поредния въпрос за климатроник...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 1.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: M550d

Мнение от LANA » 15 Авг 2008, 8:58

OK това добре, но след като всички бушони са здрави, трябва да има две релета (щом са две степени :roll: ). Знаеш ли, кои са те?
Изображение

Каобой
Аватар
Мнения: 977
Регистриран на: 5.01.2007
Пол: Мъж
Кара: 318

Мнение от МРЪСНИЯТ_ХАРИ » 15 Авг 2008, 9:55

Пич при мен перката беше счупена,заклинили се витлата отзад в решетките и бушона изпушил,въпреки всичко климата хвърляше снежинки,ма смених перката,щото не се знаеше докога ше издържи компресора,а относно степените на перката мисля че не са релета на някакви съпротивления и се намират в/у конзолата на самата перка поне тази която купих беше така,старата беше "сименс" и няма нищо :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 4.07.2007
Пол: Мъж
Кара: е36 318is
Мечтае да кара: e36 m3

Мнение от fxp » 15 Авг 2008, 10:39

за предпазителите незнам .. ама нали до перката има един резистор свързан с нея .. ако си е заминал пак ще го прави този момент ... поне така знам аз .. ако греша някой да ме поправи :uups:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 1.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: M550d

Мнение от LANA » 15 Авг 2008, 13:51

толкова съм и гледал братче.... имаше изгорял бушон 30А, но за жалост след смяната му пак не се включва перката...
Това съпротивление къде точно се намира и как мога да се докопам до него?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 1.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: M550d

Мнение от LANA » 18 Авг 2008, 14:59

Общо взето нещата са следните:
след като смених 30А предпазител, при включване на климата , перката не се включва. След известно време се включва (не знам дали трябва да е така, но така ме устройва) 8)
Благодаря на всички за мненията и съветите!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 18 Авг 2008, 15:57

Значи стигаме до заключението, че резистора за първа степен на въртене на перката ти е изпушил. Номер 16 на картинката:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=55
Номенклатурен номер : 64121388069
Описание : СЪПРОТИВЛЕНИЕ
Ед.цена (с ДДС) : 77.76 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 1.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: M550d

Мнение от LANA » 18 Авг 2008, 16:15

...
Ед.цена (с ДДС) : 77.76 BGL


Както казва гаджето: "абе кво о т тая кола струва 15лв???" :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ПС: мерси за инфото :arrow: явно ще трябва да го сменя
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 24.05.2007

Мнение от Обрешков » 19 Авг 2008, 15:23

Сега - относно резистора има доста по-евтин вариант, някъде окло 15-20 лв. Така че това 70-80 лв може спокойно да отпадне, лично съм си възстановявал този резистор и си работи идеално. За да ти гори предпазител 30 ампера си е сериозна работа. Според мен имаш механична задръжка на ротора на вентилатора. И за тази болест има лек, за втора употреба перка искат 200-250 лв и не се знае на какво дердже е. Новата е страшна 500 лв. Ако смяташ да се бориш с проблема пиши, ще се опитам да помогна, тъй като вече бях на същия урок и се справих, поне за сега си работи машинката.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 1.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: M550d

Мнение от LANA » 19 Авг 2008, 15:27

за сега всичко си е ОК, имам предвид, че предпазителя не гори 8)
Това с първата степен е ясно, но предпочитам да си взема оригинален резистор та да си е всичко тип топ по колицата.
Ще задържа обаче малко, че имам друг разход.
Мерси иначе за отзивчивостта, ако нещо го закъсам ще пиша :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 24.05.2007

Мнение от Обрешков » 20 Авг 2008, 8:13

Твоя си работа, парите ти си ги изкарваш. Успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Мнение от Dream_BMW » 01 Сеп 2008, 10:02

[quote="Обрешков"]Сега - относно резистора има доста по-евтин вариант, някъде окло 15-20 лв. Така че това 70-80 лв може спокойно да отпадне, лично съм си възстановявал този резистор и си работи идеално. За да ти гори предпазител 30 ампера си е сериозна работа. Според мен имаш механична задръжка на ротора на вентилатора. И за тази болест има лек, за втора употреба перка искат 200-250 лв и не се знае на какво дердже е. Новата е страшна 500 лв. Ако смяташ да се бориш с проблема пиши, ще се опитам да помогна, тъй като вече бях на същия урок и се справих, поне за сега си работи машинката.[/quote
Батка кажи как стоят нещата с този заместител на оригиналния резистор,че тряя да ме е ебал луд за да дам 70 лева за някакво си съпротивление като има на пазара за доста по-малко пари вършещи същата работа.От къде мога да се снабдя с такъв.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook