На кое купе мотора...?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
На кое купе мотора...?
Здр, на всички.
Чета си тук там темички и от тях ми стана ясно, че м/у 318ис и 320, везните клонят съвсем леко към 320 (дори и да бъркам не е това въпроса).
Интересно ми е кой издържа повече на надуфф и от кой мотор по-лесно може да се изцедят повече коне (Т конверсия или каквото и да е)?
Чета си тук там темички и от тях ми стана ясно, че м/у 318ис и 320, везните клонят съвсем леко към 320 (дори и да бъркам не е това въпроса).
Интересно ми е кой издържа повече на надуфф и от кой мотор по-лесно може да се изцедят повече коне (Т конверсия или каквото и да е)?
....
какво по точно искаш да правиш с колата? и двата са добри ,но 6 цилиндъра е по добре... и ако питаш мен 2.0 ванос е по доброто от двата
- komarchyyyy
-
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 14.11.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: Бавно м52б28
Re: ....
6efovete написа:какво по точно искаш да правиш с колата? и двата са добри ,но 6 цилиндъра е по добре... и ако питаш мен 2.0 ванос е по доброто от двата
още един глас за 6 цилиндровия

..
да много е важно каква ти е идеята, защото 1.8 ис по принцип си е много добра машинка, въпроса е ти какво ще му правиш??? Ако искаш да пипаш и да добавяш разни чарколяци потърси стария 2.0 мотор ( М50 Б20 или Б25 ) ако не се лъжа които е без ванос. Може по лесно да се понадуе.. и тн.. голямо говедо може да изкараш от това. Относно здравина.. не мисля че с тези мотори ще имаш някакъв проблем . И двата са супер. Доказали са се..
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
а аз ще те посъветвам да си пуснеш темата в подраздел "тунинг" и там някой по компетентен да ти отговори... по добре не се доверявай на хора с по 16-20 мнения
П.С. нищо против хората с по 15 мнения
иначе аз доколкото съм чул разбрал и прочел... М42 е по добрия избор... ама М42 мотора специално....

П.С. нищо против хората с по 15 мнения
иначе аз доколкото съм чул разбрал и прочел... М42 е по добрия избор... ама М42 мотора специално....
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
По-неподходящ двигател от тоя адския 2 литров шестак няма. Как ще го надуете 20-ковия шестак като при 0.3 бара всичко при него става на салата
М42 е в пъти по-подходящ, най-малкото до 0.8-0.9 бара издържа със стандартните карантии. Виж ако набараш евтино 2.5 шестак вече работата е друга
И стига с това шестака та шестака, само звук има. За 20-ката говорим.


- betona
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320 96g.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=26757
Ето тази тема ако беше прочел нямаше да го задаваш този въпрос
Ето тази тема ако беше прочел нямаше да го задаваш този въпрос
колегата СТАН е прав,за турбиниране е по-подходящ м42,аз съм с такъв двигател и мога да те уверя че е много пъргав и се развърта доста лесничко за разлика от по-тромавия в ниските обороти шестак.за турбиниране на шестак е по-добре този дет е без ванос-а,по-здрав е,но ако търсиш ускорение и здравина,то м42 ти е избора.аз съм много доволен от този двигател,сток върви доста и е двигател с добри качества,здрав е и подлежи на доста извращения,поне по прочетеното до тук.питай ludiagsm той е турбинирал и ис-ка и шестак,ще ти даде по-компетентно мнение.
и да кажеш после кво си направил
и да кажеш после кво си направил

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани