М50 бобини

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

М50 бобини

Мнение от Stanchev » 03 Май 2008, 18:43

:mhihi:
колеги, давайте съвет с какво да залея тия пущини, че става дискотека. дали ще стане с трансформаторен лак или да търся нещо по-модерно. искренето е съвсем малко, едвам се вижда, на 4 от 6 бобини :D
п.п. свещите и лулите са ми нови ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 03 Май 2008, 18:47

трансформаторния лак би трябвало да свърши идеална работа
само го изчакай да изсъхне хубаво ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 03 Май 2008, 19:03

относно трансформаторния лак имам няколко въпроса:
1. от къде да се сдобия с такъв :mhihi:
2. за колко време съхне
3. да облепя буксата и да го залея обилно
4. колко слоя да му опъна (след пълно засъхване, нанасям новия?)
:D

имаше един колега от Пловдив, но не се сещам кой е, дето се човърка с такива работи :help:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 03 Май 2008, 19:09

1.по железариите пробвай
2.колкото повече толкова по добре
3.мажи както си знаеш действа безотказно
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Шумен/В.Преслав
Пол: Мъж
Кара: e34
Мечтае да кара: BMWта
Детайли за колата: хубавелка

Мнение от crazy_d » 03 Май 2008, 19:29

От един приятел знам че като избие веднъж, немож го спря :confused: но не пречи да пробваш,дано да стане!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 16.07.2006
Местоположение: София

Мнение от penio » 07 Май 2008, 14:38

И аз, съм със същия проблем :(
нема кинти за нови бобини а пък 2ра ръка май няма да са много по-читави.
Търсих такъв лак и навсякъде ме гледаха като полезно изкопаемо.
По железариите със сигурност няма, ходих и по разни ателиета за поправка на трансформатори - и там няма. В едно от ателиетата пича разправя да изрежа лентички от кофички от кисело мляко и да ги напъхам около пласмасата на бобината ..... не пречи да пробвам ама някак си не ми се струва надежно.
Ако някой знае от каде да се сдобие човек с такъв лак, да пише тука.
Мисля да проверя в Конрад след работа.. дано там да имат разни такива екстри.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 07 Май 2008, 14:54

така момчета спасихме положението за 5 лв и цял ден работа :D
във всеки един магазин за бои и лакове се продава НИТРОЦЕЛУЛОЗЕН ЛАК. Аз взех безцветен грунд, има и гланц..
една кутия от 1л . Бутилка от кола 2 литра я резнах на половина и вътре изсипах целия лак. Свалих всички бубини, изкарах им металните щипки, които държат буксите и старателно ги ових с МНОГО черен банд. към лулите също навих много банд като на фунийка (за там ги държах и ми трябваше по-дълга "дръжка".

ВАЖНО! !! !! навивайте стегнато и по много, защото лака разтваря банда и става сакътлък :D

ВАЖНО! !! !! лака е силно запалим и силно токсичен!



на проветриво място сложих един картон около половин квадратен метър и 6 гайки 13мм (такива имах) за подложка, като потопя бобините и ги оставях с гладката част към гайката да се изтичат на картона, иначе ще залепнат много грозно.
и така хващаме едната бобина и я топим в шишето от кола с лак. докато е потопена тръскаме вътре, за да излезне въздуха около 10 сек интензивно под лака и вадим на картончето да се изтича и да дръпне лака за около 30 минути. и така около 5 пъти (ако имате повече време може и повече пъти да топите и да чакате). последното съхнене го изчакайте по-дълго, тъй като ще сваляте банда и ако не е дръпнал лака добре ще се олюпи малка част. развивайте внимателно.
при мен леко се подкожуши и се наложи с малка четчица да лакирам там, където се навдигна леко, за да запечатам.

при мен искряха минимално и сега нямам проблеми. ако има вътрешен пробив на бобината май оправия няма :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 07 Май 2008, 15:04

Ама това искрене от къде бе хора.... :shock: :shock: :shock: Такова нещо небях виждал... Иначе на мене ми прехвърчаше искра от лулите ама щото наливаше от капака масло вътре....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 07 Май 2008, 15:22

ма как откъде, я си представи, че тоя преди теб е сменял свещи един път на 150,000км :D а ся познай тая бобина дали няма да избие ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Шумен/В.Преслав
Пол: Мъж
Кара: e34
Мечтае да кара: BMWта
Детайли за колата: хубавелка

Мнение от crazy_d » 07 Май 2008, 21:34

:bowdown: Страшно описание си направил.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 07 Май 2008, 22:52

същата процедура съм я правил и аз ;)
и при мен се получи :)
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 07 Май 2008, 22:54

Ма Иво, това са скапани лули ... Аз ги смених с нови и колата заспа бе , защо така при теб ?


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 13 Май 2008, 13:04

ами при мен всичко се оправи, бех сменил свещите с нови, лулите видимо са на няма и 2000км, явно пробива е бил стар.
сега всичко е ОК :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 04 Ное 2008, 19:09

възможно ли е да не излизат искри при бобините, а всъщност някоя да не работи коректно?
свещи и лули са сменени, маркучите за въздух са здрави, на диагностика не показва проблеми, а при рязко подаване на газ понякога гърми в смукателите :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 05 Ное 2008, 1:18

Колега това "гърмене" може да е от доста неща-многократно е коментирано. Колата на газ ли е-ако да, възможните причини нарастват драстично...

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook