Смяна на части по окачването
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Смяна на части по окачването
Окачването на 16ката е разбито отвсякъде...
Колата е като пимп-мобил- нагоре-надолу при всяка неравност. Направо се чувствам като в лодка или в клип на американски рапЕр.
От толкова клатене
счупих кората за климатроника под радиатора и сега съм без нея. Та кое точно е заминало на окачването?
Амортисьори?Пружини?Тампони някои?Или там другите непознати за мен неща като биалетки и..имаше още едно?
Колата е като пимп-мобил- нагоре-надолу при всяка неравност. Направо се чувствам като в лодка или в клип на американски рапЕр.
От толкова клатене

Амортисьори?Пружини?Тампони някои?Или там другите непознати за мен неща като биалетки и..имаше още едно?
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- nsbob
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 25.07.2007
- Местоположение: София
- Кара: 318i
Не че съм експерт но ако клати напред назад като лодка, най- вероятно са амортесиори, иначе по окачването отпред имаш, носачи(те са доста здрави- не ми се вярва да са се изкривили), втулки(скапват им се тампоните доста често, но те не люшкат колата а по скоро тропа, и бие леко в завой ), шарнири къси и дълги по два на носач(пътищата ни са отврат сменят се на 2-3 години и от тях по скоро тропа), биалетки по една на носач. Отпред това е долу горе. това е от мен дано съм бил полезен
- ludiq s draxtera
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: sofeto
хаи ку туци су кан сел
смени и шарнирите за да не останеш някаде по патя с гума влезла в калника..не са скапи смени ги (даржат носа4а кам шенкелния болт махат и се слагат на преса) за да ти е сигурно 

- miroslav4ev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София, България
- Кара: БМВ 325 ТД '93
- Детайли за колата: тъмно син металик
Ходи задължително в поне два различни сервиза за диагностика на ходовата част, може и в три сервиза. И това което ти го кажат на всичките места го сменяй, а за другото се замисли. Поне аз така правя. По добре да дадеш 50лв. за диагностики, отколкото 500лв.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
"Заминалите" амортесьори, повличат всички други елементи по окачването след себе си, имайте го впредвид и си осигурете спокойствие и сигурност на пътя 

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани