Въпрос към DINOZAB,WENZY,IVAN.,ZVETIKO и др. TDS-джий;)
Модератор: Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
Въпрос към DINOZAB,WENZY,IVAN.,ZVETIKO и др. TDS-джий;)
Такааааа ,значи на жена ми на колата и протече ГНП-то ,и след като всички майстори ме оставят за след нова година ,днес реших да сваля колекторите да видя за какво иде реч.....
Та скапаната помпа доста сериозно прикапва(все още) въпроса ми е към дизелджиите който гледам ,че доста разбират дали могат да ми обяснят как се извършва цялата интервенция по подмяната на гарнитурата на
помпата ,която тече не от плочката която е най от горе ,а от втората (централна снадка ) която съм отбелязал с червено на снимката ....
а и да попитам къде се продава ремонтния комплект ,и кои други гарнитури от комплекта мога да сменя сам при положение ,че така и така съм я свалил.
имам някакви технически умения
Благодаря ви предварително!!!
Та скапаната помпа доста сериозно прикапва(все още) въпроса ми е към дизелджиите който гледам ,че доста разбират дали могат да ми обяснят как се извършва цялата интервенция по подмяната на гарнитурата на
помпата ,която тече не от плочката която е най от горе ,а от втората (централна снадка ) която съм отбелязал с червено на снимката ....
а и да попитам къде се продава ремонтния комплект ,и кои други гарнитури от комплекта мога да сменя сам при положение ,че така и така съм я свалил.
имам някакви технически умения
Благодаря ви предварително!!!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Ремонт на ГНП
След това трябва да регулираш плочката:
Регулиране на ГНП на 525 tds.
Гарнитурата ще я намериш в някой магазин на Бош-да кажем на Хладилника или в Дару.УСПЕХ!
След това трябва да регулираш плочката:
Регулиране на ГНП на 525 tds.
Гарнитурата ще я намериш в някой магазин на Бош-да кажем на Хладилника или в Дару.УСПЕХ!
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
zvetiko написа:Ремонт на ГНП
След това трябва да регулираш плочката:
Регулиране на ГНП на 525 tds.
Гарнитурата ще я намериш в някой магазин на Бош-да кажем на Хладилника или в Дару.УСПЕХ!
мерси колега ще стане ли цялата работа без да свалям помпата на място ?
И до колкото разбирам точно от тази част зависи центровката на мотора или от по горния капак
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
shnitzera написа:zvetiko написа:Ремонт на ГНП
След това трябва да регулираш плочката:
Регулиране на ГНП на 525 tds.
Гарнитурата ще я намериш в някой магазин на Бош-да кажем на Хладилника или в Дару.УСПЕХ!
мерси колега ще стане ли цялата работа без да свалям помпата на място ?
И до колкото разбирам точно от тази част зависи центровката на мотора или от по горния капак
Помпата изобщо не я пипаш, не е нужно да махаш и колектора, но се работи по-трудно-отвърташ само винтовете,които съм посочил в темата за регулиране,сменяш гарнитурата и регулираш по описаната методика.
А с тази част ,която си посочил се регулира количеството гориво ,което се подава ,от долу има палец ,който влиза в една шайба с дупка и я движи.Е тази шайба определя каква част от горивото да отиде в дюзите и каква да се върне обратно в резервоара.
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
zvetiko написа:shnitzera написа:zvetiko написа:Ремонт на ГНП
След това трябва да регулираш плочката:
Регулиране на ГНП на 525 tds.
Гарнитурата ще я намериш в някой магазин на Бош-да кажем на Хладилника или в Дару.УСПЕХ!
мерси колега ще стане ли цялата работа без да свалям помпата на място ?
И до колкото разбирам точно от тази част зависи центровката на мотора или от по горния капак
Помпата изобщо не я пипаш, не е нужно да махаш и колектора, но се работи по-трудно-отвърташ само винтовете,които съм посочил в темата за регулиране,сменяш гарнитурата и регулираш по описаната методика.
А с тази част ,която си посочил се регулира количеството гориво ,което се подава ,от долу има палец ,който влиза в една шайба с дупка и я движи.Е тази шайба определя каква част от горивото да отиде в дюзите и каква да се върне обратно в резервоара.
дали нямаш някоя свободна минута утре .....само за кураж и някой съвет

П.П. къде трябва да внимавам
също така забелязах ,че и прозрачния маркуч от филтара към помпата се е удървил и се е спукал от към помпата ,та пак с такъв ли трябва да го заменя или става и с обикновен гумен
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Трябва да внимаваш ако преди да си свалил плочката не си белязал точно й място.Когато слагаш плочката гледай всичко да е напаснато както трябва после я дърпаш назад - към фаровете (колата няма дори да запали) и стъпка по стъпка (съвсем леко) напред,докато ти хареса как работи двигателя.
Ако почне да пуши черно (сместа е станала прекалено богата)- връщаш по малко назад
Не се притеснявай ако леко ти претриса колата,когато ти е свален колектора - това е обичайно.Като сложиш колектора,щракне датчика и сложин маркуча на МАП-а всико ще си е ОК
Приятна работа
Ако почне да пуши черно (сместа е станала прекалено богата)- връщаш по малко назад
Не се притеснявай ако леко ти претриса колата,когато ти е свален колектора - това е обичайно.Като сложиш колектора,щракне датчика и сложин маркуча на МАП-а всико ще си е ОК
Приятна работа

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
също така забелязах ,че и прозрачния маркуч от филтара към помпата се е удървил и се е спукал от към помпата ,та пак с такъв ли трябва да го заменя или става и с обикновен гумен
Той по принцип си е удървен.

И не се притеснявай-просто прочети всичко внимателно и го направи едно към едно.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Отиваш в магазина и казваш " 8мм,прозрачен,силиконов маркуч ....... нафта ще минава през него" и си готов
Някъде около 2 лв е метъра.
Вземи си и две скобички 8-12мм (стотинки някакви)
Трябват ти 15 мин и си готов

Някъде около 2 лв е метъра.
Вземи си и две скобички 8-12мм (стотинки някакви)
Трябват ти 15 мин и си готов

- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
благодаря ви за светкавичната намеса момчета ,утре ще става каквото ще става
значи аз помпата още не съм я свалил ....да разбирам ли ,че ако я бележа и после си я сложа на мястото няма да има проблем ?
трябва ли да се обезвъздушава с-мата след това и ако да как ?

трябва ли да се обезвъздушава с-мата след това и ако да как ?
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
shnitzera написа:благодаря ви за светкавичната намеса момчета ,утре ще става каквото ще ставазначи аз помпата още не съм я свалил ....да разбирам ли ,че ако я бележа и после си я сложа на мястото няма да има проблем ?
трябва ли да се обезвъздушава с-мата след това и ако да как ?
Ами като сменяш маркуча ако искаш може малко да развиеш щуцера на ГНП,там където влиза нафтата - просто да избяга въздуха и стягаш.
Като бележиш положението на плочката - като я поставаш ще си максимално близо до положението,на което е била преди да я разбуташ
- ако я бутнеш много към купето ще стане много спортна -
- ако е много към фаровете ще трябва пак да я регулираш,защото жена ти ще ти мрънка,че не върви колата и така затова си бележи да знаеш
- а ако я набуташ в краино положение към купето става лошо - докато я изгасиш и може да стане някоя поразия
Аз моята я обезвъздуших като си я докарах на вървеж,разхлабих малко за да текне нафта и стегнах

Успех утре

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Така ,че белега ти е само ориентир-хода на регулировката е много малък и не можеш да го хванеш точно с белязване.
П.П. Жена ти да не кара едно комби в Иван Вазов
П.П. Жена ти да не кара едно комби в Иван Вазов

- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
zvetiko написа:Така ,че белега ти е само ориентир-хода на регулировката е много малък и не можеш да го хванеш точно с белязване.
П.П. Жена ти да не кара едно комби в Иван Вазов
а после мога да ида стигна до супер дизел поне нали

ми от красна поляна съм но май от там минава за работа
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
shnitzera написа:zvetiko написа:Така ,че белега ти е само ориентир-хода на регулировката е много малък и не можеш да го хванеш точно с белязване.
П.П. Жена ти да не кара едно комби в Иван Вазов
а после мога да ида стигна до супер дизел поне нали![]()
ми от красна поляна съм но май от там минава за работа
Супердизел няма да ти е необходим.Само пипай внимателно

- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани