БМВ 520i метан?
Модератор: Технически модератори
			14 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
БМВ 520i метан?
Здравейте,от скоро имам 520 и искам да му сложа метан,ако можете да кажете мнение сполучливо ли е,как се държи с нея,всякаква информация ще ми е полезна,мерси предварително
			
		re
Мнения ли .... Губиш тръпката от динамиката на колата и миризмата на изпилени гуми ама се насаждаваш на добър преход с нормални пари ...  вчера  Пловдив-Софив-Пловдив + градско и в двата града = 350 километра  за 24 лева ...... но това не е всичко ... имате ли пари сложете си газов инжекцион защото метановия е адски скъп .....
			
		- kolega
- Phantom of the streets
- 
				  
- Мнения: 190
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M3
=>
Брада този метан колега не се зарибявай въобще.. Аз съм много против метан, газ. но щом искаш.. както каза колегата газчица +газов ижкцион   
   
   а след това може и ти да си надъхан като Свилен BMW_525i.. че на газ ще ме удари!!
 а след това може и ти да си надъхан като Свилен BMW_525i.. че на газ ще ме удари!!   
   
   
  
			
		 
   
   а след това може и ти да си надъхан като Свилен BMW_525i.. че на газ ще ме удари!!
 а след това може и ти да си надъхан като Свилен BMW_525i.. че на газ ще ме удари!!   
   
   
  
- Crossblade
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 85
- Регистриран на: 3.01.2007
- Местоположение: Варна
Re: =>
Цената на каране с метан е доста по-тънка от на пропан-бутан ... така че аз съм ЗА, ако няма да е на бензин ...
Ако някой има мнение за проблеми при инсталацията, дали трябва както при пропана "инжекцион" и т.н. няма да е зле да сподели ...
			
		Ако някой има мнение за проблеми при инсталацията, дали трябва както при пропана "инжекцион" и т.н. няма да е зле да сподели ...
- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: БМВ 520i метан?
И аз искам да си карам колата на бензин и въпреки това направих лек компромис и си сложих газов инжекцион. Но метан НИКОГА. По скоро бих сменил БМВ-то с друга марка отколкото да сложа на БМВ метан.wheell написа:Здравейте,от скоро имам 520 и искам да му сложа метан,ако можете да кажете мнение сполучливо ли е,как се държи с нея,всякаква информация ще ми е полезна,мерси предварително
 
  
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Е аз не съм нито единият нито другият и усещам разликата но тя съвсем не е фрапираща. Но с метана нещата са по друг начин. А и тези мега "леките" бутилки отзад ......grnka написа:засега пропан-бутан инсталациите са намерили технологичен връх с инжекциона...бутилката отзад да тежи максимум 40 кила,имаш си компютър и дюзи все едно втори инжекцион на колата и динамиката е 99.99 % същата...трябва да си фитипалди или грьонхолм за да разбереш разлика
 
  
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- TheBoss
- Полковника
- 
				  
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: re
slavianko написа:... А и тези мега "леките" бутилки отзад ......
Яката заблуда
 
   
   Бутилката е тежка, ама съдържа 5-8 кг. метан. За пропан-бутан е по-лека, но пък пълниш 50-60, че и 80 литра, което е 30-50 кг. А като напълниш резервоара с 80 литра бензин? Така че общо взето теглото е същото. Удобното на ЛПГ-то е, че има малки, компактни бутилки на местото на резервната гума и за градски условия си е повече от удобно. На дълъг път е проблемно къде да сложиш резервната гума, но и за това има решения. Например има едни спрейове, които позволяват изминаване на 50-60 км при разумна скорост.  С метана не е така, бутилките са по-обемисти, обикновено са 2-3. Има и карбонови, но там е цифра. Но всеки знае себе си. Ако се кара много метан е най-добрата алтернатива. 100 км се изминават с 5-7 лв. и един метан-инжекцион се изплаща максимум за една година. А и при добро желание може да се скрие доста добре. Един от вариантите е преди монтаж да свалите колекторите и да ги занесете на газаджията да монтира дюзите от долната страна. После си монтирате колекторите и отивате да довърши останалата част от монтажа. Хубавото тук е, че може да използвате момента за да смените всички уплатнения по колектора(в Дару имаше ремонтен комплект и не беше скъп, а след това има осезателна разлика в работата на ДВГ-то).
 Бутилката е тежка, ама съдържа 5-8 кг. метан. За пропан-бутан е по-лека, но пък пълниш 50-60, че и 80 литра, което е 30-50 кг. А като напълниш резервоара с 80 литра бензин? Така че общо взето теглото е същото. Удобното на ЛПГ-то е, че има малки, компактни бутилки на местото на резервната гума и за градски условия си е повече от удобно. На дълъг път е проблемно къде да сложиш резервната гума, но и за това има решения. Например има едни спрейове, които позволяват изминаване на 50-60 км при разумна скорост.  С метана не е така, бутилките са по-обемисти, обикновено са 2-3. Има и карбонови, но там е цифра. Но всеки знае себе си. Ако се кара много метан е най-добрата алтернатива. 100 км се изминават с 5-7 лв. и един метан-инжекцион се изплаща максимум за една година. А и при добро желание може да се скрие доста добре. Един от вариантите е преди монтаж да свалите колекторите и да ги занесете на газаджията да монтира дюзите от долната страна. После си монтирате колекторите и отивате да довърши останалата част от монтажа. Хубавото тук е, че може да използвате момента за да смените всички уплатнения по колектора(в Дару имаше ремонтен комплект и не беше скъп, а след това има осезателна разлика в работата на ДВГ-то).
Re: re
TheBoss написа:... А и при добро желание може да се скрие доста добре. Един от вариантите е преди монтаж да свалите колекторите и да ги занесете на газаджията да монтира дюзите от долната страна. После си монтирате колекторите и отивате да довърши останалата част от монтажа. Хубавото тук е, че може да използвате момента за да смените всички уплатнения по колектора(в Дару имаше ремонтен комплект и не беше скъп, а след това има осезателна разлика в работата на ДВГ-то).
Това ще влезне в работа

Re: re
TheBoss написа:...(в Дару имаше ремонтен комплект и не беше скъп, а след това има осезателна разлика в работата на ДВГ-то).
71лв е в Дару. Имало по-евтини със същото качество на други места.
			14 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 )
)



 
