2.5tds пак проблем!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

2.5tds пак проблем!!!

Мнение от fatix » 06 Авг 2007, 10:56

Колеги както бях писал миналата седмица си закарах колата в Бош-Супер Дизел на Околовръстното понеже прекъсваше като работеше на място и до 2000об/мин едвам поемаше!Пипаха по помпата нещо колата спря да мени обороти върви перфектно,но тогава беше топла и нямах забележки,докато на другия ден сутринта я паля студена и като подам газ има едно прекъсване в продължение на 1-2мин и помислих че е свещ но не е наред са си но от ауспуха излиза много бял пушек в ниски обороти после преминава в синкав и накрая много черен като сажди!Това е като е студена,като загрее изпушва малко синкаво и после черно!Пипаха нещо по капака на помпата блъскаха с некво чукче и незнам кво и направиха колата изобщо не пушеше!!Сега даже като я изфорсирам на място оборотита като паднат до 1100 стрелката спира там и много бавно падат до 750!!!Каде да си закарам колата да я направят веднъж завинаги понеже тия едно правят за сметка на друго или в крайна сметка някой да ми каже как се центрова помпата да се пробвам сам...човек става луд от тия "майстори"!!! :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: 2.5tds пак проблем!!!

Мнение от stambo_81dg » 06 Авг 2007, 11:48

fatix написа:Колеги както бях писал миналата седмица си закарах колата в Бош-Супер Дизел на Околовръстното понеже прекъсваше като работеше на място и до 2000об/мин едвам поемаше!Пипаха по помпата нещо колата спря да мени обороти върви перфектно,но тогава беше топла и нямах забележки,докато на другия ден сутринта я паля студена и като подам газ има едно прекъсване в продължение на 1-2мин и помислих че е свещ но не е наред са си но от ауспуха излиза много бял пушек в ниски обороти после преминава в синкав и накрая много черен като сажди!Това е като е студена,като загрее изпушва малко синкаво и после черно!Пипаха нещо по капака на помпата блъскаха с некво чукче и незнам кво и направиха колата изобщо не пушеше!!Сега даже като я изфорсирам на място оборотита като паднат до 1100 стрелката спира там и много бавно падат до 750!!!Каде да си закарам колата да я направят веднъж завинаги понеже тия едно правят за сметка на друго или в крайна сметка някой да ми каже как се центрова помпата да се пробвам сам...човек става луд от тия "майстори"!!! :help:


обаче мноо яко ви дерат в софия
един агент с 524тд ми зели 1600лв в бош сервиз да муи праят помпата
:shock:
и му казах да проверим цедката на помпата в резервоара
и имаше един пръст мазут по нея и нещеше да пали
изчистихме я и запали кат пушка
ама са му зели 1600лв да му правят помпата :idea:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 22.06.2007

Мнение от Jorkata1 » 06 Авг 2007, 20:25

и аз го имам този проблем и си мисля че е точно нещо по резервоара.Ако ми казеш каква е точно процедурата ще сам ти благодарен,щото и мене ме дерят яко по тея сервизи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 07 Авг 2007, 15:46

Jorkata1 написа:и аз го имам този проблем и си мисля че е точно нещо по резервоара.Ако ми казеш каква е точно процедурата ще сам ти благодарен,щото и мене ме дерят яко по тея сервизи.
Отваряш багажника махаш стелката и отдолу ще видиш каде е капака за към резервоара. Отвива се с няколко винта отдолу има два маркуча единият за обратната нафта другият за тази дето отива към мотора. Отвиваш ги и гледай да ги запушиш с нещо че ... предполагам познаваш мириса на дизел :mhihi: :mhihi: После има една голяма пластмасова капачка, на винт е развиваш я и си в резервоара. Гледай да нямаш много гориво че ще трябва да бъркаш :mhihi: :mhihi: Вътре целият механизам с поплавъка помпата всичко се държи на две щипки отстрани. Натискаш ги едновременно и вадиш цялата карантия.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1283
Регистриран на: 6.06.2007
Местоположение: София

Резервоар

Мнение от bobi_maxo » 07 Авг 2007, 22:49

А, дали знаеш на комбито как става? По същият начин, или нещо по различно?


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: Резервоар

Мнение от dinozab » 08 Авг 2007, 8:00

bobi_maxo написа:А, дали знаеш на комбито как става? По същият начин, или нещо по различно?

Абсолютно по същият начин ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Резервоар

Мнение от slavianko » 08 Авг 2007, 11:49

dinozab написа:
bobi_maxo написа:А, дали знаеш на комбито как става? По същият начин, или нещо по различно?

Абсолютно по същият начин ;)
:yes: С таз разлика че на комбито ще ти е по удобно да бърникаш :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 6.03.2007

Мнение от cupofcoffee$ » 09 Авг 2007, 21:25

Баце, по темата:

Както си описал проблемацията:

1100% е електрониката на помпата, или това дето са го местили to the left, to the left.

Търси си друга плочка или цяла помпа, става и от ТД, и от ТДС.

И не се занимавай с глупости като допълнителна диагностика или да сменяш там некви простотии.

Ориентировъчна цена 2-ра ръчица - 250-300 левчета, ама и как намериш и не плащай преди да си пробвал.

Успех, баце.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 09 Авг 2007, 21:36

значи бъзикането на плочката на гнп-то е мноо пипкава работа
наи вероятно нищо и няма ама иска настроики плочката. :idea:
работата на двигателя е супер много 4уствителна от
преместването на плочката дори част от мм дават отражение
на тдс-а мноо кофтии се настроива щот пречат колекторите
трябва при леко разхлабени болтове да се почуква пло4ката
на ляво на дясно и нагоре и надолу
аз преди на 524-ката съм си играл сумати си време
докат я наглася така 4е двигателя да работи както трябва
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

Мнение от fatix » 10 Авг 2007, 22:23

Днес ходих на един майстор направи колата да пали топла и студена от четвърт оборот пушеците изчезнаха..сега изпушва малко черно при рязко подаване на газ и изчиства,но сега е по мудна от преди малко но се усеща разлика,но едното е за сметка на другото!!!!
Радвам се че излезе центровката наистина прецизна работа е!!!

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook