Е36/М40/1.6/дроселова клапа
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Людмил написа:няма да е там проблема,(беше си лъскаво)Пръсках,пръсках,първо с спрей за карбуратор,после с ВД 40 ама си е същото.Ме не все ме тегли към датчик на дроселовата клапа,тои как влияе?
Тоя датчик не ти препоръчвам да го човъркаш .... после да няма въпрос от типа - "защо колата ми не се дърпа като преди"
ОК!Ама от какво може да е тогава,температурен датчик...?metodi80 написа:Людмил написа:няма да е там проблема,(беше си лъскаво)Пръсках,пръсках,първо с спрей за карбуратор,после с ВД 40 ама си е същото.Ме не все ме тегли към датчик на дроселовата клапа,тои как влияе?
Тоя датчик не ти препоръчвам да го човъркаш .... после да няма въпрос от типа - "защо колата ми не се дърпа като преди"
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Температурен датчик няма да е, а катализатора махал лиси го
Другия вариант да си карал с кофти гориво, то и това има значение, а на диагностика ходи ли

Другия вариант да си карал с кофти гориво, то и това има значение, а на диагностика ходи ли
Катализатора си е там,а за горивото и дума не може да става,само ит ЛУКОИЛ или ЕКО-95,даже от време навреме 100.Да е катализатора, ли имаш впредвид,ама ако е той,нямаше ли да даде нередности в сондата?Людмил написа:моята я карах на диагностика и нищо нередно не показа.Няма ли начин да се разбере от кое идва проблема,че вече експериментите стават скъпи
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
че кви нередности да даде ламбдата, той катализатора е след нея.Да ти кажа честно незнам коя година ти е колата ама така като гледам М40 няма да е по нва от '93 началото и честно казано на кола на толкова години да си е с катализатора, при положение че не ти прави прави никакви проблеми ами само я усещаш по мудна, аз лично бих се отправил към някой сервиз да ми го махнат без да се замисля.Слагаш едно резонаторно гърне и си ти
Мисля че това е решението на проблема ти

Ами ж смисъл,че ако е задръстен ще задържа газове и сондата ще отчита по-голямо количество въглероден двуокис.колата е 92г.А има ли начин да се разбере дали еот катализатора,много съм си патил от прибързани решения... 

"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Абе няма от какво друго да е. Ако отидеш някъде където махат, можеби могат да ти кажат дали е за махане, ама аз съм на 99%, че е от него. Той като се задръсти, колата ти се едно е с тапа на гърнето.Съвета ми е да отидеш на някой сервиз дето махат катализатори и да ги питаш дали е за махане.Не се занимавай с дебитомери, дросели, ламбди.Пак ти казвам, щом няма проблеми а ми е мудна(като запушена) за мен проблема ти е в катализатора.Махай го и ше видиш как ше тръгне 

24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани