Колеги, много, ама много започна да ми писва!!!
Модератор: Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Колеги, много, ама много започна да ми писва!!!
Каква ми е мисълта - 80% от хората тук се оплакват, 10% се хвалят , което съвсем не е лошо, 10% спамят, като моя милост
Пример - регистрира се поредния потребител и почва с хвалбите. На първо място какъв фен е на марката от малък, как е сънувал заветната марка, как вместо да нагъва банички е спестявал за кола и бла-бла. После задължително се продължава с - бе, нещо тропа под гъза ми, като натисна спирачката и много ми се клати лоста, шо мига тва копче, ща свети тая уамба и блаааа-блаааа.
Е, това не се отнася само за новорегистрирани. Стари колеги също пускат теми свързани с дискутирани вече проблеми.
Лошо няма.
Защото винаги може да де окаже, че решението на проблема е съвсем различно от това в предишните дискусии. Никога не съм бил против когато за едно и също нещо се пускат различни по заглавие, но еднакви по същество теми. Дискусиите са ми до болка познати. Това не ми пречи да ги чета с интерес.
ОБАЧЕ. Когато някои, да не кажа повечето, потребители си решат проблема той пише във форума - готово, опраих го, заключвайте.
И кво?
Каква е била причината, как е бил решен проблема, какви части, от къде са закупени, каква марка, на каква цена? Бееее, аре ся, няма значение. Щото ми писна от потайни мрънкачи. Мрънка, плаче, опява и като си реши проблема - фиуууу дим да го няма. Не казва, трайка си. После обаче го засичам въпросния как дава ценни съвети по същия проблем.
Затова имам една голяма молба към всички съфорумци - когато имате проблем споделен във форума, пишете как е бил решен, как сте го открили, какво сте направили, отишли сте в сервиз или пък сами в гаража, откъде сте купили резервните части, на каква цена. Разберете, че по този начин ще бъдете единствено от полза на останалите.
От голяма полза.
Благодаря за разбирането.
Р. Радев

Пример - регистрира се поредния потребител и почва с хвалбите. На първо място какъв фен е на марката от малък, как е сънувал заветната марка, как вместо да нагъва банички е спестявал за кола и бла-бла. После задължително се продължава с - бе, нещо тропа под гъза ми, като натисна спирачката и много ми се клати лоста, шо мига тва копче, ща свети тая уамба и блаааа-блаааа.
Е, това не се отнася само за новорегистрирани. Стари колеги също пускат теми свързани с дискутирани вече проблеми.
Лошо няма.
Защото винаги може да де окаже, че решението на проблема е съвсем различно от това в предишните дискусии. Никога не съм бил против когато за едно и също нещо се пускат различни по заглавие, но еднакви по същество теми. Дискусиите са ми до болка познати. Това не ми пречи да ги чета с интерес.
ОБАЧЕ. Когато някои, да не кажа повечето, потребители си решат проблема той пише във форума - готово, опраих го, заключвайте.
И кво?
Каква е била причината, как е бил решен проблема, какви части, от къде са закупени, каква марка, на каква цена? Бееее, аре ся, няма значение. Щото ми писна от потайни мрънкачи. Мрънка, плаче, опява и като си реши проблема - фиуууу дим да го няма. Не казва, трайка си. После обаче го засичам въпросния как дава ценни съвети по същия проблем.
Затова имам една голяма молба към всички съфорумци - когато имате проблем споделен във форума, пишете как е бил решен, как сте го открили, какво сте направили, отишли сте в сервиз или пък сами в гаража, откъде сте купили резервните части, на каква цена. Разберете, че по този начин ще бъдете единствено от полза на останалите.
От голяма полза.
Благодаря за разбирането.
Р. Радев
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Само така. Аз съм за. Огледай мои теми с разните му там проблеми които съм имал. Даже съм давал адреса и телефона на майстора. За темата ми с хидравликата и кормилната кутия говоря, за хидр. масло също. Ако някъде съм пропуснал нещо да опиша моля поправете ме и ще се върна да оправя нещата.
Добре е, че някой се сети да направи този призив.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- piNky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 8.12.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: F10 530 xDrive '13
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Твърдо ЗА!!!
2-3 проблема съм си решил и накрая на темата съм писал как и с колко средства
И другата молба,Радето пропусна да спомене - ползвайте търсачката по честичко ....
Почти всичко по колите ни е обсъдено, просто човек трябва да се разрови.Ако не друго - поне ще щадим Жорката Пенчев - накрая ще му писне и ще ядем сопата
Благодаря за разбирането
2-3 проблема съм си решил и накрая на темата съм писал как и с колко средства
И другата молба,Радето пропусна да спомене - ползвайте търсачката по честичко ....
Почти всичко по колите ни е обсъдено, просто човек трябва да се разрови.Ако не друго - поне ще щадим Жорката Пенчев - накрая ще му писне и ще ядем сопата
Благодаря за разбирането

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Не само тук е така, във всички форуми е така, имам еди какъв си проблем, мине не мине седмица оправих го, как става това нещо, сам ли го оправи, хелп от форума ли или някой извънземен, я да дойде някой да ми смени буретата, тампончета и амортисьори отзад, Да ама не става, иска парички и то много. За първи и последен път бях на майстор за смяна на гарнитура на главата на изгнилия ми голф, от тогава сам, те голф клуба едни писачи тогава, това беше преди 10 год. Айде да не спамя темата, 

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
колега ,не се оттегчавай ---аз лично не смея да споделям опит ,защото имам респект от знаещите тука и гледам да не кажа някоя глупост въпреки , че мисля, знам доста но далеч, далеч не всичко. Но съм сигурен ,че мнението на знаещите е много ценно за хората които имат проблем с колите си . Вярвайте ми , че на няколко човека от форума им завиждам и се възхищавам на начина по, който обясняват и на знанията ,които имат .Сигурен съм ,че и с други участници във форума е така.
за знаещите , можещите и обясняващите



- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Stanchev написа:аз пък спрях да пиша, просто няма смисъл едно и също
Дааааа!
Някой си мислят, че тая търсачка е за красота там!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
....лоста ми се клати кат мека п***а .... 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Подигравайте се на незнаещите вие ,подигравайте се ,това с меката пишка е мое дело..ма за сметка на това си пиша какво съм направил и какво се е получило..а и точно така си се клатеше,я сподели колега за тва с 18 годишното лекарсвто че ми е интересно..
Незнам ама на мен 23 годишно по ше ми отива.. 


- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Здравейте,
Всичко което си написъл е много хубаво.
Може би заради тази причина, която си опистъл, форумите на БМВ са най-пълните. Имат най-много информация за различните моделите, както й техническо описние, сервизни документации, обслужване и много други характерни болежки за колите карани от нас.
За което съм Ви много благодарен.
Да не забравяме че караме щайги на по 15 години, не са първа младост. Нормално е да си пишем за проблеми.
Това че колата ми доставя такава радост, като се кача в нея е друго, не може да се опише в някоя тема. Не мога да го обяснявам на голфър, не мога да го обясна и на вас, вия го знаете
Колко то и дълаг, тежък и изпълнен с напрежение ден да съм имал е достатачно да се кача в моята печка. След това да взема два три завоя, така както аз си знам и да пусня димката (все пак съм дизел) на някойя права, за да ми върне усмивката на лицето.
Поздрави,
Ал. георгиев
Всичко което си написъл е много хубаво.
Може би заради тази причина, която си опистъл, форумите на БМВ са най-пълните. Имат най-много информация за различните моделите, както й техническо описние, сервизни документации, обслужване и много други характерни болежки за колите карани от нас.
За което съм Ви много благодарен.
Да не забравяме че караме щайги на по 15 години, не са първа младост. Нормално е да си пишем за проблеми.
Това че колата ми доставя такава радост, като се кача в нея е друго, не може да се опише в някоя тема. Не мога да го обяснявам на голфър, не мога да го обясна и на вас, вия го знаете

Колко то и дълаг, тежък и изпълнен с напрежение ден да съм имал е достатачно да се кача в моята печка. След това да взема два три завоя, така както аз си знам и да пусня димката (все пак съм дизел) на някойя права, за да ми върне усмивката на лицето.
Поздрави,
Ал. георгиев
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани