Проблеми с М20Б20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Проблеми с М20Б20

Мнение от ///peter » 08 Дек 2007, 21:08

Здравейте колеги,
имам малки затруднения с един М20Б20, проблема е следния:
колата губи вода и в системата постоянно има въздух.
Странното, е че колата пушляви малко конденз, губи стабилно вода, но пък маркучите не надува, даже на работна температура маркуча след термостата мога да го стисна до край....
Когато отвия пробката на радиатора или термостата вие като чайник, и изведнъж спира, но вода не теква от там..
Двата маркуча след клапите са врели (с лазера измерихме 100+ градуса на цилиндърчетата) третия идващ от блока е студен и съответно парно няма.
Някакви идей? :D
Дали е от глава, от гарнитура или пък изпарителя?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 08 Дек 2007, 21:47

брит4ет да не те4е парното вътре в купето аз сега имам сащия проблем но от раширителния съд не от там дето се налива а от кам дат4ика посаветваха ме нещо много тунко за проба сутрин като е студена палиш за 5 10 мин и гасиш там кадето те4е шее мазни4ко от антифриза още преди да е загрела за да не изпари пробваи а за марку4ите ако прави зелено знаеш ве4е
ИзображениеИзображение
Изображение

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Re: Проблеми с М20Б20

Мнение от sachs » 08 Дек 2007, 22:06

///peter написа:Здравейте колеги,
имам малки затруднения с един М20Б20, проблема е следния:
колата губи вода и в системата постоянно има въздух.
Странното, е че колата пушляви малко конденз, губи стабилно вода, но пък маркучите не надува, даже на работна температура маркуча след термостата мога да го стисна до край....
Когато отвия пробката на радиатора или термостата вие като чайник, и изведнъж спира, но вода не теква от там..
Двата маркуча след клапите са врели (с лазера измерихме 100+ градуса на цилиндърчетата) третия идващ от блока е студен и съответно парно няма.
Някакви идей? :D
Дали е от глава, от гарнитура или пък изпарителя?

ела да ти мерна за газове в охладителната система и ше разбереме дали е глава или не ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 08 Дек 2007, 22:10

Sachs мернах я с колбата, но не оцвети жълто
Последна промяна ///peter на 08 Дек 2007, 22:11, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 08 Дек 2007, 22:10

dizelboy написа:брит4ет да не те4е парното вътре в купето аз сега имам сащия проблем но от раширителния съд не от там дето се налива а от кам дат4ика посаветваха ме нещо много тунко за проба сутрин като е студена палиш за 5 10 мин и гасиш там кадето те4е шее мазни4ко от антифриза още преди да е загрела за да не изпари пробваи а за марку4ите ако прави зелено знаеш ве4е


Лошото е че за 15мин работа ми изгуби околу литър.... :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 08 Дек 2007, 22:35

виж маслото сутрин кво е :idea:
аз мисля че и е спукана главата под разпределителния вал :idea:
така не надува но се губи вода
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 08 Дек 2007, 22:36

Няма боза :)

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 08 Дек 2007, 23:34

Пете-може и да си нацъвкал кратуната---ама щото съм мошенник не мога да ти дам ъкъл-нека умните ти дадът :confused: :confused: :confused: а пък после аз ще ти дам-приятелю :!: :!: :!:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 09 Дек 2007, 0:17

bmwfena написа:Пете-може и да си нацъвкал кратуната---ама щото съм мошенник не мога да ти дам ъкъл-нека умните ти дадът :confused: :confused: :confused: а пък после аз ще ти дам-приятелю :!: :!: :!:


закараи го при твоя приятел в караджалово
тои ще му каже наи добре :mhihi: :mhihi:
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 09 Дек 2007, 0:19

stambo_81dg написа:
bmwfena написа:Пете-може и да си нацъвкал кратуната---ама щото съм мошенник не мога да ти дам ъкъл-нека умните ти дадът :confused: :confused: :confused: а пък после аз ще ти дам-приятелю :!: :!: :!:


закараи го при твоя приятел в караджалово
тои ще му каже наи добре :mhihi: :mhihi:
минаистина ми е приятел--цял живот ми прави колите :!: :!: :!: пък чевас ви ебе --ами супер-ще му кажа даже ще го почерпя--да ми е жив и здрав---още 100 години :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 09 Дек 2007, 9:29

Фенче, странното е че не е като от глава, ако беше глава ще надува и/или поне щеше да има боза, а то няма :!:

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 09 Дек 2007, 9:42

а пробва ли да смениш термостата бе приятелче?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 09 Дек 2007, 9:47

sachs, да сменен е с чисто нов

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 09 Дек 2007, 9:53

///peter написа:sachs, да сменен е с чисто нов

запушен радиятор?
водна помпа?(малко вероятно при м20)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 09 Дек 2007, 9:55

Не мога да повярвам-съмнения за пукната глава на М50. :shock: Вие не знаете ли ,че тези двигатели са вечни и неразрушими. :mhihi:

За да ти губи литър трябва да имаш егати белият пушек-виж какво излиза от ауспуха.

Адаш ,поразгледай радиатора на парното ;)

Ако не ти се занимава да ровиш и разглобяваш ,елеминирай радиатора на парното и виж какво ще стане-извади маркучите от клапаните и третият маркуч от радиатора и ги съедини по нов начин-ще трябва да поразсъждаваш кое къде да включиш около 5 мин. ;) Бях го правил този номер на предишната кола с PVC тръба (от всеки железарски магазин)-накрая разбрах ,че загубата на вода е естественно от шибаната газова ,уредба :mhihi:-диваците не закрепили както трябва маркучите на изпарителя,единият паднал върху изспускателният колектор и се напукал само отдолу и каквото тече се изпарява веднага и нищо не се забелязва.И като се ядосах и си взех дизел-от тогава всичко е тихо и спокойно. :mhihi:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook