Въпрос за кола нов внос?
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- naydenivanov
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 11.06.2005
- Местоположение: София
Въпрос за кола нов внос?
Здравейте, налага ми се да си сменя колата, защото усещам, че старата ми вече издъхва. Налага ми се да карам много и последните две години съм сменил две коли. Смятате ли, че за 5500 - 6500 може да се внесе изключително запазена кола, по която за поне 200 000 км. няма да се наложат сериозни ремонти. Говоя за Е34, задължително комби и по възможност от Германия. За екстри не държа, освен на климатик. Не търся нов модел автомобил, защото не смятам, че са по-издържливи, а пък инвестицията трудно се възвръща. От друга страна търся комфорт и удоволствие, защото прекарвам над 30% от времето си в колата. За здравина вече стана ясно. Затова съм се спрял на Е34 520 или 124 на Мерцедес. Смятате ли, че Е34 може да се сравнява с Мерца по отношение на здравината. Моля за наистина обективни мнения. А също така има ли хора от форума, които вкарват коли и на които човек може да се довери. Благодаря предварително.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
за тия парици с малко разум спокойно можеш да си вземеш читавляк..ако искаш комфорт и красота и визия взимай Е34ката ако искаш нечовешка здравина взимай 124 ката-тва говедо нема трошене-изпитал съм го
ама според мен по добре Е34ка-ми по красива и елегантна е-таблото си е красиво нема остри ръбове като Бенца да си порежеш дланта







- naydenivanov
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 11.06.2005
- Местоположение: София
Нямам предвид никакви ремонти, а по-скоро капитални по двигател и ходова част. Все пак смятам, че има запазени коли, които не са юркани до спукване. Иначе е ясно, че ще трябва поддръжка, ама не да се започне с киснене по сервизите за смяна на калпани, сегменти, амортисьори и т.н.
:)
пич аз за 5000 лв си взех Е34 92г. на 145000км(реални) с всички екстри без подгряване на седалките много запазена е не е комби така че спокоино може да си намериш 

***ZoBi Se***
- naydenivanov
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 11.06.2005
- Местоположение: София
А има ли човек от форума или някой друг, който да вкарва, и на който може да му се има доверие за читава кола?
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Ако минеш 200К километра в България с 15-16 годишна кола без да правиш ремонти по ходова част, то значи че германицте са ни превзели и са направили всичко в магистрали. Все пак ти завиждам на оптимизмът.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- naydenivanov
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 11.06.2005
- Местоположение: София
Много добре познавам пътищата в БГ. Не си правя илюзии. Имам минати над 170 000 в БГ. Пак повтарям говоря за капитални ремонти.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колега ,правилен избор
Аз съм на мнение ,че за около 6500 лв ще може да се намери наистина много хубава кола.Мое мнение ,което не налагам на никого тук ,че комбито е много добър избор - страхотно комплексен автомобил , идеален за дълги преходи ,казвам го от личен опит
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bnozku1usrpm
Гледам в Аутоскаут-а има хубави предложения за по 2500 евро
Аз мисля ,че мога да ти помогна за човек ,който да намери,закупи и докара кола от Германия.Аз ще имам живот и здраве път натам и Швейцария но през август месец ... Системата е следната - оглеждаш обявите в онлайн пазара и като събереш няколко ги даваш на човека и той по предварителна уговорка с продавача тръгва натам.Естествено преди това ви срещам,разбирате се за всичко и така
Човека е от форума,изключително коректен и ще свършите работа на 100%
Тази кола горе е на края на производството, 96 година финална серия с екстри и не много километри.Разгледай наред ,над 2000 евро има читави коли ...
Моята кола е на 630 000 км,двигателя го правих на 420 000 и не защото се е счупил или износил а защото някой глупак беше сложил по-къси биели в него и беше разреден на 4 атмосфери във всички цилиндри
Оттогава , 210 000 км по-късно, сменям масло и филтри и карам здраво, виж ми галерията,поразчети из мненията ми от профила и ще разбереш ,че я експлоатирам много силно колата.Преди 3000 км смених всички маркучи по мотора ,уплътнение по всмукването ,радиатор. Окачването съм изпосменил без задни пружини и амортисиори ,но за главоломно каране по БГ пътищата за близо 5 години е нормално.Колата е много преданна Е34 е религия, старите БМВ-та са нещо невероятно
Георги Пенчев

Аз съм на мнение ,че за около 6500 лв ще може да се намери наистина много хубава кола.Мое мнение ,което не налагам на никого тук ,че комбито е много добър избор - страхотно комплексен автомобил , идеален за дълги преходи ,казвам го от личен опит

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bnozku1usrpm
Гледам в Аутоскаут-а има хубави предложения за по 2500 евро

Аз мисля ,че мога да ти помогна за човек ,който да намери,закупи и докара кола от Германия.Аз ще имам живот и здраве път натам и Швейцария но през август месец ... Системата е следната - оглеждаш обявите в онлайн пазара и като събереш няколко ги даваш на човека и той по предварителна уговорка с продавача тръгва натам.Естествено преди това ви срещам,разбирате се за всичко и така

Тази кола горе е на края на производството, 96 година финална серия с екстри и не много километри.Разгледай наред ,над 2000 евро има читави коли ...
Моята кола е на 630 000 км,двигателя го правих на 420 000 и не защото се е счупил или износил а защото някой глупак беше сложил по-къси биели в него и беше разреден на 4 атмосфери във всички цилиндри


Георги Пенчев
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- tahsinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 22.07.2006
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: ше E34 /грухчо/
- Мечтае да кара: E34 M5
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Ами аз не стигнах до събора тази година и не можах да карам там ,но тук онази вечер с Постман карах по детелината на Бояна и няма проблем засега ... Ма той носача съм го сложил преди около един месец и 6000 км ще го видя ,той ако се растропа за толкова малко ще има разправии
Днес като се прибирах от Банско улучих момент в който почти нямаше коли по Предела и по новата отсечка,която смея да твърдя ,че е най-уникалната за здраво каране в България на спускане стигах и до 170 км/ч ,гумите като загряха и комбито летя надолу много здраво
На един сравнително остър десен завой ,в който скороста ми беше пределна/на границата на сцеплението натисхах рязко спирачките ,не до долу но рязко така ,че я извадих леко от равновесие ,нали новите си имат корнърин брейк систем ,ма ние си нямаме и чувството да се хлъзнеш малко с 150 км/ч е маняшко ,едни бубулечки ми минаха по гръбначния стълб ... Дори и в този момент колата остана крайно предвидима с лек обратен за части от секундата колата си влезе в релсите и така
Много ама много стабилни машини са това ,аз няма да спря да го пиша и да разказвам някои мои дивотии
Разпределението на масите е много интересно - 48% отпред и 52% отзад
Може би това е една от причините за това крайно предвидимо и сигурно поведение ,знам ли
Гумите си трябва да са поне 225 според мен и това е важно за сцеплението.
После на магистралата към Перник се гоних с една S класа,има едно голямо спускане при село Студена,там вдигнах над 250 км/ч ,защото стрелката ми отиде в началото на брояча за изминати километри ,нанадолнището е много яко и много дълго,тези от вас които сте пътували натам го знаете за какво става въпрос.Мерцедеса спря на 250 км/ч и двайската мина бавно покрай него, гадно му е станало де
Към краят на отсечката ,защото седят полицаи обикновенно ,натиснах спирачките много яко, гумите много здраво залепваха по новия и гладък асфалт ,малко дискомфорт в очните ябълки почувствах
Скоро там с брат ми с Е30-ската с двете комбита ще отидем да пробваме спирание от поне 180 км/ч ,откакто е с Е34 спирачки на комбито колата му взе да спира много здраво - 302 мм са си спирачки за Е30
Пробвахме се онази вечер на бул.България където е толкова излъскано ,че АБС-а тропа на умиране веднага и от 100 км/ч като спрях на място той ми беше на задната броня.Преди две седмици на същото място със стандартните Е30 спирачки аз му спрях на задната броня
Всичко това го пиша на колегата ,който търси такава кола за да му покажа ,че тези комбита не са просто едни семейни коли с изцапани седалки от сладоледа на децата отзад и косми на кучета и разни маймуни в багажника
Стават за всиччко имах впредвид
Георги Пенчев

Днес като се прибирах от Банско улучих момент в който почти нямаше коли по Предела и по новата отсечка,която смея да твърдя ,че е най-уникалната за здраво каране в България на спускане стигах и до 170 км/ч ,гумите като загряха и комбито летя надолу много здраво

На един сравнително остър десен завой ,в който скороста ми беше пределна/на границата на сцеплението натисхах рязко спирачките ,не до долу но рязко така ,че я извадих леко от равновесие ,нали новите си имат корнърин брейк систем ,ма ние си нямаме и чувството да се хлъзнеш малко с 150 км/ч е маняшко ,едни бубулечки ми минаха по гръбначния стълб ... Дори и в този момент колата остана крайно предвидима с лек обратен за части от секундата колата си влезе в релсите и така


Разпределението на масите е много интересно - 48% отпред и 52% отзад


После на магистралата към Перник се гоних с една S класа,има едно голямо спускане при село Студена,там вдигнах над 250 км/ч ,защото стрелката ми отиде в началото на брояча за изминати километри ,нанадолнището е много яко и много дълго,тези от вас които сте пътували натам го знаете за какво става въпрос.Мерцедеса спря на 250 км/ч и двайската мина бавно покрай него, гадно му е станало де




Всичко това го пиша на колегата ,който търси такава кола за да му покажа ,че тези комбита не са просто едни семейни коли с изцапани седалки от сладоледа на децата отзад и косми на кучета и разни маймуни в багажника

Георги Пенчев
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани