ПОМОЩ ПЕРКАТА НА КЛИМАТИКА?
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- cvetoslav
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E kak BMW
- Мечтае да кара: MMMMMPower
ПОМОЩ ПЕРКАТА НА КЛИМАТИКА?
Помагайте колеги перката на климатика ми се вкючва като загрее колата на нормална работна температура и така без да спира, няма значение дали климатика е пуснат или не. Ако колата е под 90 градуса не духа но загрее ли духа та се къса. Опа и май директно на втора скорост до колкото съдя по кабелите а те са три т.е. с две скорости. Моля ви помагайте да не я изгоря така като работи безспирно.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
първа степен се пуска, когато е включена климата .т.е когато работи компресора, без значение дали е загряла колата или не. втора степен се включва над определени градуси
ако не е включен климатика, като загрее на определени градуси се включва първо първа, после втора степен.
ако не е включен климатика, като загрее на определени градуси се включва първо първа, после втора степен.

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Stanchev написа:ако не е включен климатика, като загрее на определени градуси се включва първо първа, после втора степен.
Грешка направо се включва втора степен за да охлади мотора щото виското не може да смогне.Това става най-често в задръстване или при продължителна работа на колата на място на празен ход

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
dinozab написа:Stanchev написа:ако не е включен климатика, като загрее на определени градуси се включва първо първа, после втора степен.
Грешка направо се включва втора степен за да охлади мотора щото виското не може да смогне.Това става най-често в задръстване или при продължителна работа на колата на място на празен ход
не е грешка, щото не можеш да усетиш в задръстване кога ти се включва първа степен

поне при мен беше така, след като смених датчика на радиатора


- cvetoslav
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E kak BMW
- Мечтае да кара: MMMMMPower
Това имам в предвид не ми се вярва да се пуска направо втората и то веднага като стигне стрелката средата. Перката беше откачена от предния собственик явно е имало проблем и колата не ми е подминавала средата никога. Къде се намира тоя датчик, има логика да се включва първо първата скорост а то бичи яко без да спира.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- cvetoslav
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E kak BMW
- Мечтае да кара: MMMMMPower
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Провери си термостата да не отваря на по-висока температура.Трябва да е на 80гр. При мен беше така отваряше сигорно над 90 и перката въртеше постоянно пък радиатора беше студен.Ако и при теб е така сменяйго и ще се оправи пък това дали включва първо едната степен после другата или не ти е най-малкия проблем 

- cvetoslav
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E kak BMW
- Мечтае да кара: MMMMMPower
Термостата го сменях понеже загряваше много бавно сега е с нов и е ОК стрелката си седи на средата и не мърда.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Точно това имах предвид на колко градука отваря и дали отваря на толкова в действителност колкото пише и му дават 

- cvetoslav
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E kak BMW
- Мечтае да кара: MMMMMPower
Добре де като няма този датчик какво управлява тая перка да му се не види. Аз си мислех че тя работи само когато е пуснат климатика а тя какво прави. За мене това си е датчик някъде, ще проверя още следобед дали го имам тоя на радиатора но мисля, че нямам. има едно рошаво на самата перка резистор някакъв го дават да не е той мамка му и прасе.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Ти забеляза ли като ти върти перката радиатора горещ ли ти е
Ако всичко е наред и виското трябва да е зацепено в същото време но радиатора ако е студен или хладен няма какво да го стопли и тогава причината е или датчик температурен който си намира на блока на двг. или късно отварящ термостат 


25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани