един електричарски въпрос към можещите и знаещите?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: sofia

един електричарски въпрос към можещите и знаещите?

Мнение от valeri » 02 Юни 2007, 21:16

колеги,предварително искам да се извиня че ви занимавам със следния проблем но за мен е загадка и не мога да си обясня следното нещо..... :shock: бушона на плафониерите се стопява но не гори независимо от това какъв ампераж е ......значи не се бъзикам или нещо друго трябва ми съвет как точно да направя някаква диагноза ли що ли,като затворя вратите лампите гаснат,даже и в багажника всичко е както трябва :lol: не ме питайте как съм го проверил но там всичко е 6+ та така :mhihi: помагайте ако можете че някой ден май ще се запаля :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 02 Юни 2007, 21:29

Провери хубаво връзките, щом се топи само е добре, зле е ако се топят жиците :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 02 Юни 2007, 21:50

провери си алармата ако имаш такава, при БМВ всички алармаджии я връзват за плафона ;) + това плафоните в купето се управляват през модула които е и за централното ;)
Последна промяна NAPSTERS на 03 Юни 2007, 17:45, променена общо 1 път
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: sofia

Мнение от valeri » 02 Юни 2007, 22:42

абе това говедо алармаджията слага някакви релета,ако се окаже от тях жив ша го одера неговата кожа :banghead: :duel: :bang:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: sofia

Мнение от valeri » 02 Юни 2007, 22:57

това горе в кръга на шегата,дали не се е развалило ключето дето изключва плафончетата в багажника и един път да работи друг път не,нали акумолатора е як и не се усеща

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 739
Регистриран на: 22.08.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
Мечтае да кара: Колело

Мнение от Sivako » 03 Юни 2007, 0:37

Виж си буксата на бушона дали не е хлабава щото ако не прави хубав контакт с бушона почва да грее и в последствие се топи :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

С

Мнение от krasi_bmw » 03 Юни 2007, 17:14

я КАЖЕТЕ плафоните с кво са на общ бушон ,може да е проблема в друг консуматор.............може би в жапката има нещо ......

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: С

Мнение от NAPSTERS » 03 Юни 2007, 17:42

krasi_bmw написа:я КАЖЕТЕ плафоните с кво са на общ бушон ,може да е проблема в друг консуматор.............може би в жапката има нещо ......



осветлението на жабката е през контакт ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: Е 30

Re: един електричарски въпрос към можещите и знаещите?

Мнение от t_andonov » 03 Юни 2007, 17:45

valeri написа:колеги,предварително искам да се извиня че ви занимавам със следния проблем но за мен е загадка и не мога да си обясня следното нещо..... :shock: бушона на плафониерите се стопява но не гори независимо от това какъв ампераж е ......значи не се бъзикам или нещо друго трябва ми съвет как точно да направя някаква диагноза ли що ли,като затворя вратите лампите гаснат,даже и в багажника всичко е както трябва :lol: не ме питайте как съм го проверил но там всичко е 6+ та така :mhihi: помагайте ако можете че някой ден май ще се запаля :help:

и на мен ми се случи веднъж от тогава не си купувам бушони от бензиностанции :mhihi: така ме посъветва майстора и излезе прав

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E kak BMW
Мечтае да кара: MMMMMPower

Мнение от cvetoslav » 04 Юни 2007, 8:04

Аз съм за клемите на бушона. Извади го и с една малка отверка или нещо подобно пробвай да ги натегнеш малко.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 04 Юни 2007, 8:14

cvetoslav написа:Аз съм за клемите на бушона. Извади го и с една малка отверка или нещо подобно пробвай да ги натегнеш малко.

И аз мисля, че там ти е проблема.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 04 Юни 2007, 22:30

Вальо, само два дни са минали от както си пуснал темата, а аз сега едвам намерих време и възможност за интернет та да попитам има ли някаква развръзка със случая :?: :roll:

Имам една идея тук - сложи по-силен с по висок ампераж,защото слабите не горят а се стапят :idea: на мен предишния собственик, някой италиянец рошав :mhihi: ми е бил сложил доста по-слаб предпазител на ел.перката за климатика и до ден днешен подобието на бушон си седи като снежен човек на 12 градуса в слота :mhihi: и няма вадене :help:


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: sofia

Мнение от valeri » 05 Юни 2007, 0:54

Благодаря на всички Братлета за вниманието,въпросът се оказа доста прозаичен хлабави клеми на бушона оттам и греенето :mhihi: отсранен е въпросният тормоз.Още веднъж БЛАГОДАРЯ! :twisted:Жорка мога да ти помогна да махнем айсберга и да го оправим :)

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook