прекъсване на първи цилиндър
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- polipetio
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 25.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: E 38
- Детайли за колата: 728iA
прекъсване на първи цилиндър
колата е Е34-1990г-520-бензин-новия мотор .Свещите са нови-дюзите почистени-бобината е сменена.има компресия обаче прекъсва и то само на първи цилиндър
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Разменете бубините и вижте дали има промяна в прекъсването, ако няма и пак е на първи, проверете връзките за сигнала до бубината
- polipetio
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 25.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: E 38
- Детайли за колата: 728iA
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Ами казах ти, ако не се променя и въпреки сменена бубина пак проблема е на същия цилиндър проверете сигнала към бубината
- polipetio
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 25.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: E 38
- Детайли за колата: 728iA
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
а ти сигурен ли си ,че е новия мотор.......че днеска идва един момък и вика:ше ми видиш ли вануса
..а кат двигна капака,тя няма
иначе я кара от една година 




С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
да ние ти е казал за АНУСА пък ти да си му отварял капакаЯвор написа:а ти сигурен ли си ,че е новия мотор.......че днеска идва един момък и вика:ше ми видиш ли вануса..а кат двигна капака,тя няма
иначе я кара от една година




- polipetio
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 25.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: E 38
- Детайли за колата: 728iA
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Penchev написа:Колега, как разбра със сигурност ,че е първия цилиндър прекъсващия ?
Георги Пенчев
И на мен това ми е любопитно. Освен чрез диагностика не знам как си определил че е точно първи цилиндър. Има и един друг момент - датчика на разпределителния вал, този за определяне на ГМТ, или този на коляновия вал да е заминал. Ако единия от двата подава грешен сигнал има такова прекъсване.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
rado_rf написа:Penchev написа:Колега, как разбра със сигурност ,че е първия цилиндър прекъсващия ?
Георги Пенчев
И на мен това ми е любопитно. Освен чрез диагностика не знам как си определил че е точно първи цилиндър. Има и един друг момент - датчика на разпределителния вал, този за определяне на ГМТ, или този на коляновия вал да е заминал. Ако единия от двата подава грешен сигнал има такова прекъсване.
Например като махнеш информацията на първа бубина така е разбрал

Датчика на коляновия вал ако е заминал няма да пали

///peter написа:rado_rf написа:Penchev написа:Колега, как разбра със сигурност ,че е първия цилиндър прекъсващия ?
Георги Пенчев
И на мен това ми е любопитно. Освен чрез диагностика не знам как си определил че е точно първи цилиндър. Има и един друг момент - датчика на разпределителния вал, този за определяне на ГМТ, или този на коляновия вал да е заминал. Ако единия от двата подава грешен сигнал има такова прекъсване.
Например като махнеш информацията на първа бубина така е разбрал![]()
Датчика на коляновия вал ако е заминал няма да пали
Ти определено четеш отгоре отгоре.



Мисля, че има разлика вежду грешен сигнал и неработещ датчик. Аре питай ме откъде знам.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Пеца, аз лично съм виждал 6 цилиндров мотор с много леки вибрации и после се оказа ,че не е работила свеща там изобщо, но почти не се долавяха признаци за такъв фал
За това попитах ...
Аз когато сменях лулите на бобините ,имах под ръка и нова бобина дори и я разхождах по всички цилиндри и пак не долавях разлика
А 3 лули бяха нацепени - то не бяха комбинации, то не бяха шпагати
4 цилиндров мотор е много лесен за такова диагностициране
Георги Пенчев

Аз когато сменях лулите на бобините ,имах под ръка и нова бобина дори и я разхождах по всички цилиндри и пак не долавях разлика


4 цилиндров мотор е много лесен за такова диагностициране
Георги Пенчев
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Жоре аз отговорих на черната лимузина
Тук не става въпрос за трептене а за липса на един цилиндър
ма колегата никво инфо не дава

Тук не става въпрос за трептене а за липса на един цилиндър

21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани