въпрос за ходова част?
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
въпрос за ходова част?
е34 комби
като карам леко по неравен път и по дупки полопва нещо, а като беше студено още повече.
какво може да е, тампони, амортесъори.
шарнир не е като на шарнир.
по приглушено е полопването.
като карам леко по неравен път и по дупки полопва нещо, а като беше студено още повече.
какво може да е, тампони, амортесъори.
шарнир не е като на шарнир.
по приглушено е полопването.
.
обясни по подробно, от пред ли е не6то отзаде ли... ?
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
в наи-добрия случаи може да е биалетка, може да е от кормилна щанга или накраиник, също втулка на хебела, а може и да е носач
без преглед можем само да гадаем

без преглед можем само да гадаем

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
втулката на хебела -мама и гадна прегледахме 3 Е34ки и на трите втулката беше разбита и се убеждавам четова е слабо място на ходовата част

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Не само на бимите е така. Всички коли с хебел имат тоз проблем. Поне са евтини - 15-20 кинта и се сменят лесно 


- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
ian190 написа:къде е тоя хебел? на кормилната кутия ли?
щото имам луфт и във волана на изгасен двигател се усеща.
дайте няква схема и как точно да го проверя дали е от него?
хебела се намира от дясната страна, луфта може да ти е от секторната кутия или да ти се е разбила кормилната (средната) щанга и от там да ти тропа.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
22лв. е на лемфьордер. Малко гадно се сменя, но ефекта е повече от задоволителен. Другото е №10, това е хебела на кормилната кутия, който пък има навика да се разхлабва и да пада с 3-4 мм. надолу и от там пак да имаш луфт. Провери първо него. Като го хванеш не трябва да мърда нагоре надолу, а ако мръдне развий болта, намести го до горен край и стегни.
Дано не се окаже нещо друго, дето срува лев.
Успех.

Успех.
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
чакайте да уточним: хебел има кормилната кутия, той се регулира с натягане на един болт(не е препоръчително да се прави от неспециалист) с цел да се обере луфта на волана(при хидравличните волани почти не пее в градския хор), а това дето е отдясно се нарича "паразитен хебел". Нерегулируем е и подлежи на смяна, т.е. тампона му. Лопченето може да е от него, от тампоните на централната щанга(сменя се цялата или се рециклира), от кормилните щанги, от биалетките, от шарнирите на предните или задните носачи. Както виждате, много са нещата. Най-лесно се проверява на подемних, зада се освободи напрежението. После с щанга или "гарги" се проверява всеки ябълковиден болт и всеки тампон за луфтове. И моето лично мнение: ако е тръгнал единият носач - сменете и срещуположния, ако е биалетка - и двете, ако е тампон - сменете и огледалния му. По-скъпо е, но поне решаваш проблема за година две(с този болт или тампон, за другите - когато им дойде времето).

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
TheBoss написа:чакайте да уточним: хебел има кормилната кутия, той се регулира с натягане на един болт(не е препоръчително да се прави от неспециалист) с цел да се обере луфта на волана(при хидравличните волани почти не пее в градския хор), а това дето е отдясно се нарича "паразитен хебел". Нерегулируем е и подлежи на смяна, т.е. тампона му.
А как тогава се казва тая пишка №10


- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Значи, номер 10 е хебел, който седи на вала на кормилната кутия. Той няма тампон, а твърда връзка към вала. Законтря се с болт и гайка на 90 градуса (номера 11 и 12). Паразитният хебел е отдясно, в краката на пътника, и е под номер 14. Номер 15 е въпросният тампон, който като се скъса и почва да трополи. Развиваш болт 16 и гайка 17. Много вероятно е да не ти се наложи да разкачаш от ябълковидния болт на централната щанга дето се затяга с гайка номер 8. Ако не можеш да завъртиш пар. хебел така, че да извадиш тампона - леко с чука по хебела докато излезне от конуса на ябълковидния болт(преди това развиваш гайка 8, но болт 16 и гайка 17 трябва да са стегнати



20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани