До колегите с по ниски Е34-ки

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

До колегите с по ниски Е34-ки

Мнение от slavianko » 11 Юни 2007, 13:47

Колеги днес смених окачването на моята със спортното. Сутринта я вкарах на повдигача без проблеми ама като трябваше да изляза с новото окачване и.... се почна филма. Знаех че ще е по ниско ама като я видях наживо и малко се замислих как ще я карам. Мерих и разтоянието от предната маска до асвалта 9см. Нашите легнали полицаи в Русе са гумени и ги пробвах, минава ама с клизма. Та ако има колеги с по ниски Е34-ки да споделят как е из другите градове с по ниско окачване. Щото мен ме съмнява че много трябва да се внимава. А и жената и тя кара понякога моята кола и.....
А иначе влязох тук в града в едно кръгово и направо голям кеф, все едно съм в Е30. :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: До колегите с по ниски Е34-ки

Мнение от ///peter » 11 Юни 2007, 14:10

slavianko написа:Колеги днес смених окачването на моята със спортното. Сутринта я вкарах на повдигача без проблеми ама като трябваше да изляза с новото окачване и.... се почна филма. Знаех че ще е по ниско ама като я видях наживо и малко се замислих как ще я карам. Мерих и разтоянието от предната маска до асвалта 9см. Нашите легнали полицаи в Русе са гумени и ги пробвах, минава ама с клизма. Та ако има колеги с по ниски Е34-ки да споделят как е из другите градове с по ниско окачване. Щото мен ме съмнява че много трябва да се внимава. А и жената и тя кара понякога моята кола и.....
А иначе влязох тук в града в едно кръгово и направо голям кеф, все едно съм в Е30. :mhihi: :mhihi:


Как можа??? Аз от пред имах неблагоразумието да сложа 205/50/15 и сега задирам почти навсякъде, а си представям как е при теб :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 11 Юни 2007, 14:13

Не че ти мисля злото ама щом и жена ти я кара може да се заредиш с няколко комплекта престилки за отпред (дано не ти се налага де) :mhihi: иначе съм карал 2 коли с ниско окачване в Русе едната беше Астра GSI и Вектра GT Хетчбек и двете са доста ниски (не са със сток окачване) и няма места където да опират,но единствения недостатък е адски твърдата возия и направо не бих си представил всеки ден да се друсам така

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 11 Юни 2007, 14:41

и то Е34 с твърда возия :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 11 Юни 2007, 14:45

Аз малко имам навика като взема кола и да я "окепазявам" по този начин. Ама какво да направя като искам да карам голяма кола и в същото време да усещам асвалта под краката си. Да ви кажа честно днес останах много доволен от това как се държи Е34-ката с такова окачване. Направо си проличава спортният дух. Иначе малко се поуспокоявам от това че повечето улици в Русе са почти перфектни в сравнение с други градове в нашата държава. А на жената днес и направих повече от час инструктаж, дано да ме е разбрала :mhihi: :mhihi: Тя иначе си кара доста добре бих казал перфектно има стаж като шофьор вече 7-8 години и над 100 000км ама ..... все забравя за бордюрите. Миналият месец пък бях в София по работа с моята кола и със старото окачване и на моменти само дето не спирах, а сега незнам как бих се движил там. Нека кажат "по ниските колеги" :mhihi: :mhihi: от София
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: ре

Мнение от ///peter » 11 Юни 2007, 15:08

slavianko написа: Миналият месец пък бях в София по работа с моята кола и със старото окачване и на моменти само дето не спирах, а сега незнам как бих се движил там. Нека кажат "по ниските колеги" :mhihi: :mhihi: от София


Аз редовно обърквам движението по малките улички, като или намалям много или като включвам задна :mhihi:
Преди 3-4 седмици се наложи едни колеги да бутнат, че се вдигна задницата като пропаднах в една канафка с избуяла трева :mhihi:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 11 Юни 2007, 15:13

ами имай напредвид че колата ти ще слезе след седмица или 2 с още 1-2см направи си сметка как ще я караш :( :( а имаш ли тва желязо между предните 2 бомбета че с тва окачване ще вземеш да ги събираш малко по малко...Е34ката е тежка кола и не е изчислена за такива друсания по нашите родни дупки :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 11 Юни 2007, 15:19

в кви филми се вкарвате
аз кат бях "нисък' после кат си сложих
нормалните пружини напрао се родих
ебал сам ти и ниското
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 11 Юни 2007, 15:28

bmwfena написа:ами имай напредвид че колата ти ще слезе след седмица или 2 с още 1-2см направи си сметка как ще я караш :( :( а имаш ли тва желязо между предните 2 бомбета че с тва окачване ще вземеш да ги събираш малко по малко...Е34ката е тежка кола и не е изчислена за такива друсания по нашите родни дупки :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Кви ги говориш ве баце :shock: как още с 1-2 см ??? Че то повече няма на къде :confused: Направо ме хвърли в тъч. Иначе имам го желязото между бомбетата :D
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от ivan1979g » 11 Юни 2007, 15:57

Няма ли вариант за по-твърдо, но не по-ниско окачване?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 11 Юни 2007, 16:01

ivan1979g написа:Няма ли вариант за по-твърдо, но не по-ниско окачване?
Ами то сега си е и доста по твърдо вече. Иначе по твърди ли са ще са и по ниски.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 11 Юни 2007, 16:43

всички пружини след като седят известно време ненатоварени подържат по висок клиренс но след седмица или 2 си слизат на нормалното си за тях ниво което ще поддържат автомобила при по високите пружини тая разлика в клиренса е в порядъка до 4-5 см-сигурен съм в това а твоите че са по къси и твърди ще е по малък но ще има лек спад НАДОЛУ :( гаранте :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 11 Юни 2007, 17:17

bmwfena написа:всички пружини след като седят известно време ненатоварени подържат по висок клиренс но след седмица или 2 си слизат на нормалното си за тях ниво което ще поддържат автомобила при по високите пружини тая разлика в клиренса е в порядъка до 4-5 см-сигурен съм в това а твоите че са по къси и твърди ще е по малък но ще има лек спад НАДОЛУ :( гаранте :mhihi:
Ами другата седмица ако видиш тема в продава пружини начи са се смъкнали по надолу :mhihi: :mhihi:
Ще я пазим кво да се прави ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Re: re

Мнение от bmwfena » 11 Юни 2007, 17:29

slavianko написа:
bmwfena написа:всички пружини след като седят известно време ненатоварени подържат по висок клиренс но след седмица или 2 си слизат на нормалното си за тях ниво което ще поддържат автомобила при по високите пружини тая разлика в клиренса е в порядъка до 4-5 см-сигурен съм в това а твоите че са по къси и твърди ще е по малък но ще има лек спад НАДОЛУ :( гаранте :mhihi:
Ами другата седмица ако видиш тема в продава пружини начи са се смъкнали по надолу :mhihi: :mhihi:
Ще я пазим кво да се прави ;)
карай да върви ве...гъзарията цена няма :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 303
Регистриран на: 23.01.2007
Местоположение: София,гоУемото сеУо

Мнение от Kocil » 11 Юни 2007, 17:29

въх...точно заради дупките не ща да ми е по-ниска,и без тва я свалих малко с новите гуми...преди години карах един Ескорт със къси пружини и амартисьори...редовно му задирах гърнетата по спящите полицаи...сега не ми се е случвало,слава богу... :) поне в София трудно се кара с ниско окачване...
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook