Промлем с тоците по кочината

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Промлем с тоците по кочината

Мнение от dinozab » 25 Юни 2008, 8:56

Значи проблемите идат от където се нещеш :evil: Имам порблем със зареждането пак или незнам.Колата като загрее като работи на оборот и осветлението демек разбирайте всяка крушчица къде може да съществува по колата почва да мъждука като е студена колата не прай така :roll: Тва го прай независимо дали има включени яки консуматори като фарове марове и тем подобни.Без консуматори на празни обороти ми дава 13.5 волта ма кото пусна фарове вентилатора на парното и пада доста на 12.1-12.2 волта.Странното е че така става като колата е топла.Вчера в жегата като работеха фарове,климатика съответно перката отпред на кондензера стана голям кеф направо светна чак лампата на акумолатора като изключих сичко нещата се оправиха.Динамото миналото лято го отремонтирах на пълно ся кво са сменяли незнам ма тогава хич не зарездаше и ми казаха че е от четките.Аз тогава им казах всичка да правят лагери магери четки там квото има зада не изпляка нещо друго да го свалям по сто пъти.Та въроса ми е дали тоя проблем идва от динамото или някъде другаде :help:
И имали смисал да го правя щото съм си заплюл едно от Е39 ТДС 140А ма незнам дали ще стане макар че мотора е същия ако може и с това да помогнете :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Re: Промлем с тоците по кочината

Мнение от pantzer3 » 25 Юни 2008, 9:25

dinozab написа:Значи проблемите идат от където се нещеш :evil: Имам порблем със зареждането пак или незнам.Колата като загрее като работи на оборот и осветлението демек разбирайте всяка крушчица къде може да съществува по колата почва да мъждука като е студена колата не прай така :roll: Тва го прай независимо дали има включени яки консуматори като фарове марове и тем подобни.Без консуматори на празни обороти ми дава 13.5 волта ма кото пусна фарове вентилатора на парното и пада доста на 12.1-12.2 волта.Странното е че така става като колата е топла.Вчера в жегата като работеха фарове,климатика съответно перката отпред на кондензера стана голям кеф направо светна чак лампата на акумолатора като изключих сичко нещата се оправиха.Динамото миналото лято го отремонтирах на пълно ся кво са сменяли незнам ма тогава хич не зарездаше и ми казаха че е от четките.Аз тогава им казах всичка да правят лагери магери четки там квото има зада не изпляка нещо друго да го свалям по сто пъти.Та въроса ми е дали тоя проблем идва от динамото или някъде другаде :help:
И имали смисал да го правя щото съм си заплюл едно от Е39 ТДС 140А ма незнам дали ще стане макар че мотора е същия ако може и с това да помогнете :help:


Колега как ти е акомулатора - нов ли е ? Пробвай да го изтощиш напълно и после го зареди , виж и дали има достатъчно течност - може и от това да е - имах такъв проблем веднъж. Акомулатора си заминаваше :mhihi:
Изображение Изображение Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: Промлем с тоците по кочината

Мнение от dinozab » 25 Юни 2008, 10:01

pantzer3 написа:
dinozab написа:Значи проблемите идат от където се нещеш :evil: Имам порблем със зареждането пак или незнам.Колата като загрее като работи на оборот и осветлението демек разбирайте всяка крушчица къде може да съществува по колата почва да мъждука като е студена колата не прай така :roll: Тва го прай независимо дали има включени яки консуматори като фарове марове и тем подобни.Без консуматори на празни обороти ми дава 13.5 волта ма кото пусна фарове вентилатора на парното и пада доста на 12.1-12.2 волта.Странното е че така става като колата е топла.Вчера в жегата като работеха фарове,климатика съответно перката отпред на кондензера стана голям кеф направо светна чак лампата на акумолатора като изключих сичко нещата се оправиха.Динамото миналото лято го отремонтирах на пълно ся кво са сменяли незнам ма тогава хич не зарездаше и ми казаха че е от четките.Аз тогава им казах всичка да правят лагери магери четки там квото има зада не изпляка нещо друго да го свалям по сто пъти.Та въроса ми е дали тоя проблем идва от динамото или някъде другаде :help:
И имали смисал да го правя щото съм си заплюл едно от Е39 ТДС 140А ма незнам дали ще стане макар че мотора е същия ако може и с това да помогнете :help:


Колега как ти е акомулатора - нов ли е ? Пробвай да го изтощиш напълно и после го зареди , виж и дали има достатъчно течност - може и от това да е - имах такъв проблем веднъж. Акомулатора си заминаваше :mhihi:

Ми колега акумолатора е на 2г. 100Ah е не съм проверявал за течност дали има ама си държи според мен меналата седмица като сменях масло и филтри докато се обездуваши въртя поне 10 пъти стартера и не падна въртеше яко :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 25 Юни 2008, 10:04

Дино, според моите майстори - зарядния ток трябва да е м/у 14,2 и 14,4волта. Консумацията на напълно спрян автомобил не трябва да прехвърля 0,4А..... Заряден ток от порядъците дето казваш ти не е добре и в един момент няма да може да запалиш... ще ти е изтощен акумулаторя и ще се наложи да те бутат или да ти подават ток, :mhihi: :mhihi: че с ракия нестава :mhihi: :mhihi: Та затова - първо си виж акумулаторя дали е читав (може да е тръгнал - изгоряла клетка, нередовен електролит...) Това може да го види всеки един майстор дет се занимава с тоци (те имат и специален уред за замерване забрави за щеката друго е - едно като електрожен на външен вид) Второ виж дали нямаш отечки по инсталацията и затова да ти работи така динамото... Трето виж си и пак динамото, че някой може да не си е досвършил работата :winky:
С поздрави от М-на...
П.П. Кога някой от вас ще идва към нас? Нали нещо такова разбрах :), че има около 50 литра огнена вода за изпиване :)
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 25 Юни 2008, 10:09

predel написа:Дино, според моите майстори - зарядния ток трябва да е м/у 14,2 и 14,4волта. Консумацията на напълно спрян автомобил не трябва да прехвърля 0,4А..... Заряден ток от порядъците дето казваш ти не е добре и в един момент няма да може да запалиш... ще ти е изтощен акумулаторя и ще се наложи да те бутат или да ти подават ток, :mhihi: :mhihi: че с ракия нестава :mhihi: :mhihi: Та затова - първо си виж акумулаторя дали е читав (може да е тръгнал - изгоряла клетка, нередовен електролит...) Това може да го види всеки един майстор дет се занимава с тоци (те имат и специален уред за замерване забрави за щеката друго е - едно като електрожен на външен вид) Второ виж дали нямаш отечки по инсталацията и затова да ти работи така динамото... Трето виж си и пак динамото, че някой може да не си е досвършил работата :winky:
С поздрави от М-на...
П.П. Кога някой от вас ще идва към нас? Нали нещо такова разбрах :), че има около 50 литра огнена вода за изпиване :)

Ще го видим акумолатора ма според мен си е наред и на габарит съм я оставал да стои по час и след това си пали без грешка странното е защо го прави само на топъл двигател и по точно като се кара повече колата :roll:
Тя бая огнена твойта ракия :mhihi: :mhihi: :mhihi: с 50 кила цели Е34 подфорум ще сме кучета :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 25 Юни 2008, 11:44

Дани обтягащата ролка на ремъка може да ти е за смяна,пробваи при движение с около 5км/h да загасиш мотора с навит волан,ако оптега4а разхлаби ремъка зна4и е за смяна.
Аларма имаш ли?
Виж бушон номер 3 за нагар


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

.

Мнение от nikolloff » 25 Юни 2008, 11:53

пробвай да смениш регулатора
най вероятно трябва да е от него.
Вземи един на заем за малко и виж какво ще стане

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 25 Юни 2008, 13:04

Далечко си ми братле, но виж четките с реле-регулатора, само четките са макс 4 лв. и 5 мин. игра с поялника. Отиди където продават акумулатори и да ти мернат акумулатора с една джаджа която по горе друг колега описа /като електроженче-мъничко е/, виж също така кабелите около алтернатора и ги почисти с нещо да няма замасяване, че пак проблеми.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 25 Юни 2008, 13:09

NikiNikolov написа:Далечко си ми братле, но виж четките с реле-регулатора, само четките са макс 4 лв. и 5 мин. игра с поялника. Отиди където продават акумулатори и да ти мернат акумулатора с една джаджа която по горе друг колега описа /като електроженче-мъничко е/, виж също така кабелите около алтернатора и ги почисти с нещо да няма замасяване, че пак проблеми.
Тия 4етки за една година да даат фира :roll:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 25 Юни 2008, 13:34

ivan. написа:Дани обтягащата ролка на ремъка може да ти е за смяна,пробваи при движение с около 5км/h да загасиш мотора с навит волан,ако оптега4а разхлаби ремъка зна4и е за смяна.
Аларма имаш ли?
Виж бушон номер 3 за нагар

То не е обтягаща ролка а съм с амортисьорче което също след сбирката на Върховръх смених щото играеше доста и си мислех че не обтяга ремъка като хората :roll: Но все пак ще го пробвам тоя вариант.Имам аларма тя кво общо има в случая :roll:

nikolloff написа:пробвай да смениш регулатора
най вероятно трябва да е от него.
Вземи един на заем за малко и виж какво ще стане

Регулатор мога да взема от един приятел ма той е с 524тд дали ще стане от него или ще се прецака нещо :roll:

NikiNikolov написа:Далечко си ми братле, но виж четките с реле-регулатора, само четките са макс 4 лв. и 5 мин. игра с поялника. Отиди където продават акумулатори и да ти мернат акумулатора с една джаджа която по горе друг колега описа /като електроженче-мъничко е/, виж също така кабелите около алтернатора и ги почисти с нещо да няма замасяване, че пак проблеми.

Пак казвам на 99,9% съм сигорен че акумолатора ми е наред.Държи си 12.2 волта като е изгасена колата.Като сменях горивния филтър миналата седмица 10 пъти поне въртях докато обездуваши щото не налях филтъра с нафта и акумолатора не се задъха въобще още толкова можеше да я върти.Четките незнам ако трябва пак да ги сменя.

Я кажете дали от Е39 ТДС ще стане динамо на Е34 ТДС щото онова е 140 ампера на Е34-ката е 90 щото мисля направо едно такова да шибна и да не се занимавам с глупости :roll:

Малиии ма кви мнения съм се научил да пускам а :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ай кайте ми нещо :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Re: Промлем с тоците по кочината

Мнение от pantzer3 » 25 Юни 2008, 14:08

dinozab написа:
pantzer3 написа:
dinozab написа:Значи проблемите идат от където се нещеш :evil: Имам порблем със зареждането пак или незнам.Колата като загрее като работи на оборот и осветлението демек разбирайте всяка крушчица къде може да съществува по колата почва да мъждука като е студена колата не прай така :roll: Тва го прай независимо дали има включени яки консуматори като фарове марове и тем подобни.Без консуматори на празни обороти ми дава 13.5 волта ма кото пусна фарове вентилатора на парното и пада доста на 12.1-12.2 волта.Странното е че така става като колата е топла.Вчера в жегата като работеха фарове,климатика съответно перката отпред на кондензера стана голям кеф направо светна чак лампата на акумолатора като изключих сичко нещата се оправиха.Динамото миналото лято го отремонтирах на пълно ся кво са сменяли незнам ма тогава хич не зарездаше и ми казаха че е от четките.Аз тогава им казах всичка да правят лагери магери четки там квото има зада не изпляка нещо друго да го свалям по сто пъти.Та въроса ми е дали тоя проблем идва от динамото или някъде другаде :help:
И имали смисал да го правя щото съм си заплюл едно от Е39 ТДС 140А ма незнам дали ще стане макар че мотора е същия ако може и с това да помогнете :help:


Колега как ти е акомулатора - нов ли е ? Пробвай да го изтощиш напълно и после го зареди , виж и дали има достатъчно течност - може и от това да е - имах такъв проблем веднъж. Акомулатора си заминаваше :mhihi:

Ми колега акумолатора е на 2г. 100Ah е не съм проверявал за течност дали има ама си държи според мен меналата седмица като сменях масло и филтри докато се обездуваши въртя поне 10 пъти стартера и не падна въртеше яко :roll:


Един приятел му се скапа акомулатора(на един месец) просто имал някакъв дефект ! Нов нов ама..... Пък може и умряла клетка или калпав електролит ! Върви някъде да го погледнат . Успех и като се оправи пиши къде е бил проблема. :bgflag:
Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 25 Юни 2008, 14:47

Провери акумулатора, че не знаеш как за часове умира. Закачи си акумулатора на зарядно с АМПЕРМЕТЪР и ако стрелката отиде над 2 А виж дали има нещо вътре /долей/, но не чешмяна. Жега е и колкото да е изсъхнал пак дава ток на стартера, но в един момент - няма никой.

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 25 Юни 2008, 15:16

Дино, не бъркай волтажа с тока. Това са две различни понятия. Напрежението може и 15 волта да ти е, ма като нема ток...? То затова акомулатора не се мери просто с един волтметър, а се закача на това нещо дето прилича на електрожен, но му викат товарна вилка.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 25 Юни 2008, 15:33

rado_rf написа:Дино, не бъркай волтажа с тока. Това са две различни понятия. Напрежението може и 15 волта да ти е, ма като нема ток...? То затова акомулатора не се мери просто с един волтметър, а се закача на това нещо дето прилича на електрожен, но му викат товарна вилка.

Хаха аз затва питам щото с тока не се разбираме много не сме приятели особенно ако 220V все гледа да ме удари :mhihi: :mhihi: :mhihi: После след работа тука до нас има такива дето ги гледат акумолаторите и ще го видят.Значи ако е наред той отивам пак към сваляне на динамото и ремонт :roll:


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

.

Мнение от nikolloff » 25 Юни 2008, 18:17

Ако ти е БОШ динамото и от голф да сложиш регулатор пак става
:)

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook