Пак проблеми с нашата Е34
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- plamenar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: каде ли не
- Пол: Мъж
- Кара: черно бмв и още някои неща
- Мечтае да кара: .... карам си мечтите :)
- Детайли за колата: абе много детайли са :)
Пак проблеми с нашата Е34
Тази кола се побърка:
1.Гасне(изведнъж и падат оборотите,когато спра да подавам газ)
2.Мени обороти, на 900 е, падат 500-600,дига до 1000 и пак(оправя се по някое време и след малко пак)
3.Не набира, до 20км/ч, ако не е на 2-ра вече,повече не вдига, същото е нагоре до 40,60 и на четвърта се пооправя..малко
4.За огромния разход писахме вече в друга тема-пак е същото...
5.И сега на таблото не отчита изминати км(тези дето се нулират и текущите).
Свещите са сменени преди месец, никъде не се вижда масло капало/текло, маслото е сменено преди 5 дена с 15w40, маркучи няма скъсани. Центровки са правени няколко пъти..Колата се кара само на газ, на бензин върви само с високи обороти. Какво да я правим( знам, че трябва да се погледне в сервиз, но са такива нехранимайковци повечето, че предпочитаме да отидем с някаква идея какво трябва да се оправя).
NikiNikolov, 100% пак ще дойдем до теб!
1.Гасне(изведнъж и падат оборотите,когато спра да подавам газ)
2.Мени обороти, на 900 е, падат 500-600,дига до 1000 и пак(оправя се по някое време и след малко пак)
3.Не набира, до 20км/ч, ако не е на 2-ра вече,повече не вдига, същото е нагоре до 40,60 и на четвърта се пооправя..малко
4.За огромния разход писахме вече в друга тема-пак е същото...
5.И сега на таблото не отчита изминати км(тези дето се нулират и текущите).
Свещите са сменени преди месец, никъде не се вижда масло капало/текло, маслото е сменено преди 5 дена с 15w40, маркучи няма скъсани. Центровки са правени няколко пъти..Колата се кара само на газ, на бензин върви само с високи обороти. Какво да я правим( знам, че трябва да се погледне в сервиз, но са такива нехранимайковци повечето, че предпочитаме да отидем с някаква идея какво трябва да се оправя).
NikiNikolov, 100% пак ще дойдем до теб!
- plamenar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: каде ли не
- Пол: Мъж
- Кара: черно бмв и още някои неща
- Мечтае да кара: .... карам си мечтите :)
- Детайли за колата: абе много детайли са :)
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
За да гори толкова много, а да не върви... щом казваш че са направени центровки или не й стига въздух или губи компресия и то много...
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- plamenar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: каде ли не
- Пол: Мъж
- Кара: черно бмв и още някои неща
- Мечтае да кара: .... карам си мечтите :)
- Детайли за колата: абе много детайли са :)
Дебитомера клапата му се извърташе и заяждаше, но е почистен, не знам сега..и на мен не ми харесва. Изпарителя е нов на 6мес.Откъде губи компресия?
- panchev88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e34 M50B20 touring
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
plamenar написа:...Откъде губи компресия?
Цилиндри, сегменти, клапани ... ? Доста са възможностите...
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Не разбрах, само на газ ли го прави или и на бензин? Как на бензин върви само на високи обороти? Има едно правило: колата трябва да е перфектна на бензин и едва тогава да се пипа на газ. И е хубаво преди да почнеш да човъркаш някой да прочете грешките и да ги изтрие. Може да се окаже нещо съвсем елеметарно. Аз имах случай, от глупостта ми, гръмна при 130км/ч на високи обороти при гасене и пак даване на контакт. Резултат - грешна информация в ЕКУто и на бензин нямаше стабилни обороти(подскачаха от 300 до 1300), едвам се форсираше и т.н. Всички признаци на заминал дебитомер. Радо ми каза как да проверя дали верно е заминал. Оказа се, че не е. 2 часа на откачен акумулатор и забрави тази грешка. Така че или иди на затвора или на моста Чавдар да ти погледнат грешките. И инжинера, и Сашо си разбират от работата.
П.П. Съветва към всички "газаджии": Купете си от Илиянци по един "спортен" филтър! На всеки 5-6 хиляди го измивайте с Мелиьо(или Меглио, като ви харесва) и продължавайте напред. Аз съм така от 2 години. Няма грижи.
П.П. Съветва към всички "газаджии": Купете си от Илиянци по един "спортен" филтър! На всеки 5-6 хиляди го измивайте с Мелиьо(или Меглио, като ви харесва) и продължавайте напред. Аз съм така от 2 години. Няма грижи.

- plamenar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: каде ли не
- Пол: Мъж
- Кара: черно бмв и още някои неща
- Мечтае да кара: .... карам си мечтите :)
- Детайли за колата: абе много детайли са :)
Казаха че дюзите били запушени,и затова прекъсвала на бензин,неможе да се изфорсира,каде точно се намират тия сервизи? (The Boss))
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
- plamenar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: каде ли не
- Пол: Мъж
- Кара: черно бмв и още някои неща
- Мечтае да кара: .... карам си мечтите :)
- Детайли за колата: абе много детайли са :)
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани