проблем с радиатор

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: София

проблем с радиатор

Мнение от obsessed » 01 Юни 2008, 13:33

колеги имам още един проблем с колата не ми стигнаха другите които още чакат решение ами и този.та проблема е следният онзи ден в жегата се счупи радиатора или по-точно тръбата кадето се закача маркуча от двигателя горният в моя случай.та мисълта ми е че няма да мога да взема нов от Дару то е ясно,но кое е по добре някое китайско или турско менте или да търся в форума втора употреба.
Bratochka Racing Team!


Знам лайната са дълбоки,но ги обичай!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: РВ

Мнение от Pei4 » 01 Юни 2008, 13:48

Миналата година същия проблем колега... Закарах го на пластмасаджия, той отряза парче от друг и го сложи. Така добре но след известно време взе да капе... После му го закарах пак, но не можа да го оправи. Каза че пластмасата е много пригоряла и нямало да стане... И сега и аз съм на същия хал и се чудя ново или втора употреба . :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 01 Юни 2008, 13:49

ново е най добре
ако можете вземете от друг преебан радиатор само пластмасовата част
би трябвало да свърши работа
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
Мечтае да кара: M5

Мнение от Pesho_1 » 01 Юни 2008, 14:45

Здравей колега,
радиатора е на 390 лв като това е цена свалена от 479.35лв.
чисто нов.ако те интересува пусни едно ЛС.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 01 Юни 2008, 16:33

Аз взех за 250 ;)

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 01 Юни 2008, 18:44

Аз наскоро имах проблем с радиатора - точно с този казан със все разширителния съд.Значи те прегарят от годините работа ,питата ми беше здрава,отдругата страна казанчето също но пропускаше от там където се защипва казана за питата.Помолих да ми сменят уплътнение ,но момчето в сервиза на Нисенс ми показа,как входовете и изходите са се стопили :shock: ,нямаше малки парчета от тях.Каза ми че това е често срещан проблем и че докато радиаторите на повечето марки карат по 8 максимум 10 години тези нашите карат повече (моя се скапа на 14).Този казан не е взаимозаменяем с казан на Нисенс ,защото има разлика в щипките за към питата (на БМВ са къси,на Нисенс са дълги за да не са взаимозаменяеми).Вариантите са най-общо няколко :

- Цял нов радиатор
- Нов оригинален БМВ казан (скъп е)
- Втора употреба казан БМВ ,но трябва да гледаш дали има следи от умора ,като със смяната му да обслужиш целиа радиатор с две нови основни уплътнения в двата края на питата,нова капачка и айнлуфтунг
- Втора употреба радиатор БМВ


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
Мечтае да кара: M5

Мнение от Pesho_1 » 01 Юни 2008, 19:07

ем новото си е ново!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 01 Юни 2008, 20:17

Аз карам моята ТДС-ка с Нисенс датски или по-скоро китйски - 3-та година добре охлажда, не е за препоръчване втора употреба!
Цената беше около 350лв. Бер бяха 50-тина лева по-скъпи
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: София

Мнение от obsessed » 02 Юни 2008, 21:27

проблемът вече е решен,с голямата помощ на колегата
"sonny" за което имам да черпя :drink: :drink: :drink: :bowdown: :bowdown: :bowdown:
закупих нов радиатор и нов термостат и след 3 часово борене зглабяне и разглабяне се оказа че нещата не са толкова сложни.в момента съм с вода до утре зада измие гадостите ако има такива и утре наливам хантифриза.
Bratochka Racing Team!


Знам лайната са дълбоки,но ги обичай!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 02 Юни 2008, 21:30

айде бе, а мен няма ли ме в схемата на благодарностите :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: София

Мнение от obsessed » 02 Юни 2008, 21:33

еййй много съм зле :banghead: :banghead: :banghead:
колега извинявам се просто изключих.
казваш кога и каде.
Bratochka Racing Team!


Знам лайната са дълбоки,но ги обичай!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 02 Юни 2008, 21:34

Я стига глупости, да караш безтемпературно ТДС-ката.
Колегата е точен, имам радиатора от няколко месеца и без проблеми бачка :)

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook