Лек теч на антифриз
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Nickson
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: София, Лио-лин
- Кара: E 34
Лек теч на антифриз
Здравейте.
Преди 10на дни ми смениха водната помпа и от тогава имам един малък проблем.
Започнах да си следа редовно нивото на антифриза и преди 2-3 дни забелязах, че е намалял с около 1 пръст. На светло добре разгледах под радиатора и видях, че е лико овлажнено. Причината поради която не бях хванал веднага просмукването е че имам решетка под картера и там се събира антифриза, а не се стича по земята. Вчера отидох до сервиза и бяха много любезни с мен относно решаването на проблема. Когато е качиха на стенд, техникът ми показа, че има овлажняване по тапата и кранчето за източване на радиатора. Момчето пред мен натегна всички стегачи на маркучите, включително и тапата и кранчето.
Днес сутринта пак забелязах овлажняване. След като запалих и чегъртах скреж 2-3 минути, преместих колата на друго място и видях че е останало влажно петънце. Проверих и това пак е антифриз.
Значи това го забелязвам сутрин при студена кола докато загрее. После мисля че спира. Когато стигна в работата няма овлажняване под колата, т.е. вече е спряло или е незначително и се спира в решетката, а не на земята.
Дайте съвет какво да правя.
Преди 10на дни ми смениха водната помпа и от тогава имам един малък проблем.
Започнах да си следа редовно нивото на антифриза и преди 2-3 дни забелязах, че е намалял с около 1 пръст. На светло добре разгледах под радиатора и видях, че е лико овлажнено. Причината поради която не бях хванал веднага просмукването е че имам решетка под картера и там се събира антифриза, а не се стича по земята. Вчера отидох до сервиза и бяха много любезни с мен относно решаването на проблема. Когато е качиха на стенд, техникът ми показа, че има овлажняване по тапата и кранчето за източване на радиатора. Момчето пред мен натегна всички стегачи на маркучите, включително и тапата и кранчето.
Днес сутринта пак забелязах овлажняване. След като запалих и чегъртах скреж 2-3 минути, преместих колата на друго място и видях че е останало влажно петънце. Проверих и това пак е антифриз.
Значи това го забелязвам сутрин при студена кола докато загрее. После мисля че спира. Когато стигна в работата няма овлажняване под колата, т.е. вече е спряло или е незначително и се спира в решетката, а не на земята.
Дайте съвет какво да правя.
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Има един опръстен на сния болт (кранчето), който се е втвърдява и трябва нов. Иначе проблем не може да ти направи голям, но ти си решаваш.
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Има един опръстен на сния болт (кранчето), който се е втвърдява и трябва нов. Иначе проблем не може да ти направи голям, но ти си решаваш.
- Nickson
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: София, Лио-лин
- Кара: E 34
Колега, мерси за съвета. Би ли дал повече инфо какво точно да проверя? А къде мога да намеря такава джаджа ако е за смяна?
Иначе си прав, че това не може да ми направи поразии, освен че ще се израсвам по 10 лв. седмично.
Иначе си прав, че това не може да ми направи поразии, освен че ще се израсвам по 10 лв. седмично.
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Nickson написа:Колега, мерси за съвета. Би ли дал повече инфо какво точно да проверя? А къде мога да намеря такава джаджа ако е за смяна?
Иначе си прав, че това не може да ми направи поразии, освен че ще се израсвам по 10 лв. седмично.
Имам един радиатор и довечера ще го погледна как точно беше и ще ти драсна.
А тея 10лв. за антифриз ли ги слагаш


5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани