За един счупен БОШ
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
За един счупен БОШ
Колеги някой да си е патил?Влизам в колата въртя ключа отиде до 1-ва степен и прещрака и нито напред,нито назад.Изкарах ключа обаче боша строшен и нямам идея как да го свяля.Махнал съм волана,пластмасите и буксата на боша - обаче самия него незнам как да сваля.Предполагам пружинката вътре се е счупила
ако някой,компетентен по въпроса,може да ми помогне със снимков материал или поне съвет ще съм много благодарен.

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
има един много смотан болт наи отгоре и няма главан и е малко скрит
немоа си спомня как го развивах ама маи с секача беше
немоа си спомня как го развивах ама маи с секача беше

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Точна за това става вапрос - накратко така го зовем
.Благодаря ти мн.Значи какво с ключа въртя на 60 градуса и целия цилиндър излиза?Запознат ли си с ремонтите?

Wenzy написа:.... Значи какво с ключа въртя на 60 градуса и целия цилиндър излиза? ...
Да и като го завъртиш в тази позиция, в отвора посочен със стрелка вкарваш стоманизирана тел (за да не се огъва) с подходящ диаметър, натискаш пружината, която задържа патрона в цилиндъра и го издърпваш.
Предполагам, че пластинките и/или пружинките на секрета са се скапали и най добре да отидеш ключар да ти ги нареди по ключа.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
И аз така предполагам даже съм убеден,защото явно точно тези пластинки ми пречат да завъртя на "запалване"
.Утре цял ден на работа ама като се освободя и ще я измисля.Благодаря ти мн.
Понеделник ще пиша какво е станало

Понеделник ще пиша какво е станало
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
tsb_bg извинявай можеш ли да ми дадеш линк там откадето си изкарал снимката и евентуално ако има схема.Имам усложнения за да го изкарам трябва да завъртя ключа на "старт" а аз едва го докарвам до "контакт"
Ако има схема да видя,че да знам ако го изпера с чука какво точно може да му се случи и дали няма много да ме заболи джоба
Ако има схема да видя,че да знам ако го изпера с чука какво точно може да му се случи и дали няма много да ме заболи джоба

- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
зна4и 4есто срещан проблем аз си мислех 4е даже некои я е натегал да я гепи моита ама нъц има в самия патроник една пишка прили4а на игли4ка която я бутя някаква малка прижинка с времето тва нещо се 4упи и и запецва далаверата като валиш клю4алката занесия на клю4ари те знаят за кво и де ре4 кам 30 кинта ми зеха и си4ко е ок махнаха тая щуротия като ги питах за квое тука и те викат ебали му маиката като никвароля не ограе само мизерии прави



Wenzy написа:tsb_bg извинявай можеш ли да ми дадеш линк там откадето си изкарал снимката и евентуално ако има схема.Имам усложнения за да го изкарам трябва да завъртя ключа на "старт" а аз едва го докарвам до "контакт"
Ако има схема да видя,че да знам ако го изпера с чука какво точно може да му се случи и дали няма много да ме заболи джоба
Картинката е сканирана от книга, няма нищо допълнително
Грешката ти е, че ти въртиш на "контакт" а под снимката е написано "60 градуса до позиция radio" т.е. първата позиция при която работи само радиото и аксесоарите.
Пъхаш телта в отвора отбелязан със стрелка и ако е необходимо леко с нагаждане завърташ патрона докато влезе надолу и освободи пружината на патрона.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Супер късмет днес-отивам при един ключар извади ми патрона,и аз тъкмо се вайкам каде да търся нов БОШ (беше ми счупена оста на две
) и тоя ми вика "я чакай малко тука имам един обаче е без патрон" и аз ми викам "ти си моя човек,колко?" и така за 15 кинта всичко е 6.
Вярно до преди 5 мин съм си играл с ония болт без резбата ама за толкова пари.
Дизелчо,тая пружинка дето уж нищо не прави ти заключва волана и въобще неискам да споменавам каква мизерия може да ти направи.
Други възможни проблеми освен пружинката - оста да се счупи,буксата (която дава контакт) също се чупи цялата или едното й ухо или самия патрон да се прецака.
Не пожелавам на никого да му се случва че е голяма ебня.
Благодаря на всички за компетентните мнения (и за не чак толкова компетентните
).

Вярно до преди 5 мин съм си играл с ония болт без резбата ама за толкова пари.
Дизелчо,тая пружинка дето уж нищо не прави ти заключва волана и въобще неискам да споменавам каква мизерия може да ти направи.
Други възможни проблеми освен пружинката - оста да се счупи,буксата (която дава контакт) също се чупи цялата или едното й ухо или самия патрон да се прецака.
Не пожелавам на никого да му се случва че е голяма ебня.
Благодаря на всички за компетентните мнения (и за не чак толкова компетентните

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани