За един счупен БОШ
Модератор: Технически модератори
			11 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- Wenzy
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
За един счупен БОШ
Колеги някой да си е патил?Влизам в колата въртя ключа отиде до 1-ва степен и прещрака и нито напред,нито назад.Изкарах ключа обаче боша строшен и нямам идея как да го свяля.Махнал съм волана,пластмасите и буксата на боша - обаче самия него незнам как да сваля.Предполагам пружинката вътре се е счупила   ако някой,компетентен по въпроса,може да ми помогне със снимков материал или поне съвет ще съм много благодарен.
  ако някой,компетентен по въпроса,може да ми помогне със снимков материал или поне съвет ще съм много благодарен.
			
		 ако някой,компетентен по въпроса,може да ми помогне със снимков материал или поне съвет ще съм много благодарен.
  ако някой,компетентен по въпроса,може да ми помогне със снимков материал или поне съвет ще съм много благодарен.- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
има един много смотан болт наи отгоре и няма главан и е малко скрит
немоа си спомня как го развивах ама маи с секача беше
			
		немоа си спомня как го развивах ама маи с секача беше

- Wenzy
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Точна за това става вапрос - накратко така го зовем   .Благодаря ти мн.Значи какво с ключа въртя на 60 градуса и целия цилиндър излиза?Запознат ли си с ремонтите?
 .Благодаря ти мн.Значи какво с ключа въртя на 60 градуса и целия цилиндър излиза?Запознат ли си с ремонтите?
			
		 .Благодаря ти мн.Значи какво с ключа въртя на 60 градуса и целия цилиндър излиза?Запознат ли си с ремонтите?
 .Благодаря ти мн.Значи какво с ключа въртя на 60 градуса и целия цилиндър излиза?Запознат ли си с ремонтите?Wenzy написа:.... Значи какво с ключа въртя на 60 градуса и целия цилиндър излиза? ...
Да и като го завъртиш в тази позиция, в отвора посочен със стрелка вкарваш стоманизирана тел (за да не се огъва) с подходящ диаметър, натискаш пружината, която задържа патрона в цилиндъра и го издърпваш.
Предполагам, че пластинките и/или пружинките на секрета са се скапали и най добре да отидеш ключар да ти ги нареди по ключа.
- Wenzy
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
И аз така предполагам даже съм убеден,защото явно точно тези пластинки ми пречат да завъртя на "запалване"   .Утре цял ден на работа ама като се освободя и ще я измисля.Благодаря ти мн.
 .Утре цял ден на работа ама като се освободя и ще я измисля.Благодаря ти мн.
Понеделник ще пиша какво е станало
			
		 .Утре цял ден на работа ама като се освободя и ще я измисля.Благодаря ти мн.
 .Утре цял ден на работа ама като се освободя и ще я измисля.Благодаря ти мн.
Понеделник ще пиша какво е станало
- Wenzy
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
tsb_bg извинявай можеш ли да ми дадеш линк там откадето си изкарал снимката и евентуално ако има схема.Имам усложнения за да го изкарам трябва да завъртя ключа на "старт" а аз едва го докарвам до "контакт"
Ако има схема да видя,че да знам ако го изпера с чука какво точно може да му се случи и дали няма много да ме заболи джоба
			
		Ако има схема да видя,че да знам ако го изпера с чука какво точно може да му се случи и дали няма много да ме заболи джоба

- dizelboy
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
зна4и 4есто срещан проблем аз си мислех 4е даже некои я е натегал да я гепи моита ама нъц има в самия патроник една пишка прили4а на игли4ка която я бутя някаква малка прижинка с времето тва нещо се 4упи и и запецва далаверата като валиш клю4алката занесия на клю4ари те знаят за кво и де ре4 кам 30 кинта ми зеха и си4ко е ок махнаха тая щуротия като ги питах за квое тука и те викат ебали му маиката като никвароля не ограе само мизерии прави
			


Wenzy написа:tsb_bg извинявай можеш ли да ми дадеш линк там откадето си изкарал снимката и евентуално ако има схема.Имам усложнения за да го изкарам трябва да завъртя ключа на "старт" а аз едва го докарвам до "контакт"
Ако има схема да видя,че да знам ако го изпера с чука какво точно може да му се случи и дали няма много да ме заболи джоба
Картинката е сканирана от книга, няма нищо допълнително
Грешката ти е, че ти въртиш на "контакт" а под снимката е написано "60 градуса до позиция radio" т.е. първата позиция при която работи само радиото и аксесоарите.
Пъхаш телта в отвора отбелязан със стрелка и ако е необходимо леко с нагаждане завърташ патрона докато влезе надолу и освободи пружината на патрона.
- Wenzy
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Супер късмет днес-отивам при един ключар извади ми патрона,и аз тъкмо се вайкам каде да търся нов БОШ (беше ми счупена оста на две   ) и тоя ми вика "я чакай малко тука имам един обаче е без патрон" и аз ми викам "ти си моя човек,колко?" и така за 15 кинта всичко е 6.
 ) и тоя ми вика "я чакай малко тука имам един обаче е без патрон" и аз ми викам "ти си моя човек,колко?" и така за 15 кинта всичко е 6.
Вярно до преди 5 мин съм си играл с ония болт без резбата ама за толкова пари.
Дизелчо,тая пружинка дето уж нищо не прави ти заключва волана и въобще неискам да споменавам каква мизерия може да ти направи.
Други възможни проблеми освен пружинката - оста да се счупи,буксата (която дава контакт) също се чупи цялата или едното й ухо или самия патрон да се прецака.
Не пожелавам на никого да му се случва че е голяма ебня.
Благодаря на всички за компетентните мнения (и за не чак толкова компетентните ).
 ).
			
		 ) и тоя ми вика "я чакай малко тука имам един обаче е без патрон" и аз ми викам "ти си моя човек,колко?" и така за 15 кинта всичко е 6.
 ) и тоя ми вика "я чакай малко тука имам един обаче е без патрон" и аз ми викам "ти си моя човек,колко?" и така за 15 кинта всичко е 6.
Вярно до преди 5 мин съм си играл с ония болт без резбата ама за толкова пари.
Дизелчо,тая пружинка дето уж нищо не прави ти заключва волана и въобще неискам да споменавам каква мизерия може да ти направи.
Други възможни проблеми освен пружинката - оста да се счупи,буксата (която дава контакт) също се чупи цялата или едното й ухо или самия патрон да се прецака.
Не пожелавам на никого да му се случва че е голяма ебня.
Благодаря на всички за компетентните мнения (и за не чак толкова компетентните
 ).
 ).
			11 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	



 
