Проблем с Е34 525 тдс.
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- ggb
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
- Детайли за колата: BMW E38 740 i black
Проблем с Е34 525 тдс.
Моля за вашата помощ знам че и други колеги са се натъквали на проблем като моя,а той е следния:Вчера заредих нафта от Лукойл в Пловдив и тази сутрин се събудих с една светнала лампа на таблото която изобразява разпръсквач,дюза или нещо подобно,също да отбележа че мощноста на колата рязко спадна много ще бъда благодарен за вашите мнения по темата.




- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
eлектронната дюза нещо се е бричнала и ся компа ти е включил на авариен режим
и моята беше станала така беше се скъсала едната жичка дет излиза от умната дюза като я запоих се оправи
не миксля че в нафтата е проблема
и моята беше станала така беше се скъсала едната жичка дет излиза от умната дюза като я запоих се оправи
не миксля че в нафтата е проблема

- ggb
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
- Детайли за колата: BMW E38 740 i black
- dimitar_grozev
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 21.08.2006
- Местоположение: Стара Загора
!
Може и нафтения филтър да е ако не си го сменял скоро. А що се отнася до запояване мисля 4е не е наи одачния варянт при постояна температура от 90 градуса на двигателя.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: !
dimitar_grozev написа:Може и нафтения филтър да е ако не си го сменял скоро. А що се отнася до запояване мисля 4е не е наи одачния варянт при постояна температура от 90 градуса на двигателя.
братле закво да не е наи удачния вариянт
кво като е 90 градуса да няма да се разтопи калая

- dimitar_grozev
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 21.08.2006
- Местоположение: Стара Загора
Точно така .това че не е станало не е причина да мислиш че няма да стане. на мен като ми сменяха свещите ми скасаха една от жиците и
маисторът вместо да си чупи пръстите 30 мин за да го захване защо не го капна с поялника за 3 мин. ,и защо от завода са решили да няма нито една топла споика до двигателят? То ва също така е мнение което всеки сам преценя дали да вземе под внимание!
маисторът вместо да си чупи пръстите 30 мин за да го захване защо не го капна с поялника за 3 мин. ,и защо от завода са решили да няма нито една топла споика до двигателят? То ва също така е мнение което всеки сам преценя дали да вземе под внимание!
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
dimitar_grozev написа:Точно така .това че не е станало не е причина да мислиш че няма да стане. на мен като ми сменяха свещите ми скасаха една от жиците и
маисторът вместо да си чупи пръстите 30 мин за да го захване защо не го капна с поялника за 3 мин. ,и защо от завода са решили да няма нито една топла споика до двигателят? То ва също така е мнение което всеки сам преценя дали да вземе под внимание!
ти праиш ли разлика между свещи и дюзи???
при свщите наистина се развива голяма температура и неможе там да се запоява

ам кат ти се скъса кабела на умната дюза си купи нова кат не искаш да има споики по двигателя ти

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
- cvetoslav
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E kak BMW
- Мечтае да кара: MMMMMPower
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани