малко по-къс и не уплътнява хубаво ръба на рамката :roll:
какво може да е- маркучи, вакууми, степ мотора :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: софия 0888515697
Пол: Мъж
Кара: е 39 530д
Детайли за колата: Е 39 530д комби 2000г

Мнение от rocki1 » 31 Окт 2008, 0:26

свалих датчика на разпределителния вал да го разгледам,,оказа се наистина чисто нов, сименс..абе супер..когато го развивах като че ли не беше добре стегнат.защото трагна много лесно...след това си го вьрнах на мястото. стегнах,до скарцане..като преди това сложих малко червен силикон...и....колата трагнаааааааааааааааааааа...ходих до русе с нея...самолет бре..6така си е 6так,както казва един колега......сега остава да я чипнем при бате льчко.......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 31 Окт 2008, 14:40

проверени са и всички маркучи за въздух под колекторите и след дебитомера, както и маслените от капака на клапаните-всичко е ОК
почистих и стъпковото, но проблема остава :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 31 Окт 2008, 15:01

Смени бензина! На мен така ми менеше оборотите, смених бензиновия фитър, чистих моторчето на двапъти и нема бе, започнах да слагам 98 и се пооправи защото преди това е карах с 95 и сега е карам със 100 октана е за момента няма проблем. Така че пробваи ако искаш с друг бензин!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 02 Ное 2008, 17:55

бенза е само 98 от лукойла :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 16.08.2006
Местоположение: гр.Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 83 /2.0d /2006
Мечтае да кара: M 3
Детайли за колата: Тайна

Мнение от svetoslavned » 03 Ное 2008, 23:53

Колега доста работи си проверил, което е добре... от старите майстори знам за една добавка която върши работа и е много проста става ? за прочистване на цялата горивна система ...та купи си газ за осветление и налей на 10 -15л. бензин едно шише (около 700грама е)върши чудеса ...каза ми го познат работещ във сервиз на БМВ в Англия, лично съм го изпробвал и има добър ефект (само за инфо..80% от всичко което се садържа в добавките е газ за осветление)....Късмет...ако и това не помогне виж си бензиновата помпа 8)
свн

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 04 Ное 2008, 11:32

бях чул за спирт технически/май и той е за горене синьо-лилав на цвят/ че смесва водата с бензина и миналата зима слагах един литър на 30-40литра бенз просто профилактично.
за газта сега чувам
тия дни ще проверя пак бобините, съмняват ме че не ги хваща диагностиката и ако са ОК остава да е нещо по снабдяването с бензин-дюзи, машинката за налягане, бенз филтър...помпа :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 06 Ное 2008, 15:39

с друг въздушен филтър пак е така
с откачен дебитомер става по-зле положението

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 28.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 2-ка Б и BMW E46 2-ка Д

.

Мнение от muk_83 » 06 Ное 2008, 18:17

с нетарпение чакам да видя какво ще излезне аз сам така от 7-8 м. и така пляка вьв ваздушния филтьр че имам чуството че ще ми изфьрка предния капак ама аман от маистори като при теб диагностика всичко е на 6 добавки слагах сьщо и спирт но няма оправия но пак чесно от 15-20 дни нее гармяло но като дам газ в ниските се мисли после като загрее няма проблем абе караи и не го мисли като си купим нови тогава ще го мислим и аз сменях филтри дебитомер и пак сьщото да но този датчик на вала не сам го пипал но тук получавам страшно много вариянти и чесно да ти кажа не ми се занимава като не се знае на 100% какво е

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Квото намери

Мнение от kalobrana » 06 Ное 2008, 20:42

Имах подобен проблем,първо смених горвен филтър,после се оказа не достатъчно налягане от горивната помпа.Смехих и помпата и за сега е ок.
Бирата е доказателство че Бог съществува!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 28.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 2-ка Б и BMW E46 2-ка Д

.

Мнение от muk_83 » 07 Ное 2008, 15:56

ако трьгнем да сменяме така всяка част за което се сетим или чуем че може да е от нея по добре да си купя друг мотор направо

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 07 Ное 2008, 16:19

ами ако имаш готови кинти направо мушни някои по голям мотор и си готов :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 16.08.2006
Местоположение: гр.Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 83 /2.0d /2006
Мечтае да кара: M 3
Детайли за колата: Тайна

Мнение от svetoslavned » 07 Ное 2008, 16:44

Колеги за прочистване на горивната система съм написал ГАЗ ЗА ОСВЕТЛЕНИЕ това е много важно не ТЕХНИЧЕСКИ СПИРТ или нещо такова....да сме наясно(газта за осветление е по чиста фракция от дизеловото гориво но с по високо октаново число 700г. е на цена 2,8 - 3,0лв.)
Сега за проблема.... да неби да имаш някой клапан да е нагорял и от там да се получава тези детонации...(да не затваря ..отваря добре)като ходиш по майстори нека да проверят и това.Успех 8)
свн

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook